New In: August

sobota, september 05, 2015

Živjo, punce! :)

Zadnji poletni mesec je (žal) že za nami in zopet so na 'sporedu' moje mesečne pridobitve. V mesecu avgustu sem spet več nakupovala, vendar je bilo toliko mamljivih stvari, da se jim je bilo nemogoče upreti. Mesec avgust je bil tudi poln presenečenj in izdelkov, ki sem jih prejela za testiranje.
Pa poglejmo, kaj je novega v moji zbirki s kozmetiko. :)

KAJ SEM KUPILA:

Prvo stvari, ki sem jih kupila. Spet en izmed mesecev, ko sem kupila večinoma ličila oz. na splošno kar veliko izdelkov. 
En večjih nakupov preteklega mesec je bilo naročilo ličil in negovalnih izdelkov s strani Boots International, kjer je na voljo ogromno izdelkov, ki se pri nas ne prodajajo. Kupila sem suh šampon Batiste (tropski vonj s kokosom <3), VO5 Give me texture sprej za volumen las (ki sem ga pred nekaj meseci občudovala že pri Essie Button), Garnier Summer Body losjon za telo, ki da koži nekaj 'sončne' barve (postopno), Max Factor Creme Puff rdečili za lica (odt. Lovely Pink, Gorgeous Berries), Max Factor Intensifying balm (odt. Voluptuous Pink), Bourjois Cream blush (odt. 03 Rose Tender), Bourjois Aqua blush (odt. 03 Pink Twice), Bourjois Color Boost Lip crayon (odt. Fuchsia Libre) in Revlon Colorburst Matte balm (odt. Unapologetic). Naročilo se je res splačalo, saj so imeli tudi ''3 za 2'' ponudbo na Max Factor, Bourjois izdelke; prav tako pa je bilo znižanih nekaj ostalih izdelkov. Sicer pa bom več napisala v posebni objavi, kjer bodo tudi swatchi + kratki prvi vtisi o izdelkih.
Naslednjo naročila sem opravila na slovenski spletni strani Ličila.si, kjer sem si končno naročila Makeup Revolution beli tekoči puder za mešanje (Shade One), saj imam kar nekaj tekočih podlag, ki so pretemne za mojo zelo svetlo polt. Zraven v košarico sem dodala še Sleek rdečilo za lička, saj si njihova rdečila želim poskusiti že dlje časa. Odločila sem se za pink odtenek imenovan Flamingo. <3 Pri naročilu je bilo dodano tudi darilce - Nanashy Angled Detailer čopič.
Potem pa je bilo tukaj še nekaj nakupov iz drogerij. Najprej nakup v DMu, kjer sem kupila kar 4 gele za tuširanje Paradise Beach, ki so na voljo v omejeni poletni izdaji in ker mi je ta vonj en najljubših (diši po kokosu in ananasu, tropsko in poletno), sem si morala narediti zalogo in bom jih tako lahko uporabljala tudi pozimi (ko se mi bo tožilo po poletju) oz. še naslednje poletje (verjetno bo drugo leto na voljo kak drug vonj). Še nikoli mi noben vonj tuš gela ni bil tako všeč in v strahu, da drugo leto ne bo takšnega vonja, se nisem mogla ustaviti. :P Kupila sem še Ebelin mini gobici za ličenje, ki bosta super za zabrisovanje korektorja pod očmi. Nekaj takega sem si želela že dlje, ker sem ugotovila, da mi nanos podlage in zabrisovanje s temi gobicami veliko bolj odgovarja, kot s prsti, vendar sem do sedaj imela le veliko gobico za puder, majhnih pa nisem pri nas nikjer zasledila. Tako da bravo za to, DM! :)  
Iz Müllerja pa ena Catrice novost, ki je bila na moji listi želja že od samega začetka, vendar jo je v našem Müllerju v prvih tednih bilo nemogoče dobiti. In sicer sem kupila Catrice Prime and Fine contouring paleto (vsebuje contour odtenek in osvetljevalec). Palete še nisem preizkusila na obrazu, ampak contour odtenek je res super za svetlopolte (sivo taupe), imam svetlejšo verzijo 010 Ashy Radiance. Ta paleta je tudi postala priljubljena med našimi blogerkami, ki so že napisale oceno (Matejina, Petrina).
Proti koncu meseca pa sem kupila še nekaj negovalnih izdelkov in sicer v Lidlu. Tokrat sem se razvajala z Cien maslom za telo Kokos, ki sem si ga seveda želela odkar sem zanj izvedela pri Sanji (vendar je mene zamikal drug vonj - kokos, si pač ne morem pomagati (coconutlover :P)). Maslo sem že nekajkrat preizkusila in se mi zdi zelo vlažilno, poleg tega pa koža še dolgoo diši po kokosu (brez pretiravanja!), pa tudi fantova soba, haha. :P 
Poleg tega mi je pri fantu zmanjkalo odstranjevalca ličil in ker sem od doma pozabila prinesti novega (doma imam itak prevelike zaloge in tako imam vedno na zalogi izdelek, da ga nadomestim za takrat ko mi ga pri fantu zmanjka + še vedno enega za doma, da potem vsakič ne nosim izdelkov od doma k fantu in obratno) sem v sili pograbila Cien čistilno mleko. Sicer nisem ljubiteljica mlek za čiščenje, vendar je bil izdelek poceni, poleg tega pa ne potrebujem nove micelarne vodice, ker jih imam doma preveč. Mleko je nežno in ima cvetlični vonj. Vatice za odstranjevanje ličil/laka za nohte pa so itak nuja in brez njih ne morem. Te iz Lidla sicer niso najbolj mehke in gladke, vendar so čisto ok in jih kupim, kadar sem pač tam, da ne hodim posebej v drogerijo zaradi njih.

