Review: Cien Refreshing Facial Toner (for normal & combination skin)

sreda, oktober 28, 2015

Hej! :)

Če kdaj nakupujete v Lidlu, ste verjetno že opazile, da ponujajo kar nekaj negovalnih izdelkov za telo, lase in obraz. Tudi sama kdaj kupim kakšno njihovo stvar - tako čisto iz radovednosti in zaradi nizke cene. Nekaj časa nazaj sem ravno potrebovala nov tonik za obraz in odločila sem se, da poskusim kar z njihovim (njihova znamka se imenuje Cien). Priporočilo mi ga je tudi nekaj blogerk, zato se je znašel v moje nakupovalnem vozičku.
Gre za osvežilni tonik za obraz, namenjen za normalno in mešano kožo. Z lotosom in svilo. Izdelek je dermatološko testiran.

Embalaža: Tonik se nahaja v preprosti modri embalaži v obliki valja. Ima pa tonik poseben način doziranja, ki ga še nisem zasledila pri nobenem toniku ali kakšnem podobnem izdelku. Ima dozirnik, ki deluje na potisk.
Tonik postavite na kopalniško poličko, oziroma tja, ker boste izvajale nego obraza, nato pa vatico položite na dozirnik in s prsti potisnete navzdol, da se vatica prepoji s tonikom. Sicer pa imate na vrhu pokrovčka lepo prikazan potek.
Sam pokrovček pa je na ''klik'' in se zares zlahka zapre. 
Meni osebno je ta dozirnik res všeč, saj tako lažje nadzorujemo količino tonika, ki ga bomo nanesli na vatno blazinico, pa še uporaba tonika je malce bolj zabavna (vsaj meni osebno). :P

Moje mnenje o izdelku: Sama pri tonikih za obraz nisem posebej zakomplicirana, jih pa rada uporabljam in pri njih mi je pomembno le, da ne dražijo moje občutljive kože ter da kožo dobro navlažijo (+ ne izsušijo). S tem tonikom sem res zadovoljna, saj odgovarja tudi moji občutljivi koži. Vonj je sicer malce močnejši, po alkoholu, vendar na mojem obrazu ne povzroča nobenih iritacij, kot včasih kakšni drugi toniki z močnejšim vonjem. Tonik moj obraz dobro navlaži, ne pušča mastnega oz. lepljivega filma in se hitro vpije v kožo. Koža pa pusti mehko in pripravljeno na nadaljno nego obraza. Tonike vedno uporabljam po čiščenju obraza s čistilnim gelom/peno, nato pa nadaljujem z dnevno/večerno kremo. Tale verzija tonika je zares primerna za mastno in mešano kožo, saj lepo odstrani maščobo in druge nečistoče z obraza, kasneje pa se obraz ne zmasti tako hitro. Toniku dam plus tudi zato, ker moje povrhnjice ne izsuši. Na voljo pa še je roza verzija za normalno in suho kožo.
Cena: 2€ / 250ml

Sestavine: Verjetno sestavine niso najboljše (naj katera, ki se na to razume, pove mnenje), vendar pa je meni tonik zares všeč, saj mi ne povzroča nobenih težav. Vsekakor bom še uporabljala in preizkušala druge tonike, vendar pa se bo ta večkrat znašel na moji polički, ker dobro opravlja svojo nalogo (da ne omenjam nizke cene).

Uporabljate kakšne Lidlove - Cien izdelke?



S.

You Might Also Like

12 komentarji

  1. Tudi jaz sem iz čiste radovednosti pred kratkim kupila Cien masko za obraz vendar se je izšlo grozno :( koža je postala čisto rdeča in bila zelo vroča na odtip isto se je zgodilo tudi moji mami :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se spomnim ja, da si enkrat omenila njihovo masko za obraz. No, jaz imam isto in mi tudi naredi rdeč obraz. :/ Ampak z drugimi njihovimi izdelki pa sem do zdaj zadovoljna - ta tonik, maslo za telo s kokosom, krema za roke, vatne blazinice, mleko za čiščenje obraza. Zgleda, da je odvisno od izdelka do izdelka. :))

      Izbriši
  2. Te dozirniki so super, sem imela odstranjevalec laka :)

    Hmmm... vonj bi me verjetno zmotil... sploh glede na to, da je druga sestavina.

