June Haul

nedelja, julij 10, 2016

Danes se ponovno vračam in sicer z objavo o mojih mesečnih pridobitvah. Ponavadi te objave spišem na začetku meseca, ampak tokrat mi nekako ni zneslo prej. Ker so te objave na mojem blogu zelo brane, sem prepričana, da vas še vedno zanima, kaj vse sem kupila v mesecu juniju. :) Tudi tokrat sem vzela kar nekaj izdelkov - večino stvari sem kupila za morje, seveda pa sem si kakšen kos privoščila še za dušo. Je pa tu veliko takšnih izdelkov, ki se kar hitro porabijo in so ''nujni''; lahko pa se pohvalim, da sem pri ličilih tokrat bila bolj zadržana, oziroma varčna. :)

KAJ SEM KUPILA:
Na spletni strani Sophia.si sem naročila nekaj Nuxe izdelkov za preizkusit: Nuxe Bio-Beaute potovalni set (vsebuje micelarno vodico s pomarančno vodico, nežni piling za obraz z jagodičevjemvlažilno emulzijo za obraz za mešano kožovisoko hranljivo kremo za roke z naravno cold kremo in 24-urno gelno kremo za telo, ki kožo vlaži in napne), Bio-Beaute osvežujoči roll-on dezodorant (brez aluminijevih soli in alkohola) ter njihov slavni Reve de miel hranilni balzam za ustnice.
Za lase sem si tokrat privoščila nekaj izdelkov s kokosom. Gre za izdelke, ki sem jih imela na seznamu za kupit že kar nekaj časa, vendar se jih je do nedavnega dalo dobiti le v tujini. Ko sem jih zagledala v drogeriji, sem jih seveda z navdušenjem pograbila. Vzela sem OGX olje za lase v sprejušampon in balzam za lase Coconut Water (linija diši res omamno - kot po sladki kokosovi vodi!), OGX balzam za lase Coconut Milk in pa Lee Stafford masko za lase Coco Loco.
V DMu sem zasledila znižanje na dva odlična izdelka: L'Oreal Elseve Fibrology šampon in balzam za lase (1+1gratis ponudba) ter Garnier micelarno vodico
Ob tej priložnosti sem kupila še nekaj ''klasičnih'' - sončnih izdelkov za na morje: SUNDANCE balzam za zaščito ustnic pred soncem z vonjem kokosa in vanilije (ZF30)SUNDANCE MED balzam za zaščito pred soncem ZF50SUNDANCE samoporjavitveni tonik za obraz, SUNDANCE losjona za sončenje s kokosom ZF30, SUNDANCE transparentni sprej za sončenje ZF50
Balea After Sun gel za tuširanje po sončenju, SUNDANCE fluid za nego kože po sončenju z vonjem kokosa in z bleščicamiBalea Professional After Sun balzam za lase 2v1, Balea Professional After Sun intenzivno masko za lase.
Zadnje čase me zelo zanima Hrvaška naravna kozmetika ~ Biobaza, zato sem se odločila, da preizkusim nekaj njihovih izdelkov (nekatere sem celo ujela znižane): Biobaza šampon in gel za tuširanje v enem (Sivka in limona; Karitejevo maslo in jojoba), Biobaza Sun&Sea Forever marmelada z bleščicami, Biobaza Sun&Sea Forever losjon za podaljšanje obstojnosti porjavele kože, Biobaza gel za učvrščevanje kože/anticelulitni gel, Biobaza Sun&Sea Forever balzam za ustnice s korenjem ZF15 in Biobaza Men milo z aktivnim ogljem za umivanje in britje obraza (kupila sem jo, ker naj bi pomagala tudi pri nečistočah na obrazu, zmanjševala mastenje obraza ter mašenje por).
Kakšna dva tedna nazaj sva se s fantom po dolgem času odpravila na izlet v našo lepo prestolnico. Seveda sva se ustavila tudi v City Parku in jaz pač ne bi bila jaz, če bi zavila še v H&M na ''Beauty oddelek''. Ker je bila velika gneča in sem se želela izogniti nakupu ličil/druge nepotrebne navlake, sem vzela le H&M piling za telo s tropskim vonjem Caribbean Crush.
Že dolgo nisem preizkusila kakšnega izdelka od Collistar, zato sem se v mesecu juniju odločila za nakup dveh poletno obarvanih izdelkov. Kupila sem Collistar Duo Extraordinary šminko za ustnice (je zelo posebna, saj vsebuje kar dva ujemajoča se odtenka), ki me je navdušila že v trenutku in Collistar sorbet kremo za mešano/mastno kožo, ki se lahko shranjuje celo v hladilniku. Prejela pa sem še tester njihove popularne maskare Art Design. Poleg Collistar šminke pa sem ta mesec od ličil kupila le še Catrice Sound of Silence Fluid Glow, ki je prelepe zlate barve in kožo da lep porjavel videz.
Trenutno testiram 4kidsandus anticelulitno mleko, ki mi je odlično, vendar ker se prehitro porablja, sem se odločila, da si kupim še enega, saj bom ga le tako lahko dodobra potestirala (in vam poročala o rezultatih).