KAJ SEM PREJELA:

V avgustu sem prejela kar nekaj lepih presenečenj s strani podjetij.
Prejela sem tri Eucerin izdelke za nego kože na obrazu - čistilni gel DermoPurifyer, matirno kremo za nečisto kožo DermoPurifyer in dnevno kremo vlažilno kremo z ZF - AquaPorin Active.
Podjetje za nego las, ki je pri nas še dokaj novo, vendar v tujini zelo poznano - Aussie, mi je v test poslalo 3 izdelke. In sicer smo blogerke prejele 3 izdelke po svoji izbiri. Sama sem se odločila za dva različna šampona Miracle Moist in Miracle Shine ter za balzam Miracle Shine. Od prej imam že 3 minute reconstructor, ki je zares odličen (oceno tega balzama sem čisto pozabila napisati - bi vas morda zanimala?). Vsi izdelki imajo prečudovit vonj po žvečilni gumijih, vonj pa začuda iz las ne izgine takoj, kot pri večini drugih šamponov/balzamov za lase. Izdelki so bili zapakirani v luštni svetli Aussie torbici z vijolično pentljo. 
Pretekli mesec nas je spet razvajalo podjetje Ličila.si, ki nam je v test poslalo nekaj dobrot znamke Freedom, ki je novost na njihovi spletni strani. Sama sem prejela Freedom paletko za oči Dreamcatcher z igrivimi in tudi umirjenimi barvami, rdečilo za lica Beyond in šminko za ustnice Wildflower
Za konec pa še nepričakovano presenečenje od Dvorec Trebnik, ki mi je poslal paket dišečih novosti iz linije ''dt''. Prejela sem meglico za obraz in telo Energy tonic, svetlikajoče olje za lase in telo Sparkle Star (ki se mi je TAKOJ priljubilo) in dva izdelka, ki sta bila celo na mojem seznamu želja (ugotovite zakaj :P) - šampon za suhe lase KOKOS ter gel za tuširanje KOKOS (dišita slaaastno, prav poletno in sladko!).
Kaj pa ste ve lepega nakupile v mesecu avgustu? :)



S.

You Might Also Like

20 komentarji

  1. Vse zgleda super ;) Izdelki dvorca Trebnik pa imajo čudovito embalažo :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, res so se zelo potrudili pri embalaži. :) pa tudi vsebina je zelo dobra.;))

      Izbriši
  2. Ta Balein gel tudi meni najbolj diši, pametno, da si si naredila zalogo :) Sem pa razmišljala o Catrice contouring paleti, ampak enostavno ne uspem priti do drogerije, da bi malo poswatchala. Drugače si pa imela en lep mesec. So te tudi ostala podjetja lepo razveselila :) Najbolj se veselim ocene kakšnega Aussie izdelka :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, enostavno sem čutila, da si moram naredit zalogo, vonj je res božanski.:D No, upam, da ti čimprej uspe priti do drogerije in poswatchat paleto. Bi ti znala biti všeč, sploh ker si tudi ti zelo svetlopolta.:)) Ja, ta mesec se je res nabralo veliko stvari. Ocene Aussie izdelkov pa vsekakor bodo. Že pridno testiram.:P

      Izbriši
  3. Uau, lep nakup :)
    Teli Aussie šamponi res božaaaaansko dišijo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :)) jaaa, obožujem ta vonj, pa se malo dlje se obdrži na laseh oz. Ne izgine takoj med spiranjem šampona/balzama.:)