    Čeprav moram res preizkusiti kakšen izdelek, imam samo vatke :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je tudi kul tak način doziranja. :) Sem videla, da imajo tudi odstranjevalce laka..moram kdaj poskusit. :D
      Mogoče ja, čeprav ni preveč vsiljiv.
      Jaz ti priporočam njihove izdelke, meni je še posebej všeč maslo za telo s kokosom, lepo diši in zelo vlažilno (mam oceno v pripravi).

      Izbriši
  3. Sandra, naj najprej povem, da zadnje čase opažam, kako si se izboljšala v slikah, ker so mi zelo všeč! :) Drugače pa moram priznati, da v Lidlu nisem nikoli pogledala po teh izdelkih, ne vem zakaj. Večinoma grem tja po hrano hehe in mi niti na misel ne pade, da bi še kaj drugega pogledala, bom vsekakor mogla. Pa super, da ti tako dobro služi, še posebej, ker si ga dobila za nizko ceno in še vsebnost ni ravno majhna :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oo, hvala, Valentina! <3 Se mi zdi, da mi včasih res uspejo, včasih pa se matram z njimi, pa vseeno nisem zadovoljna. :D Kakor kdaj, mi je pa najlepše slikat zunaj, se mi zdi veliko lepše. Škoda, da prihaja zima. :/
      Te popolnoma razumem. :)) Jaz pred pribl. enim letom še tudi nisem posvečala pozornosti Cien negovalnim izdelkom, zdaj pa so mi kar všeč. Lahko res najdeš prave bisere za majhen denar. :)) Pa še spotoma mi je, ko si tudi sama grem po hrano, kakšen prigrizek.

      Izbriši
  4. Jaz uporabljam roza verzijo, ki je brez alkohola in sem ravno tako zadovoljna, Lidlu včasih uspe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuu, a res? To je tista za suho kožo, kajne? :) Bom tudi to mogla poskusit potem. Če je brez alkohola, še toliko bolje!

      Izbriši
  5. prejšnji teden sem bila v Lidlu v Italiji, hodim tja ker imajo veliko več robe, znamk in tako... In tako na hitrco sm pograbla tudi tega, v Italiji stane malenkost manj kot 3 €.
    Redko se zgodi, da ne preverim sestavin, doma sem videla alkohol....not good ravno, ampak meni je zakon.
    Ne me tept, jaz si z njim odstranjujem ličila- boljši od vseh micelarnih. Potem sperem dol in to je to :D
    Definitivno letim Lidla še po kaj drugega.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zanimivo, to pa nisem vedela, da je v italijanskem Lidlu večja izbira. Če bo kdaj priložnost, bom šla pokukat. Ponavadi se mi ni niti sanjalo, da imajo lahko v kakšni drugi državi v isti trgovini ''s ''špecarijo'' večjo izbiro. Očitno to ne drži samo za drogerije in trgovine z oblačili. :D
      No, glavno, da ti izdelek ustreza. Meni se je tudi zdelo, da je mogoče izdelek slab, zaradi alkohola, ampak ker moji občutljivi koži ne povzroča iritacij, mi je kul. :)
      Hmmm, zanimivo. Očitno se pri tebi res dobro obnese ta tonik. Bi morda tudi jaz to poskusila, ampak že kakšna druga micelarna mi hitro iritira/izsuši moje oči, tako da mi mogoče za to ne bo ustrezal. Ampak za čiščenje, vlaženje obraza je res kulski. :D

      Izbriši
    2. Danes sem prav gledala, pri nas je 1.98 €. In ja, v Italiji imajo ogromno več izbire in drugačne cene. Da ne omenjam da imajo OMG bolane rogljičke za 35 centov, maš pa mandljevo kremo, pistacijino kremo, sladko vanilijo pa še bi lahko naštevala- no sicer tole je res mimo. Sm hotla pač rečt da če sem le blizu js hodim v Lidla v Italijo po rogljičke, Kinder izdelke in tako.

      Izbriši
  6. Jaz sem tudi zadnjič kupla tonik v Lidlu, ampak roza različico :) Za mene se ni tak fajn izšlo kot zate, sem pa obdržala stekleničko, ker je res super :)) Mam tako tud za aceton in je super :)

    OdgovoriIzbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3