Empties #8

nedelja, junij 26, 2016

Živjo! :)

In spet je čas za eno mojih najljubših objav - empties! :) Moja vreča s praznimi embalažami izdelkov se namreč iz dneva v dan bolj polni in ker res nočem izgubiti prevelike kontrole nad količino teh ''smeti'', vam bom danes pokazala kaj vse sem porabila v zadnjih dveh mesecih in pol. 
Tokrat sem z objavo malce hitrejša, kar me zelo veseli, saj ponavadi te embalaže shranjujem predolgo in tako se nabere preveč porabljenih izdelkov za eno objavo. :)
Če pa se vam vseeno zdi, da je takšna objava predolga, mi prosim napišite mnenje v komentar. Me res zanima, če raje berete krajše empties objave ali malo daljše - torej z več izdelki.
Paula's Choice Skin Balancing čistilni gel za normalno/mešano/mastno kožo: V preteklosti sem oboževala tale čistilni gel, ampak očitno so se moje potrebe in pričakovanja pač spremenila. Čistilni gel se sicer lepo peni, je zelo kremast in nežen do kože, prav tako dobro odstrani nečistoče z obraza, vendar pa mi ni všeč, da se ta kremasta tekstura precej oprime obraza in kar nekaj časa traja, da gel res dobro sperem s kože. Očitno sta me prej nežnost in kremasta, gladka struktura gela tako navduševali, da me samo spiranje gela ni motilo. Poleg tega sedaj preizkušam cenejše čistilne produkte in moram reči, da ta čistilni gel v primerjavi z drugimi ni nič boljši, čeprav je razlika v ceni res velika.
Ponovni nakup: Ne, nikakor!

L'oreal micelarna raztopina za odstranjevanje ličil za normalno in mešano kožo: Njihova micelarna vodica v roza embalaži mi v preteklosti nikakor ni odgovarjala, saj mi je izsuševala in dražila oči, zato sem se njihovih odstranjevalcev na veliko izogibala. No, potem pa sem dobila priložnost preizkusiti to verzijo, ki je namenjena za normalno/mešano kožo in moram reči, da me je pozitivno presenetila. Odlično odstrani ličila, moje kože pa ne draži, niti ne izsušuje. Razlika v teh dveh verzijah je pri meni res očitna.
Ponovni nakup: Da, čeprav mi je vseeno ljubša tista od Garnierja + trenutno preizkušam nekaj drugih odstranjevalcev ličil.

Lush Santa's piling za ustnice: Piling za ustnice s prijetnim sladkim vonjem po kokakoli, njam. Diši res za pojest in čisto spominja na božične praznike (je iz božične omejene izdaje). Piling je res učinkovit in dobro zdrgne odmrlo kožo z ustnic, vseeno pa se mi ne zdi preveč grob do njih. Najraje sem ga uporabljala pred nanosom šminke, saj so ustnice po uporabi bile mehke in brez suhih luskic. Imela sem ga res za zelo dolgo časa, saj se ga porabi minimalno. Mojo oceno pilinga najdete tukaj.
Ponovni nakup: Da, spet v zimskih mesecih, ko imam običajno suhe ustnice. 

Cotoneve blazinice za odstranjevanje ličil: Večinoma v empties objavah ne vključujem blazinic za odstranjevanje ličil, saj pri njih ponavadi ne kompliciram in kupim katerekoli. Te so mi še posebej všeč, zato sem se odločila, da jih vseeno dodam v to objavo. Všeč so mi, ker so iz 100% bombaža, niso preveč tanke, so pa izredno mehke in nežne do kože, obenem pa med odstranjevanjem makeupa ne razpadajo.
Ponovni nakup: Da.

