Project Pan: Finish six by Summer - intro

sreda, marec 21, 2018

Danes se je končno začela koledarska pomlad (čeprav vreme ni nič kaj pomladno), zato sva se skupaj z Mašo iz Low Maintenance Beauty bloga odločili, da za vas na ta dan pripraviva posebno objavo. 
Lotili sva se zabavnega projekta t.i. ''Project Pan: Finish six by Summer'', ki je med tujimi lepotnimi navdušenkami precej popularen. Izbrali sva namreč nekaj spomladansko/poletno obarvanih izdelkov, ki jih bova v naslednjih mesecih poskušali porabiti čisto do konca. Gre za ''sezonski'' projekt, ki traja do začetka poletja - do 21. junija.
Mašino objavo in njen izbor izdelkov lahko najdeš na tej povezavi. Ne spreglejte pa še ene njene posebne objave, kjer se je razpisala o tem, zakaj ni pametno kopičiti makeup izdelkov in jih je smiselno sproti porabljati - objava vam bo dala misliti (klik do objave)
Da se vrnem nazaj na najin projekt - tukaj je torej šest izdelkov, ki bom jih sama poskušala porabiti v naslednjih treh mesecih.
1. Balea losjon za telo Milk & Coconut
Doma imam res obsežno zbirko različnih krem za telo, zato sem se odločila, da v tale projekt v prvi vrsti vključim losjon za telo. Ta od Balee ima res prijeten vonj kokosa, ki ga ponavadi vedno povezujem s poletjem, zato je kot nalašč za tale projekt. Drugi razlog, zakaj sem se odločila, da dodam tale losjon v projekt je, ker imam doma kar dva enaka losjona za telo (bila sta del darilnega seta - za božič sem prejela kar dva ista). Losjon je še skoraj poln, ima pa prijetno lahkotno teksturo, ki je idealna za pomladne in poletne mesece, saj je ravno prav vlažilna.

2. Le Couvent des Minimes kolonjska vodica Eau Sereine
Naslednji produkt je kolonjska vodica, ki je veljala za eno mojih najljubših pomladno-poletnih dišav. Ima namreč prijeten, nežen in svež vonj po mandarini in sivki. V tale projekt sem jo vključila, ker sem jo zadnje leto malo zanemarjala, oziroma sem pozabila nanjo zaradi vseh drugih dišav, ki jih imam doma. Ker smo stopili v spomladanski čas, je sedaj tudi idealna priložnost, da jo porabim do konca. Imam je še malo manj kot polovico. Moje podrobno mnenje o vodici si lahko preberete na tej povezavi.

3. Bath & Body Works meglica za telo Be enchanted
Še ena prijetna, pomladna dišava (tokrat bolj sladka), ki sem jo nujno morala vključiti v tale projekt. Ko sem začela izbirati produkte za projekt, je bila tale meglica moja prva izbira. Zanjo sem se odločila, ker sem jo v zadnjem letu, bolj malo uporabljala, čeprav mi je vonj zelo všeč. Zadnje čase namreč bolj redko posegam po meglicah za telo, ker so na koži slabo obstojne in se mi zato ne da ukvarjati z njimi. Tako veliko raje uporabljam parfume, ker se dobro obdržijo na koži, kar je bolj praktično, sploh, če si ves dan od doma. Poleg tega imam doma še nekaj drugih meglic za telo in zato bi rada malo zmanjšala svojo zbirko le-teh. Meglica sprva diši po jagodičevju, granatnem jabolku, citrusih in pasijonki, kasneje pa se pridružijo še mošus in sandolovina. P.S.: Na slikah je z rdečo barvo označeno, koliko izdelka približno še je v embalaži.
4. Kiko lak za nohte 389
Ker imam doma kar veliko število lakov za nohte, sem brez razmišljanja sem vključila še lak za nohte. Izbrala sem takega, za katerega vem, da bom ga res z veseljem uporabljala, saj pri lakih ponavadi traja kar nekaj časa, da jih porabiš do konca. Ta lak je en mojih najljubših pomladno-poletnih lakov za nohte, zato poraba ne bi smela biti pretežka. V bistvu sem zelo vesela, da sem izbrala ravno tega, saj je to odtenek, ki me vedno spravi v boljšo voljo (nemudoma mi v misli prikliče poletje). Gre za svetlo turkizno-mint odtenek, ki je precej ''živ'', zato bi lahko rekla, da gre za skorajda neonsko turkizno barvo. Prekriven je v dveh slojih. P.S.: Na slikah je z rdečo barvo označeno, koliko izdelka približno še je v embalaži.

5. Avon Shine Burst Stick Fresh Fuchsia
Za konec sem dodala še dva poletno obarvana produkta za ustnice. Ker imam res zelo obsežno zbirko produktov za ustnice, ki bi jo rada postopoma vsaj malo zmanjšala, se mi je to zdelo več kot nujno. Prvi produkt za ustnice, ki sem ga izbrala je Avon Shine Burst Stick. Gre za neke vrste ''hibirid'' med šminko in lipglossom. Lahko bi jo opisala tudi kot sijočo šminko. To šminko sem izbrala predvsem zato, ker mi je tale udobna in lahkotna formula zelo všeč in jo rada uporabljam, pa vendar jo zaradi moje obsesije s tekočimi mat šminkami precej zanemarjam. Teh Shine Burst Stick šmink imam doma kar nekaj, zato bi jih rada postopoma porabila. Poraba ne bi smela biti pretežka, saj gre za precej vlažilno in kremasto šminko, ki se dokaj hitro porablja. Izbrala sem čudovit pomladni odtenek v hladni fuksija barvi. 

6. Lancome Matte Lip Shaker mini Pink Power
Zadnji produkt za ustnice pa je mini tekoča mat šminka znamke Lancome. Obožujem kvalitetne tekoče mat šminke in tudi ta je ena od njih. Ima prijetno, udobno formulo, ki ni težka ali izsušujoča na ustnicah. Je tudi dobro pigmentirana, se lepo nanaša, ni lepljiva in se hitro posuši v mat efekt. Skratka je odlična. Želim jo porabiti do konca, saj bi rada potem kupila ''full-size'' verzijo, ki se dobi v čudoviti embalaži v obliki ''shakerja''. Imam odtenek Pink Power - vibranten roza odtenek. Do sedaj sem porabila približno eno tretjino šminke.
P.S.: V začetku leta sem se že lotila enega projekta, kjer sem izbrala večje število produktov, ki bom jih poskušala porabiti do KONCA LETA. Če objave slučajno še nisi prebrala, jo najdeš tukaj.



You Might Also Like

1 komentarji

  1. Midve bova tole z levo roko, ti pravim! Zanimivo mi je, da sva kar nekaj izdelkov izbrali podobnih, čeprav se o tem nisva nič menili. Držim pesti, da nama uspe vse, kar sva si zadali <3

    OdgovoriIzbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3