Houston, we have a problem #3

četrtek, maj 07, 2015

Zdravo, punce! :)

Se še spomnite moje serije objav ''Houston, we have a problem'', kjer pišem o svoji zajetni količini izdelkov za določen tip telesa, ki jo moram nujno zmanjšati preden kupim nov izdelek? :) Če se ne spomnite, si lahko preberete PRVI in DRUGI del. 
Vem, da o tem že zelo dolgo nisem napisala objave, vendar pa se spomnim, da vam je bila moja ideja všeč, zato sem spet nazaj s to serijo. Vbistvu sem jo vedno imela nekje v mislih, ampak zadnje mesece mi res primanjkuje časa, idej pa imam vseeno res veliko! :)
Vsekakor upam, da mi uspelo to serijo objavljati vsaj enkrat mesečno ali vsaka dva meseca, ker res rada pišem o tem, poleg tega pa sem jo res že pogrešala.
Kakorkoli, tokrat se mi je problem pojavil pri kremah za obraz! :D Nakopičile so se mi, ne da bi se točno zavedala kdaj. Ene kreme sem prejela v oceno, druge sem poskusila zaradi svoje borbe z nečisto kožo (vedno sem v iskanju dobre kreme za mojo kožo), tretje pa na meni niso pustile nobenega večjega vtisa, zato sem jih odložila in pozabila na njih, ne da bi jih porabila.

Tokratno objavo bom razdelila kar na štiri sklope, da ne bo prišlo do prevelike zmede. :D Res se mi zdi, da imam ogromno krem za obraz, sploh ker gre za takšen izdelek, ki ga ne porabiš ravno v kratkem času. Kot ponavadi, bom zraven podala še kratko mnenje o vsaki kremi. Če je katera pozabila oz. še ne ve, moj tip kože je masten in nagnjen k nepravilnostim, zato bodo to moje osebne izkušnje in morda tako katera s podobnim tipom kože najde kakšno kremo primerno zase.


DNEVNE KREME ZA OBRAZ


1. La Roche Posay Hydreane Legere Moisturizing Cream for Sensitive Skin: Krema, ki se nahaja v tubici in je zato doziranje res enostavno in higiensko. Krema ima nežen in nevsiljiv vonj, namenjena pa je občutljivi koži. Tekstura kreme je malce gostejša, vendar ne preveč. Je lepo vlažilna, vendar pa jo je zaradi teksture potrebno malce bolje vmasirati, da se popolnoma vpije. Na obrazu pusti deloma mat finiš, deloma pa ima zdrav sijaj. Ni preveč mastna za moj tip kože, vseeno pa odpravi morebitne suhe predele. Čez dan na mojem obrazu pusti malce mastnega sijaja (v teh toplejših dnevih). Krema je odlična za malce hladnejše mesece (pri mastnem tipu kože) in pred nanosom pudra, sploh če imate suhe predele. Celotno oceno kreme si lahko preberete tukaj

2. Garnier Moisture Match 24H Mattifying Fresh Cream: Še ena dnevna kremica, ki se nahaja v priročni plastični tubici. To kremo imam že kar nekaj časa in sem popolnoma pozabila na njo, saj iskreno - na meni ni pustila večjega vtisa (verjetno sem pričakovala preveč). Krema ima zelo svež in prijeten vonj, mene spominja na kumarice. Ima lahko teksturo, ki je tudi vlažilna - pravno prav za mastno kožo, žal pa nisem opazila, da bi mi krema popolnoma 'zmatirala' kožo. Koža se čez nekaj časa tudi zmasti, tako da ta krema definitivno ni najboljša za matiranje obraza, kar je škoda.

3. Avon Natura Effects Active Seed Complex Hydration Gel Cream (Light): Krema, ki sem jo poleg ostalih dveh Avonovih prejela za testiranje, je iz kategorije ''vlaženje'' . Od vseh treh, mi je ravno ta najljubša. Nahaja se v težjem, steklenem lončku, ki sicer ni najbolj enostaven in higienski za doziranje, vendar na poleg vseeno izgleda lepo. Tale krema ima res zelo, zelo lahko teksturo, ki se lepo razmaže. Je skoraj prozorne barve in tako kot že ime pove, v gel sestavi. Najbolj pa mi je všeč, da tudi mastno kožo lepo nahrani, vendar pa je ne zmasti, namesto tega pa pusti mat efekt, kar je popolno za mojo kožo - še posebej v tem času. Podrobnejša ocena kmalu.

