Review: Soraya BB Cream

torek, avgust 19, 2014

Zdravo, punce! :)

Prejšnji mesec sem kupila Soraya BB kremico, o kateri berem same pohvale. Od dneva, ko mi jo je poštar dostavil na dom, jo uporabljam skoraj vsak dan. Zakaj? Ker me je navdušila! :) Če vas zanima kaj me je tako navdušilo, berite dalje. :)

Opis izdelka: Krema, ki v enem zamahu opravi kar 10 nalog! 
Večnamenska kremica je odlična kombinacija različnih vrst nege obraza in jih kot taka tudi odlično nadomešča! Odlično hrani in vlaži, gladi kožo in nežno popravlja njen ten, zakriva nepopolnostimatira in hkrati s faktorjem ZF 10 ščiti pred sončnimi žarki! Priporočamo jo prav za vsak tip kože, predvsem pa smo jo ustvarili za mlado kožo! Sedaj ste lahko prepričani, da boste vsak dan cel izgledali enostavno čudovito
BB krema 10 v 1 zagotavlja vaši koži:
  • Vlaženje,
  • glajenje,
  • UV zaščito,
  • matiranje,
  • lepši ten,
  • zakrivanje nepravilnosti, 
  • udobje in nego,
  • čudovit izgled,
  • naraven videz,
  • zdravje in sijaj!

Embalaža: Je zeeelooo luštna! Nisem imela še nobenega izdelka s tako kjut embalažo. Škatlica in sama embalaža kremice sta podobni - roza beli, z motivom srčkov. Na njiju je tudi napis So Pretty in celotna kombinacija barv, vzorčkov in napisa izgleda zelo simpatično in čisto nič otročje/punčkasto. Sama imam škatlico še vedno, ker res krasno izpade na moji polički z ličili/v toaletni torbici. Sama BB kremica pa je v plastični tubici, ki je zelo trpežna. Krema se zlahka iztisne iz tubice, saj je odprtina ravno prav velika oz. majhna, da se ne more nenadzorovano iztisniti preveč produkta.


Moje mnenje o samem izdelku: BB krema je zelo lahka in lepo mazljiva, diši po marelicah oz. skoraj kot marelična marmelada ter na moji koži ustvari matt efekt. Koža ostane matirana kar nekaj časa, po pribl. 6 urah pa se začne moj T predel rahlo svetit (kar je pri moji mastni koži dokaj pogost pojav). Odtenek je super za zelo svetlo polt, obenem pa dobro zakrije ne preveč močno rdečico in manjše nepravilnosti (lahka do srednja prekrivnost). BB krema ni niti malo oranžna, kot katere druge. Kar je najbolj zanimivo - krema se prilagodi odtenku kože, zato je odlična za vse, ki imamo težave z iskanjem primernega odtenka kakršne koli tekoče podlage.

Kot sem že omenila, je kremica zelo lahka, kar pomeni, da ne maši mojih por in se mi posledično ne delajo mozoljčkih. Sama imam res precej občutljivo kožo, ki je nagnjena k nepravilnostim, sploh pa se mi pore rade mašijo, če uporabljam kakšno težko podlago. Pri tej BB kremi res nimam nobenih problemov, zato jo tako rada uporabljam. Poleg tega ima krema še zaščitni faktor 10, tako da lahko hišo brez težav zapustim brez zaščitne kreme, če zunaj ni prevelikega sonca. V primeru močnejšega sonca/vročine pa spodaj nanesem še kremo z zaščitnim faktorjem. Meni se je krema najbolj navdušila, ker odlično odgovarja moji mastni koži, ki se ponavadi začne zelo hitro svetit (po par urah). Kljub temu, da je krema super za masten tip, pa kožo tudi vlaži in tako niso vidne kakšne suhe sledi, kot to pogosto opazim pri drugih kremah, podlagah. S tem imam namreč pogoste težave - koža zelo mastna, na licu/bradi pa suhi predeli, ki so vidni ob nanosu tekoče podlage. Pri tem izdelku tega torej ni.
Krema začne bledeti po pribl. 7ih urah, najprej na T predelu. 
Glede na moje izkušnje, se brez težav strinjam z vsemi 10 točkami.

Jaz si svoje poletne makeup rutine brez te BB kreme več ne predstavljam in jo uporabljam praktično vsak dan oz. zmeraj ko želim prekriti manjše nepravilnosti ali le izeenačiti svoj ten. 
Meni o izdelku že veliko pove to, da vedno znova posežem po njej, torej pogosta uporaba, saj ponavadi izdelek ki mi ni všeč, uporabim parkrat, nato pa le še leži v predalu.
Kremo bi torej priporočala svetlim puncam z mastno kožo, ki želijo srednjo prekrivnost oz. izeenačenje tena in imajo rade lepo in simpatično embalažo. :P

Za BB kremo sem na njihovi spletni strani odštela 12.51€.


Katera pa je vaša najljubša BB krema? 
Ste že preizkusili kakšen Soraya izdelek? Katerega mi priporočate?



S.



You Might Also Like

8 komentarji

  1. Jaz že kar nekaj časa iščem ''popolno'' BB kremco. Probala sm že marsikatero pa so mi ble preveč mastne, pretemen odtenek (pa je bil najsvetlejši), preveč izsuši kožo ipd ... Pa sem tudi tole že vidla in sm jo že nameravala kupit sam na njihovi strani nism zasledila, da bi meli različne palete odtenkov, js mam pa kr svetlo polt. Pa me zanima kako je pri tebi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Verjamem, ker je to tudi moj večen problem. :)
      Kot sem že napisala zgoraj, za mojo (zelo) svetlo polt je super, pa odtenek se res prilagodi tenu tvoje kože. :) Pomoje je vredna poskusa. :)

      Izbriši
  2. Waw super kremica :)
    Sem te nominirala za Liebster awards, upam da je to ok :)
    Tukaj si lahko več prebereš :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/2014/08/the-liebster-award.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Great post ,sweetheart!
    Keep in touch xoxo

    OdgovoriIzbriši
  4. Jst jo tudi imam, pa mi je žal presvetla :( Drugače mi je bila pa všeč, ko sem jo nanesla, vendar žal zgledam kot duh :) Sem probala še z bronzerjem, ampak ne pride lepo nekako potem...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Škoda. :/
      Jaz imam pa zelo svetlo polt z nekaj rdečice, pa mi super pristaja. :) Vbistvu še nisem našla nobene podlage, ki bi na meni bila presvetla, jih je pa večina (žal) pretemnih. :)

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3