Review*: Rimmel ScandalEyes Rockin' Curves Mascara

torek, marec 31, 2015

Pozdravljene! :)

Nekaj časa nazaj mi je podjetje Spletična.si v oceno ponudilo Rimmel maskaro ScandalEyes Rockin' Curves.
Ker obožujem ličenje oči in sem vedno v iskanju dobre maskare, ki bi podaljšala in zavihala moje kratke ter redke trepalnice, sem se testiranje res razveselila. Poleg tega pa sem že preizkusila nekaj drugih Rimmel izdelkov in so mi (bili) zelo všeč, tole pa je moja prva maskara od njih. :)
Izdelek sem preizkušala dober mesec in tukaj so moji vtisi..
Embalaža: Je zelo zanimiva in meni osebno precej privlačna na pogled. Zgornji del - pokrovček je črne barve, medtem ko je spodnji del z motivom kačje kože in je obenem na otip malce 'hrapav', tako kot kačja koža. Meni maskara deluje zelo rokersko. :P
Moje mnenje o izdelku: Kar me je sprva presenetilo pri maskari, je bila krtačka. Le-ta je namreč zelo zanimive in drugačne oblike, kot večina maskar. Je v obliki črke S oz. lahko predstavlja tudi polovico srca. Ožji del je namenjen notranjim trepalnicam, širši del pa naj bi dal volumen zunanjim trepalnicam.
Všeč mi je formula maskare, ki je ravno prav mokra in obenem ni presuha - je torej nekaj srednjega, kar mojim trepalnicam najbolj odgovarja.
Je pa zaradi večje krtačke maskaro potrebno nanašati skrajno previdno, saj preveč slojev lahko zlepi in obteži trepalnice. Sama ponavadi nanesem dva sloja, ki moje trepalnice lepo podaljšata, jim dasta volumen in nekaj privihanosti, vendar so včasih trepalnice tudi zlepljene, kar odpravim s krtačko namenjenim razčesavanju trepalnic. Priporočam pa, da pred uporabo maskaro malce obrišete, saj je takrat rezultat lepši. Efekt na mojih kratkih in redkih trepalnicam mi je zelo všeč, sploh kadar ne uporabim nobenega drugega ličila oz. senčila, saj oči zelo lepo pridejo do izraza. Mi je pa žal, da na spodnjih slikah efekt ni preveč lepo viden - se še namreč učim slikanja oči oz. na splošno očesnega makeupa. Moram pa povedati, da sem dobila kar nekaj pohval, kako lepe in dolge trepalnice imam, ko sem uporabila tole maskaro.
Naj vas opozorim, da je spodaj viden efekt, ki ga naredi maskara brez krtačke za razčesavanje trepalnic, le-te so torej malce zlepljene, predvsem v zunanjih kotičkih - posledica prevelike krtačke.
Moje trepalnice brez maskare.
2 sloja maskare - brez krtačke za razčesavanje trepalnic.
2 sloja maskare - brez krtačke za razčesavanje trepalnic.
Kako se krtačka prilega očesu.
Edino, kar bi si pri tej maskari še želela je, da bi še bolj privihala moje trepalnice, jih malce bolj ločila in da bi širši del krtačke bil malo manjši, saj bi tako lažje nanesla maskaro v zunanje kotičke, trepalnice pa bi bile manj zlepljene. Se pa mi to dogaja pri večini maskar, zato imam najraje tanjše oz. manjše krtačke.
Obstojnost maskare je odlična, saj se le-ta nič ne razmaže na spodnjih trepalnicah, poleg tega pa se nič ne drobi.
Kot velik plus moram omeniti še, da je maskara primerna tudi za občutljive oči, saj jih ne razdraži, niti se mi ni zdela moteča do kontaktnih leč.

Povzetek: Maskara mi je všeč, saj da lep videz trepalnicam in jih podaljša, vendar za moj okus malce premalo priviha trepalnice (imam res ravne trepalnice), vendar me to ne moti toliko, saj z vihalcem/kleščami za trepalnice tole lahko popraviš oz. izboljšaš. Edini minus bi tukaj le dala krtački, ki je za moje manjše oči prevelika (širši del), saj izdelek težko nanesem na trepalnice v zunanjem kotičku in zato so rezultat tudi zlepljene trepalnice. Hkrati pa moram poudariti, da mi zunanji, tanjši del krtačke odlično odgovarja, saj lepo zaobjame trepalnice v čisto notranjem kotičku. Pohvala gre tudi super formuli in dizajnu na embalaži
Nasplošno je torej maskara res odlična, vendar je potrebno več pazljivosti pri krtački +  da trepalnice po nanosu maskare takoj DOBRO razčešete. 
Vse, ki pa imate rade večje krtačke, pa vam bo tale krtačka zagotovo všeč.
Maskara je odlična za vsakdan, saj lepo poudari oči, za bolj dramatičen videz pa bi sama izbrala kakšno drugo.
Rimmel ScandalEyes Rockin' Curves maskaro lahko kupite tukaj. Trenutno je znižana na 6,50€
Na voljo pa imajo še nekaj drugih maskar od Rimmel. Sama bom definitivno kakšno še preizkusila.

Še enkrat najlepša hvala podjetju za poslan izdelek. <3

Ste že preizkusile tole maskaro ali kakšen drugi izdelek znamke Rimmel?



S.


*Izdelek mi je bil poslan v oceno, napisano pa je izključno moje osebno mnenje, ki je iskreno!

You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3