New In: August

četrtek, september 11, 2014

Zdravo. :)

Tokrat je objava malo pozneje, ker sem bila precej zaposlena. Od danes naprej pa bom bolj redno objavljala, ker mi je končno uspelo malo zadihati. :P
Kakorkoli, mislim, da sem bila prejšnji mesec kar pridna in sem kupila res le osnovne stvari, oz. kar sem imela na 'wishlisti' že nekaj časa. :)



Kaj sem KUPILA:
Blogerke smo prejšnji mesec dobile posebno kodo za popust na nakup v spletni trgovini Ličila.si. In tako sem jo tudi jaz morala izkoristiti. :D Kupila sem I Heart Makeup paletko za obrvi, ker še nimam NOBENE paletke za obrvi. Neverjetno, kajne? :) Namreč, pred enim letom še nisem toliko pozornosti posvečala obrvim in ko sem dejansko ugotovila, da urejene obrvi naredijo veliko razliko, se je to zgodilo pri Catrice svinčniku za obrvi, ki je mimogrede odličen. Tokrat pa me je na Ličila.si prevzela tale paletka, ker je zelo simpatična, poceni in vsebuje vse potrebno - še pinceto. 
Naslednja zadeva, ki je prav tako znamke I Heart Makeup je highlighter oz. osvetljevalec. Najbrž je jasno, da me je tale simpatična embalaža v obliki srčka privedla k nakupu. :P Ja, ne bom zanikala, da je to bil glavni razlog, da sem ga kupila, ampak konec koncev imam samo 2 osvetljevalca, tako da ni tako hudo. :P Pa še poceni je!
Zadnja stvar, ki sem jo naročila na Ličila.si pa je Sleek contour set, ki sem ga hotela kupit res že zelooo dolgo. Sliši se neverjetno, ampak zmeraj, RES ZMERAJ, ko sem ga že hotela naročit, je bil razprodan! Vsebuje pa vse potrebno za 'contouring' obraza - bronzer in osvetljevalec.
Pa še zadnji kozmetični izdelek, ki sem ga kupila ta mesec - v DM-u, je Catrice Beautifying Lip Smoother (Apricot Cream), ki je nov na naši poličkah. Tiste, ki spremljate moj Instagram, ste verjetno že opazile, da mi je noro všeč. 
Ostale stvari so bolj negovalne oz. precej osnovne. Kupila sem dva gela za tuširanje. In sicer Subrina Perfume Drops in Balea Lustiges Duett (nova kolekcija Garten Party). Britvice in dve peni za britje (Verspielte Romanze in Blueberry Love), ker si rada naredim zalogo vnaprej, sploh, kadar imajo nove vonje. Garnier losjon po sončenju Ambre Solaire, ki sem ga kupila na morju, ko me je speklo sonce. 
Naslednje stvari pa so za nego las. Kupila sem dva šampona Schwarzkopf essence Ultimate, Batiste suh šampon (Floral & flirty blush) in Garnier Wunder olje za lase.

Kaj sem PREJELA (nagradna igra):
Prejela sem Schwarzkopf masko za lase, ki je namenjena negi las, ki so izpostavljeni soncu in slani vodi ter dišeči set Afrodita Pleasure Time, ki vsebuje mleko za telo in gel za tuširanje.
Za konec pa še paket iz Amerike - tumbler, neon pink clutch torbica (v živo je bolj neonske barve), statement ogrlica in NYX blush (Pinched) ter Butter gloss (Strawberry Parfait). :)



S.




You Might Also Like

16 komentarji

  1. Sleek contor kit imam tudi jaz in mi je zelo všeč še posebej bronzer, tale highlighter od I <3 makeup si moram pa nujno kupit :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi meni je super, bronzer pa je ravno dovolj temen za vse, ki smo precej svetle polti. :P
      Ful je srčkan, ne?? :D

      Izbriši
  2. Vauuu same HUDE stvari. :) Tudi jaz sem želela naročiti to paletko za obrvi pa je bila razprodana. Poleg tega tudi rdečilo v obliki srčka. :( Čakam, da dobijo nove zaloge. Res super cene in po ocenah bblogek odlični izdelki.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :P
      Ja, najboljše je naročit, takoj ko vidiš in da še je na zalogi. :)) Najslabše je čakat, potem vse odide. Tak se je meni prvič zgodilo pri Sleek contouring setu, potem pa ga pozneje dolgo nisem mogla dobiti. :)
      Makeup Revolution in I Heart Makeup kozmetika pa je meni osebno odlična, kolikor sem jo do zdaj imela možnost stestirati. <3

      Izbriši
  3. Statement ogrlica <3 Kok je huda :D Drugače pa super stvarce, sploh dekorativa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja! Obožujem jo. :P
      Hvala, dekorativi se res ne morem upreti. :)

      Izbriši
  4. Same super zadeve! :D Jaz grem ravno po Afroditine losjone. Včeraj sem prvič uporabila tuš gel z jojobo in raaaabim še losjon. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :D
      Tisti gel z jojobo ful lepo dišii! :) Jaz pa si trenutno najbolj želim sprobat njihov nov gel za tuširanje Coconut Milk. :P
      Pa nasplošno imajo fajn izdelke za telo (sladkorni piling!!! <3 ) in obraz. :)

      Izbriši
  5. Hudee stvari:D Kje si kupila suhi sampon?:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, hvala! :D
      Kupila sem ga na Hrvaškem, na morju. :) Žal ga prinas ni. Lahko pa ga naročiš na Asosu. :))

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3