KAJ SEM PREJELA:
Tudi v mesecu juniju nas je s paketom poletnih izdelkov razvajal naš dragi Avon. Poslal nam je kar nekaj priročnih izdelkov, ki nas bodo razvajali v teh toplih dneh. Prejele smo Avon SUN+ vlažilno kremo za obraz z zaščitnim faktorjem 30, Avon Senses kremni gel za prhanje Papaja in breskev, Avon Naturals meglico za obraz Aloja in bombaž ter Avon Ultra colour nude šminko za ustnice v svinčniku (odt. notice me nude). Izdelke že testiram in pripravljam objavo, ki bo kmalu tudi na blogu.
V test pa sem pretekli mesec prejela tudi Zymzo box z mini parfumčki (novost na našem tržišču) in čisto nov Borotalco Intensive dezodorant (ne vem, če je že v prodaji?), ki bo še kako prav prišel v vročih dneh, saj je primeren tudi za vse tiste, ki so veliko aktivni.
Katere poletno obarvane izdelke pa ste ve kupile v mesecu juniju? 
Ali se tudi ve letos odpravljate kam na morje? :)





You Might Also Like

6 komentarji

  1. Same super pridobitve! Najbolj me zanimajo OGX, ker sem si jih že ogledovala in Estee jih tako hvali, da me res zanima kako so. Samo da porabim zaloge pa sprobam tudi sama :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :P
      Od OGX sem sprobala samo olje za lase in mi je res všeč, ker je tako lahkotno pa zelo zelo lepo diši. :) Sem pa jaz OGX izdelke tudi kupila zato, ker so jih tuje blogerke tako pohvalile. :) Upam, da kmalu dobimo še preostale njihove izdelke (npr. olje iz coconut milk linije). :)) Bom pa napisala objavo, ko sprobam vse. :D

      Izbriši
  2. Uf, koliko produktov! :D Predvsem so mi všeč tejle kokosovi, morajo imeti res noro lep vonj. <3 (Natalija)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, ti kokosovi zelo lepo dišiijo. :) Sploh OGX Coconut Water linija.<3 Če boš mela možnost, nuujno povonjaj v kakšnem Mullerju.:P

      Izbriši
  3. L'Oreal šampon in balzam sta meni super. Edina, ki dodata mojim lasem vsaj malo volumna. Oh in tista kokos linija se sliši odlično, sploh pa zdaj za poletje :). Zanimiv nabor izdelkov :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ravno zadnjič sem preizkusila šampon in meni tudi doda nekaj volumna. :) Sem pa tudi jaz ena tistih, ki vedno išče dobre produkte za tanke lase, ampak ponavadi precej neuspešno.:/:) Joj, to kokosovo linijo pa moraš nujno povonjat, če boš imela možnost. :) Vonj bi ti bil zagotovo všeč.:))

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3