Products for dry skin

torek, februar 19, 2019

Večina ljudi se v tem letnem času pogosto bori s suho kožo na telesu, obrazu, rokah in ustnicah, zato sem se odločila, da z vami delim nekaj izdelkov, ki meni najbolj pomagajo v tem času. Sama sicer čez leto nimam težav s suho in grobo kožo (razen na obrazu, kjer imam kljub mastni koži določene predele suhe), pa vendar zaradi mrzlega zraka zunaj in kurjave, tudi moja načeloma neobčutljiva koža v hladnejših mesecih nastrada.
L'Occitane olje za tuširanje Mandelj
Pri izdelkih za tuširanje je težko najti kak res pameten in negovalen izdelek, saj le-ti zaradi izpiranja iz telesa ne morejo imeti ne vem kakšnega učinka. Menim, da je najbolj pomembno, s čim kožo negujemo PO tuširanju, pa vendar je dobro, če pozimi poskušamo uporabljati čim manj izsušujoče tuš gele, ki lahko kožo še bolj razdražijo. Meni osebno je v tem letnem času najljubše L'Occitane olje za tuširanje, ki je v primerjavi z ostalimi tuš geli malce bolj negovalno. Kot že ime pove, ima izdelek oljnato teksturo, ki pa se v stiku z vodo spremeni v bogato peno. Olje že med tuširanjem kožo neguje, oziroma jo naredi mehko na otip. Tako lahko po tuširanju porabite manj kreme za telo, oziroma jo lahko celo izpustite, v kolikor vaša koža ni tako suha. Zaradi svoje negovalne in nežne formule, je olje primerno celo za britje, saj lepo zmehča kožo in je ne iritira. Tudi vonj olja je popoln za tale čas, ko meni osebno bolj pašejo sladkobni vonji, saj se mi zdi, da me ''pogrejejo''. Diši precej sladko in oreškasto, po mandljih.
The Body Shop maslo za telo
O The Body Shop maslih sem pisala že tolikokrat, da ne bom izgubljala dosti besed. Imajo kompaktno, masleno teksturo, ki pa se pod toploto prstov lepo zmehča in se tudi zlahka vmasira v kožo. Masla potrebujejo nekaj časa, da se vpijejo, na koži pa pustijo ekstra hranilen sloj, zato so še posebej idealna za uporabo zvečer, pred spanjem. Sama jih uporabljam predvsem na spodnjih polovici nog in seveda na stopalih, kjer imam (čez celo leto) zelo trdo in grobo kožo, masla pa jo lepo zmehčajo. Sama imam trenutno v uporabi vonj kokosa, ki je precej zemeljski in nevtralen. Na voljo pa je še veliko drugih zanimivih vonjev: karite, mango, jagoda, oliva, itd. Pogosto imajo tudi kakšne omejene vonje, trenutno je to Cactus Blossom linija.
L'Occitane karitejeva krema za obraz
Koža na obrazu, kljub temu, da je večino leta mastna, pozimi vseeno občuti posledice mraza in postane bolj občutljiva ter polna suhih predelov. Takrat zanjo skrbim s posebnimi produkti. Prvi izdelek, ki ga moram omeniti je L'Occitane čistilni gel za obraz, ki ga imam v zbirki že nekaj časa, a ga običajno začnem uporabljati šele v hladnih mesecih, saj čez leto ne čutim potrebe po njem (plus, ga varčujem, ker je tako dober). Zaradi bogate, kremne teksture se mi namreč zdi malce bolj luksuzen in zato idealen za ta čas, saj je zelo blag in mojega obraza ne izsušuje še dodatno. Je res zelo nežen, s kremno teksturo, ki v stiku z vodo postane bolj puhasta in se dobro peni. Obraz lepo očisti, kožo pa naredi mehko in jo zmehča (vsebuje 5% karitejevo olje), tako da je po umivanju malenkost manj suha, kot je bila prej. Po njej še vedno potrebujem vlažilno kremo in/ali olje, a je občutek na koži veliko boljši, kot pred uporabo te čistilne kreme. Tale čistilna krema obenem tudi dobro odstrani ostanke ličil (uporabljam jo za drugo čiščenje obraza-za odstranjevalcem ličil).
Nuxe suho olje za obraz
Kot sem že omenila zgoraj, je moj obraz običajno bolj masten, a v določenih delih leta (običajno od jeseni do konca pomladi) postane povrhnjica bolj izsušena in se na nekaterih predelih začne luščiti. Običajno je to na nosu, čelu in ličkih, kar grozno izgleda še posebej, ko nanesem puder. Zato takrat običajno začnem uporabljati malce bolj vlažilne kreme za obraz in Nuxe suho olje za obraz. Slednje se mi zdi, da naredi res očitno razliko, kar se tiče lupljenja. Čeprav gre za suho olje, ki kože ne zmasti, pa olje kožo vseeno nahrani, obenem pa se hitro vpije. Kožo naredi mehko, ji da zdrav videz, obenem pa odpravi suhe predele. To olje res obožujem, saj ne maram mastnih izdelkov na obrazu, vseeno pa želim nekaj učinkovitega. Ponavadi ga uporabljam res zelo, zelo malo (dovolj je res že ena kapljica), zato ga imam za dolgo. V jeseni in pomladi ga običajno nanašam samostojno - takoj za tonikom, medtem, ko ga pozimi, ko imam še bolj izsušeno povrhnjico, nanašam za vlažilno kremo (trenutno je to tale). Olje je hkrati zelo vsestransko in ga lahko uporabljate tudi po telesu in na konicah las. Ima prijeten, cvetličen in rahlo oreškast vonj.
Lush maslo za nohtno kožico Lemony Flutter
Tudi roke in območje okrog njih so definitivno en tistih predelov, ki je pozimi rad izsušen. Jaz imam sicer same roke redko suhe, definitivno pa imam pozimi zelo suh predel okoli nohtov, torej obnohtno kožico, kar se še poslabša, če uporabim odstranjevalec laka za nohte. Tako pozimi pogosto uporabim bogato Lush mazilo Lemony Flutter, ki je namenjeno prav za obnohtno kožico. Meni je všeč predvsem zaradi svežega vonja po limonah, ki pa ni preveč kiselkast. Je pa tudi sama tekstura masla prijetna - gosta, a pod toploto prstov lepo mazljiva. Maslo se v kožo ne vpije takoj, a jo definitivno nahrani in naredi kožo okoli nohtov bolj mehko. Še posebej dober efekt dosežem, če predel okoli nohtov malce zmasiram (s krožnimi gibi), obenem pa tako roke še malce razvajam. Ponavadi ga uporabim pred odhodom v posteljo. Sem pa bila pred približno en mesecem tudi zelo prehlajena in takrat mi je mazilo služilo tudi za mazanje predela pod nosom, saj je tam bila moja koža zelo razdražena in suha (se mi je močno ''luščila''). Mazilo je odpravilo luščenje, razdražen predel pa pomirilo.