Andalou Naturals Fruit Stem Cell glikolna maska za posvetlitev obraza z bučo in manuka medom: Maska oranžkaste barve z gostejšo, malce ''kašasto'' in težje mazljivo strukturo. Ob nanosu na kožo, me je maska malce pekla, zato sem bila pri uporabi skeptična, vendar je ta pekoč občutek kmalu izginil. Predvidevam, da je bil tak občutek zaradi delovanja same maske. Maska naj bi namreč posvetlila kožo, popravila poškodovane celice in regenerirala zdrave celice. Skratka, gre za zelo zanimivo masko z AHA kislinami, pri kateri so ob redni uporabi tudi vidni rezultati. Koža izgleda bolj zdrava, napeta, enakomerna in svetlejša. Pri maski me je zmotilo le, da se je precej težko spirala, saj je bila zelo ''spolzka'' in se je ''oprijela'' kože (verjetno zaradi medu). Mi je pa všeč, da gre za organsko masko, ki ne vsebuje GSO, je brez glutena, parabenov, konzervansov, sulfatov in ni testirana na živalih.
Ponovni nakup: Da, ko bom spet imela priložnost naročati iz tujine (pri nas se maska ne dobi).
Dvorec Trebnik Funky Coconut šampon za suhe lase: Tale šampon me je osvojil že zaradi toplega in sladkastega vonj po kokosu, ki ga že na splošno obožujem. Me je pa navdušila tudi dobro peneča tekstura in učinkovitost šampona na mojih tankih, mastnih laseh. Šampon je lase dobro očistil, obenem pa jih je navlažil in zmehčal. Kljub temu, da gre za šampon, ki je namenjen za suhe lase, izdelek mojih las ni obtežil. O šamponu sem napisala tudi podrobnejšo oceno.
Ponovni nakup: Da, ko preizkusim in porabim še nekaj drugih šamponov.

Schwarzkopf Gliss Liquid Silk šampon za krhke lase brez leska: O tem šamponu sem že pisala v objavi o izdelkih, ki so me razočarali. Šampon namreč ni naredil popolnoma nič za moje lase, jih je le obtežil, poleg tega pa so se zmastili dosti hitreje. Večinoma imam z Gliss izdelki dobre izkušnje, a žal ta šampon ne spada sem.
Ponovni nakup: Ne.

Schwarzkopf Essence Ultime Omega Repair šampon za poškodovane, izčrpane lase: Še en šampon, ki name ni naredil vtisa. Kljub uporabi balzama, so se mi lasje vozlali, izgledali so slamnati in niso bili niti malo gladki, sijoči. Zdi se mi, da je obenem šampon bil pretežak za moje fine, tanke lase, saj so se le-ti hitreje zmastili in bili so obteženi.
Ponovni nakup: Ne.

Schwarzkopf Schauma balzam za suhe, izčrpane lase: En redkih Schauma izdelkov, ki me ni razočaral. Všeč mi je bil že šampon iz te linije, prav tako mi je všeč balzam. Linija vsebuje cvetlični nektar, zato izdelek izjemno lepo diši. Balzam je srednje strukture, lase prijetno zmehča, jih ne obteži, obenem pa jih nežno in sladkobno odišavi. Najbolj mi je všeč uporaba tega izdelka v kombinaciji z ujemajočim šamponom.
Ponovni nakup: Definitivno!
Aussie Miracle Moist šampon za suhe, poškodovane lase: Šampon z izjemno bogato in dobro penečo teksturo. Moje lase je zelo dobro očistil, lasje so po šamponiranju bili zelo mehki in gladki, obenem pa zračni ter lahkotni na dotik. Všeč mi je, da šampon kljub gosti teksturi ni obtežil mojih las. Tudi zmastili so se kakšen dan kasneje. Čeprav gre za vlažilno linijo, pa se mi šampon ne zdi preveč vlažilen, za moje lase je ravno dovolj; vsekakor pa premalo za tiste, ki imate zelo suhe lase. Šampon ima prijeten tropsko saden vonj po žvečilnih bonbonih.
Ponovni nakup: Da.

Aussie Miracle Shine šampon in balzam za puste, utrujene lase brez sijaja: Šampon in balzam, ki sta ob redni uporabi mojim lasem podarila nekaj dodatnega sijaja, nista pa jih zmastila, oziroma obtežila. Najbolj mi je bila všeč kombinacija obeh izdelkov skupaj, saj je le tako bila razlika v sijaju malo bolj očitna. Če gledam posamezno, mi pa šampon ni bil tako všeč, ker je preveč očistil moje lase in so zato bili zavozlani. V kombinaciji z balzamom iz iste linije, pa so lasje bili lepši: zmehčani, zglajeni in sijoči. Izdelka imata zelo prijeten sladkasto meden vonj, ki spominja na ananas. Vonj se je tudi obdržal na mojih laseh. Podrobnejšo oceno teh dveh izdelkov in zgornjega šampona najdete na tej povezavi.
Ponovni nakup: Da, oba izdelka skupaj ali le balzam.

