Review: Gliss Kur Liquid Silk Anti-Frizz Serum

sreda, oktober 15, 2014

Zdravo, punce! :)

Danes bom govorila o izdelku, ki pred nekaj meseci postal del moje rutine las in zato je čas, da povem kaj več o njem. Zopet gre za izdelek znamke Gliss, ki jo mimogrede obožujem in ima zame super šampone, balzame, maske in seveda - olja za lase! :) Zelo rada testiram nove oz. druge znamke, ampak k tej se vedno znova vračam. 
Torej, tukaj je moje mnenje o silikonskih kapljicah za lase.
Embalaža: Kapljice se nahajajo v manjši trdni in kompaktni plastični embalaži, ki ima doziranje na pumpico. Le-ta se odpre/zapre z zasukom v desno/levo stran. Čeprav se sliši zelo nepraktično, je v resnici super. Pumpica se namreč odpira/zapira bolj na 'trdno', zato ni skrbi, da bi se npr. med prenašanjem zgornji del pumpice sam odprl - kot se mi je to dogajalo pri L'orealovem olju. Tako embalaža, kot pumpica sta torej zelo praktični za uporabo, predvsem za prenašanje ali potovanja. Velika prednost je tudi, da embalaža izdelka ni preveč velika. Všeč mi je tudi prozorna embalaža (dobro vidna preostala količina izdelka) in te prelivajoče barve.

Sam izdelek: Kapljice so prozorne barve in imajo prijeten vonj, ki je malce sladkast, a ne tako, kot npr. Gliss 6 čudežnih olj. Kadar jih nanesem na lase, imam občutek, kot da sem ravnokar prišla iz salona - res prijeten, 'luksuzen' vonj! Le-ta se na laseh obdrži kar nekaj ur. Silikonske kapljice se od 'navadnega' olja za lase razlikujejo v eni bistveni stvari. In sicer so precej goste in skoraj nič tekoče. Takoj lahko opaziš, da lase nahranijo bolje, kot samo olje za lase. Poleg tega lahko opazimo še noro mehke, sijoče in gladke lase. Tako da trditev, da zgladijo lase vsekakor drži.
Na embalaži sicer piše, da kapljice nanašamo na suhe (oz. z brisačao osušene) lase, a sama jih včasih uporabljam tudi na mokrih. Če jih nanesem na mokre, se lasje posušijo običajno hitro, če pa nanesem na suhe, pa potrebujejo malce več časa, da se vpijejo, a vseeno dovolj hitro. Tako da ne ostane noben masten sloj na laseh, saj lasje vse posrkajo. Izdelek uporabljam že pribl. 4 mesece in še vedno ga imam nekje tričetrt, saj sta dovolj en ali dva potiska. Poleg vseh zgoraj omenjenih stvari, sem opazila tudi, da so moji lasje veliko bolj zdravi in konice se začnejo veliko kasneje lomit.
Naj omenim še, da se lahko uporabljajo po celotni dolžini suhih in opranih laseh (piše v navodilu), vendar se sama tega nisem posluževala, saj imam dokaj masten tip las in tega ne potrebujejo. Je pa to vsekakor bolj za punce, ki imajo normalen oz. zelo suh tip las.
Poleg Gliss 6 čudežnih olj essenca so tale kapljice moj najljubši produkt za nego las. Najraje jih uporabljam, kadar se moji lasje vozlajo ali zaradi hladnejšega vremena začnejo postajati suhi. Pustijo veliko lepši efekt, kot zgoraj omenjeno olje.


Ste že preizkusile silikonske kapljice? Kakšne so vaše izkušnje? 
Kateri izdelek za nego las pa je vaš najljubši?



S.

You Might Also Like

12 komentarji

  1. Super ocena :) Jaz naravnost obožujem Gliss izdelke, ampak tegale še nisem uspela probat, mogoče nekega dne. Zaenkrat ostajam na oljčkih :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Tudi meni so njihovi izdelki fantastični. :)
      Katero olje pa ti je trenutno najbolj všeč?

      Izbriši
    2. Trenutno sem že mesec dni v fazi preizkušanja Orofluida ( JA! Končno sem si ga kupila :P ) in je res super, meni osebno boljše od Gliss 6 miracle oil in daleč boljše kot Moroccan (ta mi je bil čisti obup). Ampak še vedno se nagibam k temu da mi je Avon argan najboljši, sploh glede na vonj, ki je svež :)

      Izbriši
    3. Pridna. :P Meni še ga vedno ni uspelo kupit. :)
      A res? Če praviš, da je boljši od Gliss 6 čudežnih olj, potem pa ga res moram probat! :) Avonovega pa se tudi spomnim, da si precej hvalila, ampak nekako ne vem, kdaj bom prišla do njega, ker trenutno ne poznam nikogar v svoji bližini, ki bi imel njihovo kataloško prodajo.

      Izbriši
  2. Imam nekaj podobnega od Gliss kur, pa mi je zelo všeč, drugače pa te silkonske kapljice na moja lase sploh nimajo vpliva :/ Imam pa prijateljico ki izdelka ne more prehvaliti :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Škoda. Zgleda, da je zelo odvisno od tipa las, če jih kakorkoli toplotno obdeluješ, itd. :)

      Izbriši
  3. Z mami sva tele kapljice tut kakšen mesec nazaj kupile in so mi super :D Ful mi svilnate lase naredijo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ane? :) Jaz se kar ne morem nehati dotikati las, ko uporabim te kapljice. :P

      Izbriši
  4. Čist ste me prepričale v nakup teh kapljic..ker te ki jih imam zj niso ravno dosegle moje pohvale

    OdgovoriIzbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3