My Birthday + Giveaway

sobota, januar 17, 2015

Hej, punce! :)

Danes praznujem svoj rojstni dan - 21i., če se slučajno katera sprašuje. :)
Že nekaj časa sem imela v mislih 'giveaway' oz. nagradno igro za vas, vendar mi ni zneslo. Seveda se je zdaj pojavila odlična priložnost, da lahko na svoj rojstni dan malo pocrkljam tudi vas. :P
Glede na to, da je to moja prva nagradna igra na tem blogu in da prvič svoj rojstni dan 'praznujem' tudi tukaj, se vam želim najprej zahvaliti za vaše komentarje na moje objave (ki mi polepšajo dneve), za vsak obisk, prebrano objavo, sledenje in da lahko z nekom delim svoje izkušnje ter 'klepetam' o kozmetiki. :P Nikoli se mi ni niti sanjalo, da me bo pisanje objav za tale blogec tako navduševalo in napolnjevalo s pozitivno energijo - prav neverjetno. :)) 
Skratka, hvala vam za vse & lahko pričakujete še veliko novih objav! <3

No, pa da ne bom preveč zavlačevala, so tukaj izdelki, ki jih bo prejela izžrebanka.

-> Catrice lak za nohte Meet Me At Coral Island
-> Catrice lak za nohte Petropolitan
-> Essence šminka za ustnice Wear Berries!
-> Ebelin gobica za čiščenje obraza/čopičev (seveda nova, original zapakirana)
-> Montagne Jeunesse maska za obraz Passion Peel-off 
-> Cien krema za nego nog/stopal
-> Lush zeleni FUN
-> Yankee Candle vosek Summer Scoop
Za sodelovanje v nagradni igri preprosto izpolnite Rafflecopter obrazec. :) Prvi trije koraki so obvezni, ostali pa le povečajo vašo možnost za zmago.

POPRAVEK: Nagradna igra bo potekala en mesec, torej do 17. februarja

a Rafflecopter giveaway
Veliko sreče!



S.

*Vse stvari so nove in kupljene z mojim denarjem.

You Might Also Like

67 komentarji

  1. Vse najboooljše :) Keep up the good work je lahko use kar rečem, vedno z veseljem preberem nove objave :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)) Super, me veseli, da so ti zanimive. :)

      Izbriši
  2. Vse najboljše Sandra! Naj se ti uresniči vse kar si sama želiš in naj ti bo pisanje bloga še naprej v veselje. Jaz pa te bom z veseljem brala. 21 - ah kje je že to:) Jaz vsakemu napišem, da bi rada videla več makeupa, predvsem ker bi rada videla več obraza naših blogerk;). Saj vem to je včasih lažje povedati kot narediti. Drugače pa so mi še posebej všeč tvoje objave, kjer združiš več izdelkov s kratkimi opisi:).

    Lepo praznuj;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. <3
      Bom upoštevala predlog. :)) Sicer bi z veseljem pokazala kak look, ampak nekako še mi ni uspelo najti tiste prave svetlobe in načina kako lepo poslikat obraz - bom pa delala na tem, da mi enkrat uspe. :D

      Izbriši
  3. Najprej vse najboljše še enkrat, imaš tudi direktno čestitko na Instagramu ;)
    Super izdelke si izbrala za giveaway :D
    Predlogov za prihodnje objave pa trenutno nimam, ker po pravici povedano imaš že tkao prave objave za moj okus :D Obožujem empties, favourites, new in...to so ubistvu moji naj naj posti za prebirat :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :P Pa hvala za čestitko na IG, me je nasmejala. :D
      Me veseli, da ti moje objave ustrezajo. :) So pa to tudi moje najljubše objave. :))