Aussie 3 Minute Miracle Luscious Long globinska intenzivna nega za dolge lase: Gre v bistvu za balzam, ki je namenjen negi dolgih las. Balzam je sicer lepo zmehčal lase in jih naredil gladke, vendar nisem opazila, da bi bil efekt kaj boljši v primerjavi z njihovim kultnim 3 minute miracle reconstructorjem. Se mi slednji zdi veliko boljši, čeprav ni namenjen izrecno za dolge lase. Poleg tega je to edini izdelek od Aussie, ki meni ne diši.
Ponovni nakup: Ne, drugič se bom raje odločila za klasičen 3 minute miracle reconstructor.
Schwarzkopf Gliss Kur Ultimate Repair sprej za lažje razčesavanje las: Sprej, ki sem ga uporabljala na mokrih/vlažnih laseh po pranju. Dober izdelek, ki je omogočal, da so se moji lasje lažje razčesali in da niso bili tako zavozlani. Ne morem reči, da je pomagal pri uničenih laseh, ker za to uporabljam druge preparate - olja. Je pa vsekakor super za razčesavanje, saj lase zgladi. 
Ponovni nakup: Da. Čeprav ne čisto takoj, ker imam trenutno UniqOne-kokos in si res nočem delati zalog.

Batiste suhi šampon za lase Tropical: Obožujem Batiste šampone za suho pranje las. Ker se moji lasje spredaj hitro zmastijo, ga uporabljam vmes, da podaljšam čas med pranji las. Na mojih svetlih laseh izdelek ne pušča preveč belih sledi, se da lepo izčesati, se ne občuti preveč, saj dobro vpije maščobo iz las; obenem pa lasem da še volumen. Ta verzija mi je bila precej všeč, saj je dišala bolj poletno, po kokosu.
Ponovni nakup: Že opravljen, tokrat v drugih vonjih, ki še jih prej nisem preizkusila (''testiram'' kateri vonj mi bo najbolj všeč). Drugače pa vedno - moj holy grail izdelek!
Kozmetika Afrodita oljni gel za tuširanje Jojoba in karitejevo maslo: Gel za tuširanje z bogato oljnato teksturo, ki odlično vlaži kožo in prepreči njeno izsušitev med tuširanjem. Če nimate težav s suho kožo, po tuširanju s tem gelom ne boste potrebovale še losjona. Ima tudi čudovit sladek vonj po vaniliji. Zaradi gostejše teksture in precej sladkobnega vonja po vaniliji, je gel bolj primeren za hladnejše mesece. To je bil en mojih najljubših izdelkov v zimskem času.
Ponovni nakup: Da, v jesensko-zimskem času.

Avon Naturals gel za tuširanje Vrtnica in breskev: Omamno dišeč gel za tuširanje, ki diši predvsem po sočni breskvi, vsebuje pa še vonj nežne vrtnice, ki pa tukaj ne prevladuje, zato tuš gel ni preveč cvetličen - kar mi je všeč, saj imam raje gele z bolj sadnimi notami. Gel za tuširanje se fenomenalno peni in ne iritira moje občutljive kože. O gelu sem pisala tukaj.
Ponovni nakup: Da, še kakšen drug vonj.

Dvorec Trebnik gel za tuširanje Funky Coconut: Gel za tuširanje z vonjem kokosa, ki pa je pri tem izdelku malce bolj poseben. Vonj je v embalaži precej sladek, tropski, med tuširanjem pa vonj postane bolj alkoholen in res spominja na Malibu pijačo. Sicer je meni tak vonj zanimiv in prijeten, vseeno pa ni moj najljubši. Drugače pa so mi njihovi geli zelo prijetni, saj kože ne izsušijo, obenem pa imajo na voljo veliko super vonjev. Tale gel pa vsebuje celo kokosovo olje, zaradi česar je malo bolj negovalen. Oceno najdeš tukaj.
Ponovni nakup: Mogoče.