      Izbriši
  4. Same super stvari. Se že veselim ocen.:) Sploh tega kokosovega šampona in gela za tuširanje. Upam, da pridejo ti izdelki v naše trgovine. Zadnjič sem gledala v Mercatorju, pa ni bilo še nobenega.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Za te Dvorec Trebnik izdelke bom se potrudila, da bo ocena takoj, ko dobro potestiram. Sem že takoj naslednji dan začela s preizkušanjem. :P
      Kolikor sem gledala na njihovi FB strani, še novosti niso v vseh trgovinah, ampak bodo pa zagotovo kmalu, v večjih Mercatorjih so že. :))

      Izbriši
  5. Haha, a si se malo zapalila s tuš geli :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, ja! :P Sem obsedena s tem vonjem in si nisem mogla pomagat. :D

      Izbriši
  6. Uuu kakšne super pridobitve :D se že veselim vseh ocen izdelkov Dvorec Trebnik, ker tale nova linija izgleda božansko. Aussie stvari so pa prečudovite <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :D
      In tudi je božanska, sploh olje za telo in lase je WAU. <3
      Aussie izdelki pa tudi fuuuuul dišijo, meni cela kozmetična omarici diši po njih, čeprav sploh ne odpiram embalaže v njej. :P

      Izbriši
  7. Mene zadnje čase tudi mika sprobat Dvorec Trebnik! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obvezno sprobaj! Ti ne bo žal, to si lahko brez skrbi. :))

      Izbriši
  8. Ulala! Lepe pridobitve! :) Mni najbolj dišeč gel od Balee do sedaj je bil pred leti čokolada&fige, pa še deodorantov sem imela nekaj na zalogo - bila bi presrečna, če bi kdaj ponovili, bi jih kupila min.10! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :D
      Tistega pa se spomnim, ja. Ampak še takrat nisem toliko hodila po drogerijah in sploh ne vem, če sem ga povonjala. :)) Mi je pa kolegica enkrat za rojstni dan podarila losjon, tisto ta drugo verzijo, ki je bila zraven tega s čokolado&figo - z mandlji in češnjo; pa je tudi noroooo dišal. :P Za ene njihove gele je res škoda, da so samo LE. :(

      Izbriši
  9. Zelo me zanima, kako se obnese Batiste suhi šampon in beli tekoč puder za mešanje - sploh nisem vedela, da kaj takega obstaja, a to je noviteta na trgu? Katero gobico za nanasanje pudra uporabljaš? Meni je tako žal, da jih nimajo več v Tediju, ker mi je tista odlično odgovarjala :(
    Baleina embažala tuš gelov izgleda noro mamljivo :) moram it pogledat, če jih imajo še kaj na zalogi v našem DMu.
    Nisem vedela, da ima Dvorec Trebnik tako lepe embalaže.. Se vidi, da sem čisto premalo v drogerijah :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Batiste suhi šampon je zakon! :)) Dosti boljše opravi svoje delo kot kakšen od Balee naprimer, pa ni tako zelo bel. Pudra za mešanje še nisem sprobala, ampak je pa že nekaj časa na voljo, mislim da od takrat, ko so začeli prodajat Makeup Revolution na Ličila.si.
      Za nanašanje pudra pa imam še vedno Tedijevo gobico, je tudi meni super, ampak bom jo počasi morala zamenjati. Joj, a Tedi več nima teh gobic?? Sploh nisem vedela. :( Hmm, očitno bom morala najti drugo nadomestilo..punce zelo hvalijo tisto od Nanashy (dobi se na Click2chic).
      Nujno iti pogledat! Veš, kako diši? Yummy. :P No, če maš rada sladke, tropske vonje. Sigurno še jih majo, sem pa si jaz raje prej zalogo naredila, kot bi jih nehali prodajat, če bi predolgo čakala. :P
      Ja, Dvorec Trebnik je zelo polepšal izgled embalaž. To je zdaj nova linija. So ravno pred dnevi začeli polnit police v Mercatorjih, tako da so verjetno že povsod. Kolikor vem, pa njihovih izdelkov ne moreš kupiti v drogerijah. Le v Mercatorjih, na spletu in na Dvorcu Trebnik.

      Izbriši
    2. Res? Sem že z Baleo kar zadovoljna, torej bom z njim še bolj :) samo pogledati moram kje se ga dobi.
      Moja je tudi kar precej zrabljena in zato sem šla v zadnje pol leta že parkrat v Tedi pa je nikoli nisem našla. Prodajalke mi pa tudi niso znale veliko pomagati :( če jo dobiš, prosim prosim sporoči mi kje si jo dobila, ker sem z njo zelo zadovoljna.
      Pa hvala, da si omenila kje imajo Dvorec Trebnik, da ga ne bi zamanj iskala v DM ali Mullerju :)

      Izbriši
  10. Gorgeous Berries je gorgeous pa zakon za ta čas :) Upam, da ti bo VO5 sprej všeč, mene žal ni navdušil :/

    OdgovoriIzbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3