Nuxe maslo za ustnice Reve de Miel
Pozimi s hranljivim izdelkom negujem tudi ustnice, da preprečim razpokanost in izsušenost, še posebej, če želim nositi mat šminke (ki jih mimogrede obožujem!). Že kar nekaj časa je to Nuxe balzam Reve de Miel, saj je daleč najboljši balzam za suhe ustnice, ki sem ga preizkusila. Nanašam ga na dva načina: najraje zvečer pred spanjem, v debelejši plasti (kot masko) - zbudim se z noro mehkimi ustnicam. Podnevi pa ga nanašam v tanjši plasti, toliko da ''vzdržujem stanje''. Balzam ima gostejšo medeno teksturo, zato na ustnicah deluje zelo blagodejno. Tudi vonj je prijeten, medeno citrusen.
Kateri izdelki pa vam pomagajo v boju s suho kožo?



You Might Also Like

35 komentarji

  1. Nuxe suho olje je res super! Ter krema Himalaya.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Himalaya krema je res top.

      Izbriši
    2. Sem ze odg.nuxe suho olje do zdaj,si pa res zelim probat se ostale produkte.upam,da zadanem,ker sem trenutno brouk as..ja😉🙂 Drzim pesti👍❤

      Izbriši
  2. Moj najljubši izdelek za suho kožo je NUXE suho olje, lepo nahrani in neguje mojo kožo hkrati pa jo ovije v prijetne dišave ������

    OdgovoriIzbriši
  3. Nuxe suho olje je res top
    Ostalih izdelkov žal še ne poznam

    OdgovoriIzbriši
  4. Nuxe olje je top..imam zelo suho kožo in to olje res navlaži 😍😍

    OdgovoriIzbriši
  5. Nuxe suho olje za obraz mi je zelo všečno, bi pa z veseljem sprobala še Karitejevo kremo za obraz 💕👍

    OdgovoriIzbriši
  6. Nuxe suho olje za obraz,bi pa z veseljem probala se druge izdelke😘

    OdgovoriIzbriši
  7. Zaenkrat imam samo Nuxe suho olje in sem z njim zelo zadovoljna.Glede na izčrpno objavo in predstavitev izdelkov bo treba pa koži ponuditi še kakšen drug izdelek.Lepo napisano.

