Review*: Essence Fun Fair LE Baked Blush (+Giveaway)

ponedeljek, julij 20, 2015

Pozdravljene! :)

Prejšnji mesec sem od Essence Slovenija prejela 'pečeno' rdečilo za lica v roza odtenku Ring around the Rosy in prah za nohte Candylicious!
Danes bom tako za vas ocenila rdečilo za lica oz. blush.


Embalaža: Rdečilo se nahaja v okrogli prozorni embalaži, skozi katero je dobro viden odtenek rdečila. Tale embalaža je kar značilna za Essence rdečila, ni posebej luksuzna, vendar je trpežna in čisto ok za izdelek, ki je tako poceni.

Moje mnenje o izdelku: Pri rdečilu me je sprva najbolj presenetil ravno odtenek. Rada imam roza rdečila, a v svoji zbirki nimam še nič podobnega. No, ni le barva tista, ki je tako posebna. Bolj je poseben sijaj, ki ga to rdečilo dejansko vsebuje. Rdečilo ima namreč srebrn sijaj in zato tukaj gre za roza metalik rdečilo.

Ko sem prvič odprla embalažo rdečila, me je ta sijaj malo prestrašil, saj sem imela občutek, da bo na licu vse skupaj izgledalo preveč, predvsem, da bo preveč sijoče za mene in za moj masten tip kože. Vendar pa ta sijaj na licih ni tako intenziven, kot v embalaži in ko ga npr. 'poswatchamo' na roki. Sijaj na licih je veliko bolj naraven in nežen. Obenem pa je prednost v tem rdečilu, da ne rabimo osvetljevalca, saj rdečilo nudi oboje - barvo in sijaj. 
Naj omenim še teksturo, ki je pri tem poceni rdečilu zelo prijetna. Rdečilo je zelo svilnate in gladke teksture, zato se zlahka nanaša in zabriše. Poleg tega pa se da rdečilo zelo, zelo lepo nadgraditi; vendar pa je pigmentacija v vsakem primeru zelo dobra, zato je za naraven videz dovolj že rahel nanos s čopičem.
Rdečilo je na mojih licih dobro obstojno, je pa vsekakor odvisno od tega, koliko rdečila nanesem na obraz. Kadar si zaželim le lahek, čim naravnejši nanos, rdečilo zbledi po pribl. 6ih urah, v kolikor pa se odločim za močnejši nanos, pa se obdrži čez cel dan. Tukaj pa naj poudarim, da vedno uporabljam neke vrste fiksirni sprej za makeup, ki tudi precej pripomore k podaljšanosti mojega makeupa.
Na voljo je tudi mareličen odtenek rdečila.
Svetlikanje rdečila na sončni svetlobi
Cena3,29€ / 4g.

Povzetek: Čeprav sem sprva bila presenečena in skeptična glede tega rdečila, predvsem zaradi močnega sijaja v embalaži, pa me je rdečilo lepo presenetilo in nimam nič slabega za napisati o njem. Všeč mi je tako unikatna barva (metalik roza rdečilo), kot tudi pigmentacija in obstojnost na koži. Izdelek bi priporočala vsem, ki so vam všeč rdečila s sijajem oz. imate že nasplošno zelo rade osvetljevalce/sijaj na koži; pa tudi tistim, ki želite poceni, a kvalitetno rdečilo in tistim, ki obožujete rdečila - prepričana sem, da kaj podobnega v svoji zbirki še nimate (razen če ste že pohitele in si privoščile to rdečilo). :)


Swatchi
Naravna svetloba
Sončna svetloba

GIVEAWAY/NAGRADNA IGRA:
Poleg rdečila za lica, sem prejela še roza prah za nohte (Candylicious!), ki pa ga žal nisem mogla preizkusiti. Namreč, moji nohti so zadnje tedne v precej slabem stanju in dokler se mi ne popravijo, verjetno kolekcije več ne bo v drogeriji, zato sem se odločila, da ga nekomu podarim in mu polepšam dan. Prah za nohte je popolnoma nerabljen in ni bil niti odprt.
Vse kar morate storiti je sledeče:
1. Sledite mi na Facebooku/GFC/Bloglovinu/Instagramu (vsaj na enem od teh omrežij)
2. Spodaj v komentar mi napišite, kateri Essence izdelek je vaš najljubši (+kje mi sledite, s katerim imenom)
3. V komentarju mi pustite še vaš mail, kamor vas bom kontaktirala v primeru zmage (v kolikor ne želite javno posredovati maila, mi lahko pošljete na moj mail in pripišete kdo ste)
4. Všečkajte Facebook stran od Essence Slovenia       

Žreb bom izvedla 31. julija in nagrajenko/nagrajenca obvestila po mailu.


Ste si privoščile kaj iz Fun Fair kolekcije? 
Kateri izdelek vam je najbolj všeč?




S.

*Izdelek mi je bil poslan v oceno, napisano pa je izključno moje osebno mnenje, ki je iskreno!

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Hej, sledim ti na facebooku pod Sandra Jušić, od essence kozmetike so mi najbolj všeč maskare za oči in lakci za nohte pa še kaj se najde! :) To je moj mail : sandrajus1@hotmail.com
    Sodelujem v čudovitem gibeaway-ju :)
    Lp

    OdgovoriIzbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3