      Izbriši
  4. Vse najboljše & najlepše za tvoj rojstni dan in upam da se ti uresničijo vse želje! :) Kar se tiče objav pa so mi vse, ki jih imaš do zdaj všeč in dejansko nič ne pogrešam.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse najboljše Sandra! Naj ti vedno uspe narisat lepo črto z eyelinerjem, naj bo tvoja frizura vedno popolna in da se ti ne bi nikoli uničila sveža manikura :D
    Mislim, da je najboljše da pišeš tako kot je tebi všeč, ampak ti dam lahko samo namig kaj so najbolj brane objave pri meni: favourites, new in, empties in ocene pudrov :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Mateja. <3 Sem se prav nasmejala ob tej izvirni čestitki, čeprav tudi takšne želje potrebujem, sploh kar se tiče eyelinerja in manikure. :P
      Pa hvala za namig. :D

      Izbriši
  6. happy birthday! tvoj blog je super, kar tako naprej ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Vse najboljše za rojstni dan.... :-)
    Tvoj blog je super in jaz bi vse pustila tako kot je zdaj. Objave so zanimive in moje najljubše su new in...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :))
      New in objav pa bo še definitivno veliiko. :P

      Izbriši
  8. Želim ti vse najboljše za rojstni dan!

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse najboljše Sandra:)
    Najraje imam objave z novimi pridobitvami, vedno dobim kakšno novo stvar za na wishlisto.

    OdgovoriIzbriši
  10. Vse najboljše in najlepše ter vedno verjemi vase :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Še enkrat vse najboljse in lepo praznuj:D Blog se mi zdi super tak kot je in ne bi nic spreminjala:)

    OdgovoriIzbriši
  12. vse najboljše in vsega kar si želiš :) jaz bi pa rada vidla kakšno primerjavo :)

    OdgovoriIzbriši
  13. VsE nAjBoLjŠe in NaJlEpŠe :) želim ti še veliiiko objav in uspeha z blogom :) drugače pa le tako naprej, saj je vse kot mora biti - empties, new, best,.. ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Vse najboljše! Super giveaway, drugače pa ostani tako fajn kot si in seveda še več ocen in slik izdelkov za ustnice, sploh šmink, ker jih obožujem in take objave vedno najraje spremljam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, najlepša hvala! :)) x
      Bom upoštevala predlog, šminke tudi jaz obožujem, tako da bom delala več na tem, da mi uspe napisat več tovrstnih objav. Le v slikanje ustnic se moram bolj 'poglobiti'. :P

      Izbriši
  15. Vse najboljše, naj se ti uresničijo vse skrite (in odkrite) želje, za darila pa čim več šmink! :D

    xx,
    obsedenka s šminkami
    Anakrejevska
    http://anakrejevska.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. VSENAJBOLJŠE IN NAJLEPŠE..NAJ SE URESNIČIJO VSE MAJHNE IN VELIKE ŽELJE:) PREDVSEM PA NAJ BO VEDNO KEEP CALM AND WEAR LIPSTIC:) monika

    OdgovoriIzbriši
  17. Vse najlepše ti želim, keep up the good work! :)* lepo praznuj!

    OdgovoriIzbriši
  18. Vse najboljse:)
    meni je zelo vsec tvoj blog sploh ker so cenejsi, drugstore izdelki v ospredju saj to pride prav:) vsec so mi ocene pa tudi ksni nasveti, rutine... kateri izdelki ti odgovarjajo in kateri ne:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Mislim, da nas je več takih, ki bolj kupujemo drogerijske izdelke, tako da bo še definitivno veliko takih ocen in objav. :))

      Izbriši
  19. Vse najboljše! :) tvoj blog mi je itak zelo všeč, rada bi pa videla čimveč makeup lookov :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Vse najboljše in najlepše ti želim, veliko uspeha v življenju in bloganju :) Tvoj blog mi je zelo všeč in originalen, še posebej objave Houston, we have a problem!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala! :))
      Me veseli, da ti je všeč ta serija objav, čeprav sem jo trenutno dala malo na stran, ker mi ne znese, ampak zelo kmalu bo spet na 'sporedu'. :)