    OdgovoriIzbriši
  8. Nuxe olje je top..imam zelo suho kožo in to olje res navlaži,bi pa z veseljem probala se druge izdelke😘

    OdgovoriIzbriši
  9. Moj naljubsi izdelek za suho kozo je sigurno Nuxe reve de miel balzam za ustnice, ki je enostavno najboljsi. Sem pa uporabljala tudi Nuxe suho olje eno leto v zimskih mesecih tudi na obrazu, in mi je tudi ustrezalo. 😊😍

    OdgovoriIzbriši
  10. Moja koža je zelo suha in morem priznat,da še nobenega od teh izdelkov nisem probala...bi pa z veseljem,glede nato,da ogromno strank ima pozitivne izkušnje z nuxe in loccitane

    OdgovoriIzbriši
  11. Tudi zame je top nuxe olje :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Himalaya krema je meni najljubša. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Do zdaj Nuxe suho olje,odkar sem pa prisla iz bolnice je pa koza katastrofa🙊 ker sem brouk as ..😉😕ja,res upam ,da zadanem ,ker to je ze klic na pomoc!!🙏🙏🍀🐞🍀🐞

    OdgovoriIzbriši
  14. L'Occitane karitejeva krema za obraz zgleda zelo zanimivo glede na opis, tako da bi jo bilo potrebno preiskusit..:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Nuxe olje za obraz in telo.uporabjam ga tudi za lase in se super obnese.

    OdgovoriIzbriši
  16. Nuxe suho olje za obraz je najljubša meni.

    OdgovoriIzbriši
  17. Nuxe suho olje za uporabljam tako za obraz kot za telo.

    OdgovoriIzbriši
  18. Vsekakor so to razna olja za nego kože.

    OdgovoriIzbriši
  19. Nuxe je zame številka ena, no tudi druga olja za telo niso slaba .. (suho) olje dejansko najbolj odgovarja moji koži

    OdgovoriIzbriši
  20. Meni pa ga ni čez The Body Shop kokosovo maslo 😍 sicer so mi vsa njihova masla ful všeč in odlično nahranijo kožo, ampak vonj kokosa pa obožujem.

    OdgovoriIzbriši
  21. Nuxe suho olje za obraz🔝😀

    OdgovoriIzbriši
  22. Nuxe suho olje in nuxe od meda za ustnice,ostalo nisem probala si pa zelim😀

    OdgovoriIzbriši
  23. jojobino olje in skin drink krema od lusha :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Odkrito,nobenega ne poznam,vendar po tako dobri predstavitvi se nagibam k nakupu.

    OdgovoriIzbriši
  25. Nuxe suho olje za obraz. Imam precej izsušeno kožo na obrazu

    OdgovoriIzbriši
  26. The body shop masla so mi enkratna, trenutno imam arganovo maslo in mi je všeč, ker nima nekega vonja, L'occitan ima pa tudi super izdelke, za obraz pozimi uporabljam Immortelle kremo in mi je super, shower oil mi je bil tudi super, res naredi super občutek:)

    OdgovoriIzbriši
  27. Jaz uporabljam kar otroško olje za kožo...po tuširanju na malo vlažno kožo vmasiram in je mehka ko baby ritka ����

    OdgovoriIzbriši
  28. Za suho kožo na obrazu trenutno uporabljam Glineno 100% naravno mazilo, ki kožo lepo nahrani, kar se tiče nege telesa pa razmišljam o nakupu oljnih gelov za prhanje (nisem se še povsem odločila med L'occitan in Biodermo) :)

    OdgovoriIzbriši
  29. Tina Kreslin je nagrajenka in prejme paket presenečenja. Javi se mi v ZS na Facebooku s svojimi podatki. Hvala.

    OdgovoriIzbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3