Nivea souffle za telo Coconut & Monoi Oil

ponedeljek, junij 10, 2019

Tokrat sem testirala poletno novost od Nivee. Poleti sama obožujem bolj lahkotne kreme za telo, ki kožo dobro navlažijo, a se hkrati hitro vpijejo in niso moteče, oziroma lepljive ali mastne na koži.
Ena takšnih je tudi Niveina novost - souffle za telo, ki se dobi v dveh različnih vonjih.
Sama sem seveda preizkušala verzijo s kokosom in monoi oljem, saj obožujem vse, kar diši po kokosu.
Tekstura: Kot že ime izdelka pove, ima tale krema za telo teksturo souffle-ja. Tekstura je res zanimiva, saj je kremna, malenkost oljnata, a hkrati zelo rahla in lahkotna na koži. Zelo lepo se maže in se hitro vpije v kožo (v približno petih minutah). Zelo mi je všeč, da krema zelo dobro navlaži kožo, jo zmehča, a vendar ne daje mastnega ali lepljivega občutka, zato se lahko hitro oblečem. Pusti pa na koži malce zdravega, svilnatega sijaja, ki pa ni masten na dotik. 
Tekstura je odlična za tale letni čas, ko mi mastne in zelo maslene kreme niti slučajno ne pašejo, oziroma moja koža tega niti ne potrebuje.   
Souffle pa vsebuje tudi zelo majhne rumene oljnate delčke, ki se popolnoma raztopijo, ko jih vmasiraš v kožo.
Vonj: Nivea souffle za telo ima res božanski, nežen vonj po kokosu, ki malce spominja na vonj sončne kreme. Super poleten vonj, ki se obdrži na moji koži in pižami vse do naslednjega jutra. Bi z veseljem imela Nivea toaletno vodico s tem vonjem, oziroma bi bila vesela, če bi izdali vsaj gel za tuširanje z istim vonjem.

Cena: okoli 4€ / 150ml.
Prav tako je v ponudbi še oljnat losjon za telo v istem vonju.

Za tiste, ki ne marate vonja po kokosu, pa obstaja še souffle z vonjem češnjevih cvetov, ki pa namesto monoi olja vsebuje jojobino olje. Sem ga že dodala na listo želja.
Nivea se je znova izkazala z odličnim produktom za nego telesa. Sem prepričana, da bo to en mojih najljubših poletnih izdelkov, predvsem zaradi krasne nemastne, a vlažilne teksture in izredno prijetnega tropskega vonja po kokosu.



You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3