4. Avon Natura Effects Active Seed Complex Hydration Daily Cream (SPF15): Tudi ta krema se nahaja v težkem, steklenem lončku. Kremica je lahkotna, vendar pa odlično nahrani mojo kožo; je prav tako iz kategorije ''vlaženje''. Po teksturi mi je res všeč, saj se lepo razmaže, vendar pa finiš, ki ga pusti na moji koži ni po mojem okusu. Krema za seboj namreč pusti tisti zdrav, sijoč videz, kar bolj odgovarja tistim s suho kožo, za nas 'mastnokožce' pa ni preveč primeren, saj izgleda preveč sijoče. Za te toplejše dneve krema ne bo preveč primerna, bom pa jo vsekakor hranila za hladnejše mesece, ko je moja koža bolj pusta in tudi izsušena. Mi je pa pri kremi zelo všeč, da ima zaščitni faktor, za katerega bi si želela, da bi bil tudi pri gel verziji. Kmalu sledi še podrobnejša ocena.

5. Avon Natura Effects Active Seed Complex Radiance Daily Cream (SPF20): Ta krema je iz druge linije/kategorije, kot ostali dve kremi - Radiance, kar pomeni, da ustvari zdrav in sijoč videz kože. Kot sem pričakovala, je ta krema po teksturi gostejša, vendar pa vseeno ni tako zelo mastna, kot izgleda. Efekt na koži je res sijoč, ampak zdravo-sijoč, koža pa zelo, zelo mehka - vbistvu kar svilnato mehka! Sicer večina krem pusti kožo zelo mehko, vendar je pri tej učinek prav poseben, tak svilnat. Sama sicer na obrazu ne maram NITI malo sijoče kože, vendar pa je - če zanemarim sijaj - efekt res čudovit! Kremo bom vsekakor hranila za hladnejše dneve, ko je moja koža bolj pusta in si dejansko zaželim malo sijaja. Kljub temu, da imam mastno kožo, je krema ravno prav hranilna. Ima zaščitni faktor 20, tako da je primerna za ta čas in seveda za tiste, ki imate rade nekaj zdravega sijaja na koži. Bom spisala še podrobnejšo oceno. 


DNEVNE KREME ZA OBRAZ Z ZAŠČITNIM FAKTORJEM


1. Paula's Choice Skin Balancing Ultra-Sheer Daily Defense (SPF30): Krema ima zaščitni faktor 30. Kupila sem jo, ko sem se odločila za uporabo kislin, pri katerih je obvezna krema z zaščitnim faktorjem. Vse kreme z zaščitnim faktorjem, ki sem jih prej poskusila, so zmastile mojo kožo in zamašile moje pore, tako da nisem imela ravno najboljših izkušenj s kremami z ZF. Ta je popolnoma drugačna. Je lahka, bolj precej teksture, moje kože ne zmasti, obenem pa nisem opazila nobenih dodatnih mozoljčkov. Jo je pa potrebno res dobro vmasirati, da ne pusti kakšnih belih sledi. Finiš, ki ga krema pusti je rahlo mat, proti koncu dneva pa se moja koža rahlo zmasti, vendar nič drastičnega. V opisu kreme piše še, da naj bi varovala pred znaki staranja in odpravljala poškodbe nastale zaradi sonca, česar sicer ne morem zagotovo potrditi, vsekakor pa škoditi ne more, ne? :) Krema se nahaja v plastični in higienski tubici.

2. Cetaphil Dermacontrol Hydrating Cream SPF30: O tej hidratantni kremi, ki ima prav tako zaščitni faktor 30, še ne morem povedati veliko, ker sem jo prejela šele proti koncu marca v nagradni igri, od takrat pa sem večinoma uporabljala le zgornjo kremo, od Paula's Choice. Ima zelo praktično embalažo (ja, embalaža mi je pomembna :P ) - trda plastika in doziranje na pumpico, yay; kar je zelo priročna in ni takšne packarije. Krema je namenjena posebej za aknasto in mastno kožo, zmanjševala naj bi izsušenost, rdečico, napetost in pekoč občutek. Krema je po teksturi malo manj tekoča od Paula's Choice kreme.