Dvorec Trebnik olje za tuširanje Rakitovec: Genialen in res odličen izdelek. Če bi morala izbrati en izdelek od DT, ki bi ga smela kupovati do konca svojega življenja, bi zagotovo izbrala katero od njihovih olj za tuširanje! Olje je prijetno oljnate teksture, ki v stiku z vodo ustvari vlažilno penasto emulzijo. Izdelek kožo že med samim tuširanjem dobro navlaži, odišavi in omehča. Olje je do kože nežno, zato se lahko uporablja tudi namesto pene za britje. Vonj rakitovca je bil odličen, saj je mojo telo prijetno osvežil. To je tudi bil moj ''must-have'' izdelek v hladnih mesecih.
Ponovni nakup: Absolutno! Verjetno v jeseni, želim pa preizkusiti še druge vonje.

The Body Shop gel za tuširanje Honeymania: Gel za tuširanje v jumbo velikosti. Zaradi svoje velikosti in priročne pumpice, sem gel uporabljala kar kot tekoče milo za roke. Gel je goste, kompaktnejše teksture in se odlično peni. Vonj sicer ni bil moj najljubši, ker sem pričakovala bolj sladkast, meden vonj, vendar tale gel diši bolj po cvetličnem medu. Vseeno pa je vonj bil prijeten, roke pa niso bile niti malo izsušene.
Ponovni nakup: Da, kakšen drug vonj.
Kozmetika Afrodita 100% SPA piling za telo Jagoda: Zelo prijeten in zelooo dišeč piling za telo z vonjem jagod. Vonj samega pilinga ni preveč sladkoben, je bolj nežen, kremast. Malce me spominja na jagodni jogurt. Gre za bolj nežni piling, saj vsebuje majhne delce, ki na koži niso grobi. Vseeno pa je piling odlično odstranil odmrle delce in kožo naredil mehko ter gladko. Najraje sem ga kombinirala z moussom za telo iz iste linije, ker sem potem tako lepo dišala po jagodah, koža pa je bila mehka in navlažena. Res odličen izdelek.
Ponovni nakup: Že opravljen.

Mama Mio O Mega piling za telo: Piling z bolj peskasto in precej gosto teksturo, ki jo je včasih bilo kar težko iztisniti iz tubice. Kljub peskasti teksturi pa piling dobro zdrgne kožo in jo tudi malo navlaži. Vonj piling je svež, citrusen. Gre za dražji piling, ki pa se mi zdi primerljiv tudi s cenejšimi pilingi na trgu (npr. s predhodnim od Kozmetike Afrodite).
Ponovni nakup: Ne.

Lush piling za telo Rub Rub Rub: Še en super piling za telo. Piling ima svež cvetlični vonj, ki deluje zelo poletno. Struktura samega pilinga ni preveč groba, vseeno pa je piling precej učinkovit pri odstranjevanju odmrle kože, saj kožo po tuširanju pusti gladko in napeto. Odlično se obnese tudi na utrujenih in razbolelih stopalih, saj jih pomiri in zmehča. Če želite, ga lahko preizkusite tudi na laseh. Kako se je obnesel na mojih, si lahko preberete v moji podrobnejši oceni.
Ponovni nakup: Da, v prihodnosti - trenutno imam v zbirki nekaj drugih pilingov.
Femfresh intimni robčki: Ti intimni robčki mi niso bili niti najmanj všeč. V primerjavi z drugimi niso skoraj nič vlažni, so precej suhi in niso tako prijetni do sluznice. Sicer nisem opazila nobene iritacije, vendar so mi ljubši bolj vlažilni, oziroma mokri robčki.
Ponovni nakup: Nikakor.

Kozmetika Afrodita intimno milo Natural Balance: Izdelek je bil prijeten do moje kože, se je dobro penil in očistil. Poleg tega pa nisem opazila nobenega draženja. Mi je pa ljubša njihova Sensitive verzija s kamilico (rumena embalaža).
Ponovni nakup: Verjetno ne.
Fa anti-perspirant za telo Fresh&dry: Antipersirant s prijetnim, svežim in rahlo cvetličnim vonjem (gre za novo, bolj svežo formulo). Tako kot Niveini, se tudi ta dobro obdrži na koži in preprečuje potenje ter neprijeten vonj. Nisem imela nobenih pripomb, vendar še vseeno raje posežem po Niveinih, še posebej tistih brez aluminijevih soli (nimam ravno težav s potenjem).
Ponovni nakup: Mogoče na kakšnem znižanju/akciji 1+1gratis.

