Autumn Wishlist

sreda, oktober 07, 2015

Živjo! :)


Kadar nastopijo hladnejši in bolj deževni dnevi, se sama rada pocrkljam s kakšnim novim izdelkom primernim za bolj suho kožo ali pa s kakšno novo šminko.

Tukaj je moja lista želja izdelkov nad katerimi se ''slinim'' to jesen. :)
1. Golden Rose Velvet Matte šminke za ustnice: Verjetno že veste, da je pri nas po novem na voljo tudi Golden Rose kozmetika. To kozmetiko sama že nekaj časa opazujem pri tujih blogerkah, predvsem matte šminke, zato se je nekaj odtenkov znašlo na moji listi želja. Naj omenim še, da so cene ugodne in so v rangu Essence, Catrice kozmetike. Na moji listi želja so predvsem rožasti, nude, pa tudi kakšni temnejši, jesenski odtenki (odt.: 02, 04, 07, 08, 09, 12, 19, 20).

2. Dvorec Trebnik piling za telo Rakitovec: V eni od mojih prejšnjih objav o liniji Rakitovec od Dvorec Trebnik ste že lahko prebrale, da sem navdušena nad to linijo. Sicer še en del ocene pride, vendar sem nad celotno linijo zelo navdušena in tako si želim še ta piling, ki je edini izdelek iz linije, ki ga še nimam. Predvsem mi je pri liniji všeč vonj, ki res poseben in svež, izdelki pa so primerni tudi za hladne mesece. 

3. Dvorec Trebnik balzam za ustnice Med: Pozimi so moje ustnice večkrat suhe in razpokane, zato potrebujejo posebno nego. O balzami za ustnice od DT sem slišala že nekaj pohval, zato se je na moji jesenski listi želja znašel tudi en njihov balzamček. Nad vonjem meda sem sama vedno navdušena, še posebej pa v zimskih mesecih, zato me ta izdelek zares mika in upam, da se kmalu znajde v moji nakupovalni košarici. Izdelek vsebuje propolis, ki dobro zaščiti in regenerira kožo ter ustnice.

4. Lush Cup O' Coffee maska za obraz: Lush je pred kratkim izdal nove izdelke, nad katerimi se slinim tudi sama. Na vrhu liste želja se skriva maska za obraz, ki vsebuje kavo. Obožujem pitje kave in obožujem vonj po njej, zato je zame takšen izdelek must! Gre za masko za obraz, ki kože mehčuje in neguje, obenem pa maska lahko deluje tudi kot piling.

5. Lush Salted Coconut piling za roke: Izdelek, ki vsebuje kokos? Jaaa, brez dvoma! :P Priznam, prvo me je pritegnilo to, da piling vsebuje kokos! Drugo stvar, zaradi katere si piling želim je to, da moje noge v jesenskih in zimskih mesecih potrebujejo več nege, poleg tega pa še nikoli nisem imela piling za roke. Mislim, da ne potrebujem nobenega drugega razloga (izgovora) več. Naravni piling, ki vsebuje morsko soljo.
6. L'Occitane Melting Honey Karitejev mehki gel za prhanje z medom: L'Occitane vedno znova preseneča! Prihajajoča omejena kolekcija z medom, ki naslednji teden prihaja v L'Occitane. Gre za kolekcijo, ki se je res izjemno veselim (nora na med!) in bi najraje pokupila kar vse. Na listi želja je tudi tale nežni gel za prhanje. Trenutno imam doma spet veliko gelov za tuširanje, zato ne vem, če bom si tale izdelek zares privoščila, vendar pa je vseeno na WL, saj trenutno nimam nobenega gela za tuširanje z medom. Bomo videli, kako me bo prepričal v živo v prodajalni.

7. L'Occitane Melting Honey Karitejev sladkorni piling z medom: Obožujem med in obožujem razvajanje s pilingi v hladnejših mesecih, zato si iz celotne linije Melting Honey najbolj želim ravno tale izdelek. Piling vsebuje 5% delež karitejevega masla, mehčalni med iz Provanse, prave sladkorne kristale in drobno zmlete orehove luščine. Kar pomeni, da bo izdelek poleg odstranjevanja odmrlih kožnih celic imel tudi vlogo vlaženja kože. Sliši se res mamljivo!

8. L'Occitane Melting Honey Smetanasta krema za roke s karitejem in medom: Že nekaj časa študiram, da bi poskusila kakšno kremo za roke od L'Occitane, ker je veliko punc navdušenih nad njimi. Trenutno me je pritegnilo kar nekaj krem za roke, a prva, ki bi jo trenutno rada preizkusila, je tale z medom. Krema, ki ima smetanasto teksturo, vsebuje pa kar 25% delež karitejevega masla in mehčalni med iz Provanse. Kombinacija, ki naj bi pomagala nahraniti, zaščititi in zmehčati kožo rok.

9. L'Occitane Melting Honey Milo za dobrodelnost Mehki med: L'Occitane bo spet dobrodelen. Vse denar od prodaje mila z medom bo namreč šel v dobrodelne namene in sicer za projekte za boj proti slepoti in slabovidnosti v Burkina Fasu. Ideja, ki jo zelo podpiram in z veseljem bom tudi sama kupila tole milo. Tudi sama imam nekaj težav z vidom in bom vesela, če bom tako lahko vsaj malo pomagala tistim, ki si ne morejo privoščiti očal. 
1 prodano milo za dobrodelnost Mehki med (2€) = 1 financirana očala! Vse pohvale L'Occitane-u za solidarnost!


Na moji listi želja se je tako znašlo kar nekaj odličnih izdelkov za razvajanje, ki pa bodo dobro deli tudi izsušeni in premraženi koži. :)


Kaj pa se skriva na vaši jesenski listi želja?

P.S.: Kmalu tudi objava o mojih najljubših jesenskih izdelkih.



S.

You Might Also Like

10 komentarji

  1. Thumbs up for Lush :D Bi pa tud jaz rada mela ta nov L'occitanov piling :3 pa mogoče tudi milo (joj jih imam že toliko doma XD)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Agree. Moram čimprej v Lush. :P
      Jaz si bom piling skoraj ziher privoščila, milo pa itak, že zaradi dobrodelnosti. :))

      Izbriši
    2. Ja, pridi :D
      Jaz bi tud kupla milo..sej bom vidla :P Ker zdaj mam ful Lushevih mil hehe ^^

      Izbriši
    3. Se enkrat ta mesec oglasim. :D I need new Lush goodies. :P
      Joj, jaz mam tudi trenutno ene 4 Lusheva mila, ampak ok, mi prav pridejo, sploh za čopiče. To L'Occitane milo mi pa tako lepo zgleda. Me pa zanima, kak me bodo drugi ''medeni'' izdelki prepričali v živo. :P Upam, da bo vonj fajni.

      Izbriši
  2. Joj piling rakitovec je tudi na moji WL, Loccitane izdelki pa da niti ne govorim.... <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah, s to L'Occitane kolekcijo so zadeli res v polno! <3 Saj so mi vse lepe in edinstvene, ampak ta je res nekaj extra. Že komaj čakam 15. oktober. :D

      Izbriši
  3. Golden Rose Velvet Matte šminke bi pa tudi jaz rada sprobala. Me zanima kako se obnesejo :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz berem same pohvale. :D Bom jih verjetno že naslednji teden kupila, pa da vidimo. Že odtenki in cena so mi ful všeč. :D

      Izbriši
  4. Jaz bi tvoj Wishlist kar posvojila! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Komot! :D Kaj bi pa od teh izdelkov najraje imela?

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3