Haul: KIKO goodies

ponedeljek, marec 23, 2015

Živjo! :)

Danes imam za vas 'haul' oz. objavo s pridobitvami. Odločila sem se, da enkrat za spremembo eno takšno objavo spišem posebej, torej brez vseh stvari, ki sem jih ali še jih bom nakupila ta mesec. Namreč, ta 'haul' se mi zdi malo bolj poseben, saj izdelki niso na voljo nikjer pri nas.

Z blogerkama Matejo in Petro smo se namreč odločile za skupno naročilo Kiko dobrot, ki jih je vsaka imela na seznamu želja. Mateja je imela to čast, da je prva videla naš ogromen haul in je bila tako prijazna, da nama je s Petro izdelke tudi poslala (zraven pa nama je dodala nekaj njenih super testerjev).
Bila je tudi tako super, da se je ponudila in za mene poslikala moj haul, ker se nisem mogla včakati tistih nekaj dni, ko sem končno prišla domov do paketka (I'm crazy, right?). V tem postu bodo torej enkrat za spremembo njene slike, ki jih naredila zame, dodala pa sem še svoje swatche. 
Hvala še enkrat za vse, Mateja. <3

Torej, spodaj so stvari, ki sem jih izbrala. 
Najbolj sem si želela preizkusit ravno senčila v stiku, nikakor pa nisem mogla mimo šmink(e). 
Na blogu tuje blogerke Jasmine sem nekaj časa nazaj zasledila swatche Kiko senčil v stiku, ki sem jih zaradi čudovitih odtenkov in pozitivne ocene postavila na svojo listo želja (mimogrede, ta Kiko senčila naj bi bila dupe za senčila v stiku By Terry Ombre Blackstar, sploh odtenka Rosy Brown - Kiko in Misty Rock - Terry)
Seveda me je pritegnilo več odtenkov, ampak sem za preizkušnjo najprej vzela samo dva, ki sta me najbolj pritegnila in za katera vem, da bom ju res veliko uporabljala. Odtenka sta namreč zelo primerna za dnevni izgled, saj sta bolj nevtralne/zemeljske barve. Vzela sem odtenka 06 Golden Brown (bronz odtenek) in 38 Golden Taupe (toplejši taupe odtenek) Po prvem vtisu sta mi senčili zelo všeč, saj sta kremasti, se lepo nanašata in zabrisujeta. Me zanima, kako se bosta obnesla kot eyelinerja. O tem in o obstojnosti bom napisala kaj več, ko ju bolje preizkusim. 
Ko sem malo brskala po njihovi strani, sem zasledila še eno debelejšo senčilo v svinčniku Color-up, ki mi je zaradi krasne temnejše vijolične barve takoj padlo v oči (odt. 20 Mysterious Acai). Senčilo je v živo še veliko bolj čudovito, saj ima tudi drobne vijolične in modre bleščice. Izdelka pa žal v teh parih dneh še nisem uspela preizkusit.
In za konec še šminkica z Velvet mat finišom. Oh, ne morem vam povedat, kako težko mi je bilo izbrati samo eno šminko! Odtenkov je namreč res veliko, prav tako šmink z različnimi finiši. Ampak najbolj me je pritegnil ravno ta svilnato mat finiš. Tudi odtenek, ki sem ga izbrala (614 Dark Berry), se mi zdi zelo unikaten in nimam še nobenega podobnega v svoji zbirki. Odtenek je v embalaži viden kot nežnejši nude odtenek z ''berry'' pridihom, vendar pa na mojih ustnicah in roki izgleda temnejši in je zato bolj primeren za večerne izhode. Žal pa me po prvem vtisu šminka ni prevzela, saj kljub kremasti teksturi šminka sčasoma izsuši moje ustnice, malce poudari suhe predele, poleg tega pa niti nima mat efekta. Seveda bom tudi o tem izdelku več povedala v podrobnejši oceni. Mi je pa všeč luskuzna embalaža in unikaten odtenek! :)
Swatchi:

L-D: Dark Berry šminka, Mysterious Acai senčilo, Golden Brown & Golden Taupe senčilo v stiku
Kiko kozmetika mi postaja čedalje bolj všeč. Od prej imam samo nekaj njihovih lakov in moram reči, da so mi res všeč, saj so zelo obstojni, barve pa 'nore'. Pred kratkim pa sem kupila tudi njihovo maskaro, ki pa še je nisem uspela stestirat, ker moram prej porabit kakšno svojo.