Fa anti-perspirant za telo Floral Protect: Antiperspirant z malo bolj cvetličnim vonjem, ki pa ni vsiljiv ali premočan. Diši nežno, po orhideji in vijolici (gre za novo, bolj svežo formulo). Tudi ta deodorant je bil prijeten in z njim nisem imela nobenih težav - ne pri potenju/neprijetnem vonju, prav tako ni dražil moje občutljive kože.
Ponovni nakupMogoče na kakšnem znižanju/akciji 1+1gratis.

ScentUps Ars Parfum toaletna vodica: Če me spomin ne vara, sem to vodico prejela že kar nekaj let nazaj, v eni reviji. Dišave sem se prej kar malo izogibala in je nikakor nisem uspela porabiti do konca. Ima namreč precej močan vonj. Vonj me najbolj spominja na žvečilne, na nek umeten vonj po jagodah. Vodica se mi je zdela preveč močno odišavljena za moje telo, zato sem jo uporabljala kot dišavo za sobo.
Nakup: Ne.

Lady Gaga parfum Fame: En mojih top parfumov, sploh v malo hladnejših mesecih. Gre za cvetlično dišavo, ki vsebuje tudi med, kar mi je zelo všeč, saj imam rada vonj po medu. Sprva diši zelo sadno, spominja me na ribezov sok (čeprav naj bi šlo za marelico in orhidejo), kasneje pa se temu vonju pridruži prijeten in sladek vonj medu. Za konec pa se priključi še nota kadila, ki ublaži vonj sladkega medu. Skratka, ta vonj mi je en najljubših in na meni je pozimi res dobro obstojen. Všeč mi je tudi steklenička z zlatimi detajli in s črno tekočino, ki deluje zelo skrivnostno ter magično. Vse note te dišave lahko najdete tukaj.
Ponovni nakup: Da, spet v jeseni.


Katere kozmetične izdelke pa ste ve porabile v zadnjem času? :)



You Might Also Like

6 komentarji

  1. Aroditin jojoba oil, tako dišiii. Bi pa njihov jagodni piling preizkusila, enkrat, ko zmanjšam trenutno zalogo:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, prav njami dišiii, sladko.:P Njihov jagodni piling pa je res prijeten, pa še ta nežen vonj je super, tak lahek. :)

      Izbriši
  2. Ja, tudi meni je Jojoba od Afrodite eden izmed najljubših tuš gelov :) <3

    Drugače pa sem bila jaz ful zadovoljna z Paula's choice cleanserjem, tudi dolgo sem ga imela :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta gel je top of the top za zimo. <3

      Meni je tudi sprva bila najboljši, potem pa mi ta gosta struktura ni bila več všeč, pa še zdi se mi, da glede na ceno spet ni tako super. Očitno sem postala bolj kritična do določenih izdelkov. :)

      Izbriši
  3. Super post, meni je zelo všeč, da iskreno poveš, recimo za PC gel za umivanje obaraz, vsi ga tako hvalijo, meni pa nikoli ni bilo jasno zakaj mora biti tako drag in sem si ga dolgo želela. Potem me je pa minilo, raje investiram v kremo,ki dejansko ostane na koži, če pač že..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! <3
      Ma ja, se mi zdi brezveze, da bi hvalila, če mi ni več všeč. Ko malo bolj preizkušaš druge cenejše izdelke, hitro opaziš, da kakšen drag izdelek res ni nič posebnega. :) Včasih pa se kakšen poceni izdelek vseeno ne more kosat z dražjim. Odvisno. Ampak jaz pač povem tak kot je, in če s tem kateri prihranim nekaj dodatnih evrov, še toliko bolje! :)
      Se pa strinjam s tabo, je bolje potem investirat v dražji izdelek, ki na koži ostane, kot pa tisti, ki se itak izpira. Čeprav meni velikokrat ne da mira, pa moram kak dražji izdelek stestirat, pa potem vseeno dostikrat ugotovim, da ni bil vreden zasoljene cene..

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3