Moji najljubši Nivea izdelki

torek, oktober 02, 2018

Že nekaj časa razmišljam, da bi vam predstavila nekaj najljubših izdelkov znamk, ki jih najraje uporabljam, oziroma znamk, pri katerih kupujem skoraj vse; od izdelkov za nego obraza do izdelkov za nego telesa in las. 
Med takšnimi znamkami je tudi Nivea, saj pri njih pogosto najdem odlične izdelke. Danes vam torej predstavljam (le) nekaj najljubših Nivea izdelkov.
Nivea šampon za lase Hairmilk
Prvi izdelek v tem kupčku je njihov šampon za lase iz novejše linije Hairmilk. Moram priznati, da nisem poskusila veliko Nivea šamponov za lase, saj so mi bližje njihovi produkti za telo (losjoni, kreme za telo/roke, tuš geli) in obraz/ustnice (čistilni robčki, balzami za ustnice), vendar me je tale šampon za lase res pozitivno presenetil. Šampon za lase ima gostejšo ''milky'' teksturo, ki se odlično peni že ob majhni količini in lepo očisti lase. Moje tanke in hitro masteče lase naredi noro mehke, jih zmehča, jim da sijaj, obenem pa jih ne obteži ali še dodatno zmasti. Opazila sem tudi nekaj dodatnega volumna, ki je sicer bil bolj kratkotrajen. Zraven uporabljam še njihov istoimenski balzam za lase, ki je prav tako odličen - lase razvozla in navlaži ter zgladi konice. Definitivno je to linija, ki paše večim tipom las, imajo pa na voljo tudi posebej verziji za suhe ali mastne lase. V kratkem zagotovo preizkusim še linijo za mastne lase.
Nivea In-shower mleko za telo Shea Butter
Produkt, ki ga obožujem že odkar je pred nekaj leti prišel v prodajo. Gre za nadgradnjo njihovega klasičnega losjona za telo - tekstura je torej podobna, kot pri njihovem losjonu za telo, vendar se tale uporablja kar pod tušem. Priznam, da sem sama ponavadi bolj ''lene sorte'' in se mi ne da uporabljati klasičnih krem za telo, zato je tale In-shower mleko odlična rešitev zame in za meni podobne ''lenivce''. Uporaba tega In-shower mleka je zelo enostavna, učinek pa je skorajda enak, kot pri klasičnem mleku za telo. In-shower mleko preprosto vzame s seboj pod tuš, se najprej oprhaš s klasičnim gelom za tuširanje, nato pa na vlažno telo namažeš tole mleko, pustiš kako minutko in preprosto spereš. Prhanje s tem izdelkom je zelo prijetno, saj mleko kar drsi po koži in že med tuširanjem daje občutek gladke kože. Koža je po tuširanju prijetno mehka in ravno prav navlažena. Na otip je celo rahlo ''oljnata'', a ni mastna. Mleko je meni super, saj s tako preprostim postopkom hitro navlažim svojo kožo brez, da bi se morala mazati s klasičnimi kremami in čakati, da se le-te vpijejo. To je definitivno ena boljših Niveinih inovacij in zaradi tega imam tole znamko še raje. Imajo več različnih verzij. Moja najljubša je tale, ki je na sliki - vsebuje karitejevo maslo, zato je malo bolj negovalna in primerna za tudi bolj suho kožo. Zelo všeč mi je še verzija s kakavom, ki ima zelo sproščujoč sladek vonj, kar je idealno za hladne zimske večere (po tuširanju pa se potem prileže še skodelica vročega kakava).

Nivea deodorant za telo Pearl & Beauty
Že nekaj let sem zvesta uporabnica Nivea deodorantov za telo, čeprav sem zadnje čase uporabljala tudi druge znamke (blogerke pač rade preizkušamo različne stvari). Skratka, Nivea deodoranti še vedno ostajajo eni mojih najljubših, saj so učinkoviti, nežni do kože, ne puščajo sledi na oblačilih, preprečujejo potenje in neprijeten vonj, obenem pa lepo dišijo. Moj najljubši vonj je Pearl & Beauty, saj diši zelo nežno in ženstveno - vonj je cvetlično pudrast, vendar pa pogosto uporabljam tudi ostale vonje njihovih deodorantov.
Nivea čistilni gel za obraz Creme Care
En mojih najljubših Nivea izdelkov iz tega ''šopka''. Je praktično tudi moj daleč najljubši gel za čiščenje obraza. Prepričala me je predvsem njegova bogata, kremna tekstura. Po teksturi spominja na njihovo klasično vsestransko kremo, le da je tale v ''tubici''. Tekstura je torej precej gosta in kremna. Se lepo nanaša in odlično peni. Kožo dobro očisti, brez izsuševanja in jo naredi mehko in gladko. Gel je odličen za vsakodnevno uporabo, saj je zelo nežen (ustreza celo moji občutljivi koži) in čiščenje obraza z njim je zelo prijetno, skorajda ''luksuzno''. Diši isto kot njihova klasična krema za telo.
Labello maslo za ustnice Lip Butter (Coconut)
Nivea ima tudi odlične balzame za ustnice, pod imenom Labello. En mojih najljubših, predvsem za hladnejše mesece, ko so moje ustnice bolj suhe, je Labello Lip Butter. Všeč mi je, da je tekstura malo bolj "mastna", hranilna in odlično navlaži ustnice (nanos ni potrebno ves čas obnavljati). Sprva je sicer balzam v lončku malce trše teksture, vendar se v stiku s prsti lepo raztopi in razmaže. Ustnice odlično navlaži in zmehča, da pa jim tudi rahel sijaj. Moj je v vonju kokosa, ki je božanski; diši sladko, podobno, kot Raffaello. Božanski vonj za vse, ki obožujemo vonj kokosa.
Malce nepraktična je le embalaža, saj moraš izdelek nanašati s prsti, zato je najboljši za uporabo doma.
Labellino balzam za ustnice Watermelon & Pomegranate
Zelo ljub mi je tudi novejši Labello produkt, imenovan Labellino. Gre za balzame v obliki "jajčke". Takšni balzami so zelo priročni, saj si z njimi zlahka namažeš ustnice, postopek je hitrejši, kot pri balzamih v stiku (predvsem, če imaš malo bolj polne ustnice). Tekstura je prijetno vlažilna, vendar malce premalo za hladnejše mesece, ko raje posežem po zgoraj omenjenem Labello Lip Butterju. Tale Labellino torej uporabljam predvsem poleti, ko je takšna nega zame čisto dovolj. Tudi vonj je zelo poleten: je prijetno saden, diši po sladki in sočni lubenici. Všeč mi je tudi, da izdelek ustnice obarva rahlo rožnato, zato ga včasih uporabim tudi namesto šminke (kadar želim ustnice predvsem navlažiti in le nežno obarvati). Na voljo je še nekaj drugih vonjev.
To je torej le nekaj od mojih najljubših Nivea izdelkov. Omenila bi še njihove fantastične losjone za telo, kreme za roke in gele za tuširanje
Skratka, med njihovimi izdelki vedno najdem nekaj zase in do sedaj me ni razočaral še skoraj noben njihov produkt.
Kateri izdelki od Nivee pa so vaši najljubši?



You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3