Products I've been lovin' lately #7

petek, julij 05, 2019

V zadnjih dveh mesecih sem našla kar nekaj novih in tudi starih favoritov, ki bi jih danes rada delila z vami.
Maybelline gel svinčnik za oči Tattoo Liner (odt. Deep Onyx)
Prvo je novost od Maybelline, ki me je čisto navdušila. Končno sem namreč našla odličen drogerijski svinčnik za oči v črni barvi, ki se mi ne razpaca okrog oči po zgolj eni uri. To je tako edini pravi nadomestek za moj najljubši svinčnik od Urban Decay, ki sem ga redno kupovala kar nekaj let (do sedaj). Ugotovila sem namreč, da sta oba izjemno kremasta, ponašata se z vrhunsko pigmentiranostjo in v mojem ''waterline-u'' zdržita približno enako dolgo (okoli 12ur). Od sedaj naprej bom tako namesto 19€ za svinčnik zapravila le še 6€. 
Max Factor tekoča šminka Lipfinity Velvet Matte
Čeprav imam v zbirki precejšnjo količino najrazličnejših šmink, pa sem v zadnjih tednih večinoma uporabljala zgolj eno. To je bila matirajoča šminka od Max Factorja. Predvsem sem jo rada nosila zaradi čudovitega odtenka, ki je rahlo topel umazano roza in super paše k vsemu. Zdi se mi ravno prav opazen, na tak diskreten način. Je pa tudi sama formula super, saj je šminka dobro obstojna in se zelo hitro posuši v pravi mat efekt. Poleg tega nima nobenega transferja. Več o njej sem na blogu že pisala.


Eveline serum za obraz Expert C
O serumu Eveline Expert C sem na blogu že pisala, zato se ne bom preveč ponavljala. Gre za serum z vitaminom C, ki je za kožo zelo koristen. Najbolj me je navdušil efekt na moji koži, saj je serum odpravil en trdovraten rdeč madež, ki se ga nikakor nisem mogla znebiti. Obenem pa da koži lep zdrav sijaj in mehkobo. Tudi tekstura je prijetna, je rahlo oljnata, a se hitro vpije v kožo in ne masti moje mastne kože. Čez serum zlahka slojim tudi druge produkte. Pred nekaj tedni sem ga porabila do konca in moram priznati, da ga sedaj zelo pogrešam v moji dnevni rutini. Tudi se mi zdi, da je koža bila prej malenkost bolj ''sijoča''.


Orofluido balzam za lase
Moji lasje so se mi zadnje čase po vsakem pranju obupno vozlali in so bili malo slamnati, zato sem nazaj vključila balzam za lase (drugače uporabljam le masko, približno enkrat na teden). Iz svoje zbirke sem izbrskala balzam od Orofluido, ki mi je bil všeč že v preteklosti. Tako sem se ponovno navdušila nad njim. Pri njem mi je všeč, da lase lepo nahrani in zgladi, obenem pa je lahek in mi ne obteži mojih finih las. Ima pa tudi izjemno lep sladkoben orientalski vonj, ki se za kratek čas tudi zadrži na laseh. Doziranje na pumpico je ekstra priročno. Mislim, da bom sedaj z večjim veseljem spet uporabljala balzam; ostali, ki sem jih imela v preteklosti, me namreč niso preveč navdušili.
Nivea souffle za telo Kokos & Monoi olje
Zadnje čase moja koža na telesu ni toliko suha, zato jo negujem s čim lažjimi produkti, ki pa so vseeno ravno prav vlažilni, da lahko čutiš, da si nekaj nanesel na kožo. S pričetkom poletja sem se nekako najbolj navdušila nad novo kremo, oziroma souffle-jem za telo od Nivee. Očarala me je rahla, a malce oljnata tekstura, ki pa se hitro vpije in kožo nežno navlaži brez mastnega občutka. Pusti le svilnat sijaj. Čisto dovolj za tale čas. Najbolj pa mi je seveda všeč omamen vonj po kokosu in sončni kremi.
Lancome parfumska voda La Vie est Belle
Najslajše pa seveda pride čisto na koncu. To je seveda moj ljubček, Lancome La Vie est Belle. V zadnjih tednih sem se skorajda polivala z njim. Pred kakšnima dvema mesecema sem ga namreč končno dodala v svojo zbirko (v bistvu me je z njim presenetil dragi) in zato ga kar nisem in nisem mogla odložiti. Tiste, ki me še ne spremljate tako dolgo, morda še ne veste, da je La Vie est Belle moja daleč najljubša dišava. Enostavno sem že nekaj let čisto navdušena nad tem sexy, sladkobnim gurmanskim vonjem, za katerega čisto vedno dobim pohvale.
Pred tedni pa sem se navdušila še nad eno krasno pomladno dišavo, a o tisti prihodnjič.
Kateri produkt pa je vas nazadnje najbolj navdušil?



You Might Also Like

2 komentarji

  1. Ojla, kje se pa lako kupi eveline vitamin c serum?

    Mi poveš prosim še kaj si naneseš čez serum?
    Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eveline serum imajo na Notino, fizično pa sem ga do sedaj videla samo v Tuš drogeriji. :)

      Čez serum sem ponavadi nanesla kakšno lahkotno vlažilno kremo (nazadnje sem imela kremo za občutljivo kožo slovenske naravne znamke KoKo) in potem še sončno kremo, pa se je super obneslo - ni bilo nobenega svaljkanja. V večji vročini pa sem preko seruma nanesla le sončno kremo, ker nisem čutila potrebe po več. :D

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3