Se opravičujem za packarijo. :P


KREME ZA NEGO AKNASTE/PROBLEMATIČNE KOŽE


1. AlpStories Tea Tree Oil Face Cream: To kremo za obraz sem v oceno prejele šele kakšen teden nazaj, zato ne morem dosti povedati o njej. Zelo mi je všeč embalaža - deluje malo bolj luksuzno (predvsem zaradi pumpice v zlati barvi), je steklena in ima zelo enostaven in meni osebno najljubši način doziranja, na pumpico. Druga pozitivna lastnost tukaj je, da s to pumpico dejansko lahko doziraš majhno količino izdelka, torej količina kreme ne 'brizgne' ven, kot pri kakšnih drugih izdelkih na pumpico. Krema vsebuje olje čajevca, za katerega je splošno znano, da suši mozolje (zato sem tudi izbrala ta izdelek). Je rumene barve, zato je izdelek potrebno lepo razmazati, da ne ostane kakšna rumena sled. Vseeno pa se krema lepo razmaže in pusti zelo mehak in gladek občutek na koži. Lahko bi temu rekla kar satinasto mat. Gre za dnevno kremo, čez dan na obrazu nisem opazila NOBENEGA mastnega sijaja. Kako dejansko ta krema vpliva na mozolje in mastno kožo, bom poročala v podrobnejši oceni čez nekaj časa. 

2. REN Clearcalm 3 Replenishing Night Serum: Še en izdelek namenjen odpravi nepravilnosti oz. mozoljev. Tudi ta krema oz. bolje rečeno serum se nahaja v embalaži s pumpico, vendar je ta embalaža za razliko od AlpStories kreme, trda plastika. Tudi pri tej kremi/serumu je doziranje zelo enostavno. Ima zelo lahko teksturo, ki res spominja na serum. Po uporabi je moja koža prijetno mehka in gladka na dotik. Kar se tiče odpravljanja nepravilnosti - ob redni uporabi se je velikost mojih por malo zmanjšala, mozolji so hitreje izginili in koža je bila veliko lepša, bolj pomirjena. Naj omenim še, da se zjutraj nikoli nisem zbudila z mastno in svetlečo kožo. Serum je res super, še posebej za čez noč. Žal pa je kar drag, zato se splača počakati na kakšne akcije/znižanja (sama sem ga kupila tej strani, ko je bil precej znižan).


NOČNA KREMA 


1. Paula's Choice Skin Balancing Invisible Finish Moisture Gel: Nahaja se v plastični tubici, vendar je pokrovček treba odviti, kar nekaterim ni všeč. Ta krema ni nujno za zvečer, vendar ker sem sama pred pribl. enim letom kupila 'celotno' linijo Skin Balancing produktov od PC, je bila ta krema uvrščena kot zadnji korak v večerni negi obraza. Krema je namenjena negi normalne, mastne in kombinirane kože. Je v nekakšni gostejši gel in silikonasti obliki, vendar pa krema vseeno ni težka. Jaz jo najraje uporabljam zvečer, ker se mi vseeno zdi malo bolj vlažilna, kot tiste dnevne. Pri njej mi je všeč 'posebna' tekstura, ki je bolj gosta, vseeno pa ni 'težka'. Velik, velik plus je, da jo lahko uporabljamo tudi na predelu okrog oči, saj je zelo nežna, koža pa lepo zgladi. Na koži pusti svilnato-mat efekt. O njej sem že govorila tukaj
P.S.: Ko sem spisala objavo in posnela fotografije, sem se spomnila, da imam še eno kremo od Mixe, ki je zame pravo razočaranje. Bom več o njej povedala v novi objavi o izdelkih, ki so me razočarali

Ok, več kot očitno je, da še vsaj leto dni ne rabim nobene kreme. :P Čeprav so ene že na koncu 'svoje poti', tako da si bom morda kdaj v prihodnosti lahko privoščila kakšno novo, saj veste - za vsak slučajno, da mi ne zmanjka zaloge. :D Malo heca mora biti. ;)
Mimogrede, če bi želele podrobnejšo oceno katere od krem, mi to prosim napišite v komentarje. :)

Koliko krem za obraz pa imate ve na zalogi? Ste že preizkusile katero od omenjenih? 
Mi morda priporočate kakšno drugo namenjeno mastni koži?



S.

You Might Also Like

3 komentarji

  1. Ufff pa imaš zalogo :) Sama sem kupila kar nekaj stvari od Balee, ampak mi nekako niso ustrezale in trenutno uporabljam le Aloe Vera gel, ki je super za mastno kožo :D

    OdgovoriIzbriši
  2. ne skrbi, jaz mam še več krem ;D in sem v procesu, da jih nekaj podarim znancem :P
    sem pa izmed teh imela samo LRP in Garnierjevo

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgledajo same dobre izbire:)) Vau ta od Alpstories je pa res rumena. A ima kakšno takšno sestavo? Tudi tale Balance od Avon se sliši super, vsaj za bolj hladne dni.:)

    OdgovoriIzbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3