New Products from Makeup Revolution: What I like

sobota, januar 24, 2015

Pozdravljene! :)

Danes ena krajša objava, ki je sicer nisem imela v planu. Namreč, včeraj sem opazila, da ima Makeup Revolution oz. njena ''podznamka'' I Heart Makeup, spet nekaj novosti. In odločila sem se, da vam na kratko pokažem, katere novosti so mi meni osebno NAJBOLJ všeč oz. so me najbolj pritegnile! :) 


ČOPIČI:

Vse ljubiteljice kozmetike se najbrž strinjate z mano, da čopičev za ličenje ni nikoli dovolj. Vsaj meni bi še prav prišel kakšen, saj jih nimam veliko. Ker sama obožujem ličenje oči (sploh smokey eyes), so me najbolj pritegnili tisti za očesni makeup (med njimi pa se je znašel še en za obraz).

1. Makeup Revolution čopič za nanos senčil (osnovni čopič za ličenje oči), ki je popoln za rahel ali močnejši nanos kremnih senčil, senčil v prahu in kamnu.
2. Makeup Revolution čopič za zabrisovanje kremnih senčil, senčil v prahu in kamnu. Dobro se obnese tudi v pregibu očesne veke.
3. Makeup Revolution čopič za zabrisovanje in senčenje na težje dostopnih mestih. Poševno prirezane ščetine omogočajo nanos po celi veki ali le na manjših delih.
4. Makeup Revolution čopič za senčenje obraza. Uporabljaš ga lahko z rdečili in bronzerji - sama bi ga imela predvsem za rdečilo.


SENČILA/PALETKE ZA OČI:

Kot sem že omenila, obožujem ličenje oči. Med novostmi sem našla dve paletki, ki najbolj ustrezata mojemu okusu.

1. I Heart Makeup: Naked Chocolate. Obožujem čokolado (tudi belo<3) in zelo mi je všeč že sam izgled te paletke. Seveda so tudi barve v njej prekrasne in so primerne predvsem za naraven izgled (dnevni look) ali malce nežnejši smokey eyes.
2. Makeup Revolution Pro Looks: Striped and Bare. Paletka, ki je na voljo v omejeni izdaji. Všeč mi je kombinacija barv, ki so najbolj primerne za večerni look, torej močnejši, zadimljen izgled.

IZDELEK ZA OBRVI:

Poleg naličenih oči, tudi ne gre brez urejenih obrvi. Izdelek me je pritegnil predvsem zato, ker nimam še nobenega gela za obrvi + barva izgleda primerna za moje obrvi.

1. Makeup Revolution: gel za obrvi Aqua Brow Tint - Fair. Z formulo proti zabrisovanju, ki dopolni, definira in poudari obrvi.

IZDELEK ZA OBRAZ:

Včasih - sploh, kadar greš na potovanje - je dobro imeti vse na enem mestu. Spodnji izdelek vsebuje vse, kar je potrebno za popolno naličen obraz.

1. Makeup Revolution: paleta s korektorji in zaključnim pudrom - Light. V tej paleti se nahajajo kremni korektorji, zaključni puder v prahu in 'contour' kit (bronzer, osvetljevalec in rdečilo). 

IZDELKI ZA USTNICE:

Seveda ne gre brez izdelkov za ustnice. :P Mene sta najbolj pritegnili kar dve šminki (všeč mi je bolj 'luskuzna' embalaža) in en gloss.

1. Makeup Revolution: Liphug šminka - Love can set you Free. Sicer sama preveč ne maram nude odtenkov, ampak ta izgled super za mojo svetlo polt.
3. Makeup Revolution: Ultra Velour kremni lip gloss - Don't bring me down. Všeč mi je, ker gre za kremni gloss, ki ima mat finiš, barva pa na slikah izgleda res intenzivna. 

Je tudi vas pritegnil kateri izmed novih izdelkov? Kateri? :)



S.

You Might Also Like

10 komentarji

  1. Super objava :) moram sprobati kakšen čopič in pa Aqua brow tint mi izgleda zelo zanimiv :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Ja, jaz bom definitivno kakšen čopič kupila. Brow tint pa bi znal bit super, če je le odtenek v živo primeren za moje obrvi. :D

      Izbriši
  2. Za Naked Chocolate sem slišala, da je veliko bolj kvalitetna kot njihove druge palete, še posebej mat odtenki. Ji drugače ne bi namenila kaj dosti pozornosti, ker ne maram cheap "ponaredkov" paletk, ampak tale me pa mika :) Meni so pa ti novi Lava Lips najbolj zanimivi : http://instagram.com/p/yO-OEWzHS8/?modal=true

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A res? Mene prejšnje paletke niso nič kaj dosti pritegnile (očitno nisem nič zamudila), ampak ta pa mi je res všeč. :) sploh barve so mi top, ker nimam še nobene paletke s toliko naravnimi odtenki, če pa je kvalitetnejša, pa še toliko bolje. :D Čeprav zaenkrat ne planiram nakupa, ker mam ravno dve novi paletki od Deborah (končno! :P) in nočem da bi mi potem ta od MR stala. :)
      O, teh Lava Lips pa še nisem zasledila na Ličila.si. Zgleda, da še niso prišle do nas. :)

      Izbriši
  3. Čopiči so že na WL, Naked paletko pa čakam z Iconic 3. Sem si končno privoščla :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem jih kar postavila na WL, ker imam drugače zelo malo čopičev za ličenje. :P
      Super! Ta paleta se meni tudi dopade, ampak je ne rabim (zaenkrat). :D

      Izbriši
    2. Saj je jaz tudi ne, pa da se malo razvajam. Že dolgo si nisem privoščila kakšne ;)

      Izbriši
    3. Saj prav, se je potrebno malo razvajati. :P Jaz pa sem si ravno pred slabima dvema tednoma privoščila Deborah-ino paletko. :)

      Izbriši
  4. Ko sem brskala po fbju in licila.si sem si mislila...ne Tjasa,treba sparat malo,ne zacet polnit kosare. Zdaj ko vidim vse na kupu,paletko,korektoreje,sminke,pa copice,ki jih sama tudi nimam dosti..pa me kar ma,da bi vse dala v kosarico:$..moram zacet ignorirat vse v zvezi z kozmetiko,ce hocem malo prisparat:D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, jaz bi tudi rada zdaj začela z varčevanjem, ko bo en najhujših mesecev (poleg decembra), kar se tiče nakupov in razprodaj, mimo. :D Je pa to kar težko, čeprav se DA! :)
      Sicer pa jaz nimam namena pokupit vsega, kar mi je všeč, ampak nekaj čopičev pa vseeno potrebujem! :)

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3