Glede na to, da cene niso visoke, na voljo pa je veliko različnih izdelkov in barv, bom zagotovo še kaj kupila/naročila ('rabim' še več senčil v stiku!). Upam pa, da bom kdaj spet dobila priložnost za obisk kakšne njihove prodajalne.
Funny story: Namreč, ko sem bila pred leti v Barceloni in še nisem bila toliko 'podučena' o znamkah, ki niso na voljo pri nas, sem po naključju oz. zaradi radovednosti zavila v eno izmed njihovih prodajaln, kjer je njihova prodajalka na meni preizkusila dve maskari, kateri sem kasneje tudi kupila. Vem, da je ena od njih bila tale, glede druge pa nisem več prepričana (mogoče niti ni več na voljo). Edino, kar se spomnim je, da sta mi bili obe zelo všeč in sta mi zato ostali v spominu. Mi je pa zdaj res žal, da nisem takrat malo podrobneje pregledala njihove izbire, ker bi gotovo že takrat našla veliko dobrot. :)
Kaj pa ve? Ste že imele možnost obiskati katero izmed njihovih prodajaln oz. preizkusiti kakšen njihov produkt? Mi kakšen določeni izdelek še posebej priporočate?



S.

You Might Also Like

16 komentarji

  1. Jaz že tudi veselo preizkušam:)) Tvoja odtenka senčil sta mi zelo všeč. Jaz sem vzela sicer dva druga odtenke in sicer 06 in 21, ampak sem kolebala tudi med tvojima odtenkoma:). Res se je težko odločit. Šminke sem tudi gledala, ampak nisem vzela ravno zato, ker sem mislila, da bo preveč izsušila ustnice. Čudovito ti je fotografirala Mateja, as always:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni mi žal, da sem vzela ta dva odtenka. :) tale 21 pa je bolj tvoja barva. :)) Verjamem, se je res zelo težko odločit med tolikimi lepimi odtenki. :) Za šminko pa sem se jaz tudi težko odločila, če bi ali ne bi, ker nikoli ne veš, kakšna bo formula. Mateja pa itak obvlada! :P

      Izbriši
  2. Joooj srečke, ker ste se odločile za Kiko nakup :) Če bi vedela bi se definitivno pridružila, ker do njihove trgovine še stoletja in stoletja ne bom prišla :D
    Drugače si pa same lepe odtenke in stvari si izbrala <3 Mi je pa noro všeč odtenek šminke, tako da komaj čakam še podrobnejšo oceno in izgled na ustnicah.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj, res škoda, da nisi vedela. :/ Smo se začele o tem pogovarjat pod Matejino objavo o njeni zadnji Drugstore Wishlisti + še fajn popust je bil na njihovi strani. :) No, mogoče pa kdaj spet skupaj naročimo in več nas je boljše je. :))
      Hvala ti. <3 Ocena pa definitivno pride enkrat v prihodnosti. Upam, da bo kasnejši vtis o šminki kaj boljši. :)

      Izbriši
  3. Super haul! Tole senčilo debelejše v svničniku me močno spominja na essencove od katerih imam dva in sta mi zelo všeč! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Res je po izgledu podobno, vendar ima nažalost Essence manj izbire odtenkov. :)

      Izbriši
  4. Šminka je čudovita <3 So mi pa njihovi laki glede kvalitete eni najboljših

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. <3 To pa boš ti najbolje vedela, ja, ker si jih že veliko znamk lakov preizkusila. :) Se pa res strinjam, da so odlični in jaz bi jih gotovo imela ogromno, če bi le bila trgovina pri nas.

      Izbriši
  5. Ni za kaj, Sandra :) Fino smo se tole zmenile :) A potem Berry ni tako svetla na ustnicah? Sem si predstavljala en nežen, naraven berry odtenek. 06 senčka mi je pa žal, da je nisem še jaz vzela.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. <3 Res smo se super zmenile. :)) Ne, na mojih ustnic je opazno temnejša. Sem bla res presenečena. Po eni strani škoda, sem jaz tudi upala, da bo bolj naraven berry odtenek, ampak ok, niti podobnega tako temnega odtenka še nimam. :) Ta senčka pa je res lepa, ampak se je res res težko odločit samo za kak odtenek ali dva. :)

      Izbriši
  6. Tele senčke v stiku so meni zakon, prav tako pa tudi formula te šminke (sicer v drugem odtenku). Meni osebno nič ne izsuši ustnic, tudi sam finiš in občutek na ustnicah sta mi super in je ena izmed mojih najljubših. Škoda, da tebi ni bila všeč :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Senčke so mene tudi navdušile in zdaj hočem še vsaj dva odtenka, nujno! :P Za šminko se spomnim, da si hvalila na FB v skupini, ampak meni po prvem vtisu žal ni všeč. Mogoče pa je samo odtenek kriv. We will see, kaj bo na daljši rok. :)

      Izbriši
  7. Ohh srecke! Sencke izgledajo prekrasne!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drugič se nam lahko pridružiš. :) Senčke pa so res nekaj posebnega. <3

      Izbriši
  8. Jst tudi obozujem Kiko,sem zivela tik ob meji z Italijo pa sem bila tam kar redna gostja :D
    Odkar sem v Lj pa ne gre vec tako...
    so pa res super izdelki drzim pesti da pride tudi k nam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Srečka, da si imela možnost večkratnega obiska Kikota. :)
      Tudi jaz močno držim pesti, da pride k nam. Sem res kar malo huda, da še te znamke ni pri nas, čeprav je naša soseda, torej italijanska tako da bi res že lahko bila pri nas. :(

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3