NOTD #5 ~ Revlon: 280 Bubbly

14:36

                                                             podlak Essie Millionnails (1 sloj)
                                                              lak Revlon 280 Bubbly (2 sloja)

Na sončku: 



S.

You Might Also Like

8 komentarji

  1. Waw, zelo lepa barva :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala. :) ja, jaz nisem mogla, da ga ne bi vzela. :P

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. hvala. :) res je, mene je tak navdušila, da sem ga mogla kupit. :P

      Izbriši
  3. lep odtenek. :)) ful mi je ušeč

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala. :) jaz si nisem mogla pomagat, sem ga mogla kupit. :P

      Izbriši
  4. čudovit odtenek roza barve ! super ;)

    OdgovoriIzbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3