      Izbriši
  21. Sandra, vse najboljše in najlepše :)
    Veliko uspehov z blogom še naprej in še veliko zanimivih objav ti želim :)
    Zelo mi je všeč, da se posvetiš izdelkom, ki so cenovno bolj dostopni in jih tako podrobno in natančno opišeš :) Tako resnično vem pri čem sem in ali se izdelek splača kupiti :)
    Vesela bom tudi bolj pogostih objav, saj komaj čakam, da preberem kaj novega :) Lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najlepša hvala! :))
      Ja, jaz sem vedno navdušena bolj nad cenejšimi izdelki, čeprav me kakšen dražji tudi kdaj zamika. :P
      Glede pogostejšega objavljanja bom se vsekakor potrudila, ker obožujem pisanje objav - ampak trenutno imam zelo malo časa, tako da več objav ter ocen sledi v sredini februarja. :)

      Izbriši
  22. Vse najboljše!
    Najraje berem empties objave :) Hvala za giveaway <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)) Empties objave so tudi meni zelo ljube - tako branje kot pisanje le-teh. :P

      Izbriši
  23. Vse najboljše in hvala za super giveaway! In seveda še na velikooo super objav na blogu, sama osebno pa najraje preverem kakšno primerjavo med podobnimi izdelki! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :)) Bom upoštevala predlog in napisala kakšne primerjave. :)

      Izbriši
  24. Rada bi videla še več HAULS objav. :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Vse najboljše! Naj se ti izpolnijo vse skrite želje :)
    So mi pa tvoji posti na splošno všeč in ne bi ničesar spreminjala :)

    OdgovoriIzbriši
  26. Great giveaway! I love your blog and I have followed you with Bloglovin. If you ever get a chance to check out my blog I would be delighted, thanks!

    Camille xo

    www.cococami.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  27. Vse najboljše! :)
    Blog je super in tvoje objave prav tako. Drugače pa osebno najraje prebiram mnenja in ocene o izdelkih za nego obraza, tako da bom v prihodnosti vesela takšnih objav. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :))
      V prihodnosti bo veliko objav z izdelki za nego obraz, ker vedno rada preizkusim kaj novega na tem področju. :)

      Izbriši
  28. Priznam, da sem navdušenka nad youtube lepotnimi kanali, ampak zadnje čase se mi tudi lepotni blogi strašno dopadejo - tvoj je zagotovo na vrhu! res super opravljaš nalogo bloggerke. Keep up! :) in pa seveda vse najboljše in najlepše za 21-tko! <3 :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni so tudi youtube kanali fajn, ampak nekak še vedno raje berem in tudi več časa najdem za branje blogov. :)) Pa hvala za tvoj kompliment in voščilo. :)) <3

      Izbriši
  29. Vse najboljše in veliko zadovoljnih strank

    OdgovoriIzbriši
  30. Vse najboljše in še veliko uspehov še naprej z bloganjem <3 :)

    OdgovoriIzbriši
  31. Vse najboljše! :) Blog je odličen in tvoje objave prav tako!

    OdgovoriIzbriši
  32. Vse najboljše! :)
    Super giveaway!

    OdgovoriIzbriši
  33. Vse najboljše za drugo polnoletnost in vse dobro! Tvoj blog sem zasledila na facebooku in sedaj ga redno berem. Najbolj me navdušujejo blogi o novostih oziroma o mesečnih nakupih. Jaz imam zelo mastno kožo in morda malce pogrešam nasvete za tak tip kože...seveda če blogerka nima teh težav, tudi ne more pisati o uspešnih izdelkih za ta tip kože. Lep pozdravček, Maja :)

    OdgovoriIzbriši
  34. Vse naj naj še z moje strani!:) Blog sem zasledila sicer preko Facebooka ampak se mi zdi odličen. super. Predlagam pa še več nasvetov za kožo in pa nasvete za kakšne bolj glamurozne dogodke kot valeta, birma... Še naprej želim veliko uspeha:)
    Laura:)

    OdgovoriIzbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3