Goodbye Summer: My Obsession with Coconut

sreda, september 09, 2015

Živjo, punce! :)

Prvo moram priznati, da je ta objava nastala čisto spontano in je sploh nisem načrtovala. :) Namreč, ker sem OGROMNA ljubiteljica kokosa, me je čisto slučajno zanimalo, koliko izdelkov s kokosom se nahaja v moji zbirki s kozmetiko in sem se odločila, da jih poslikam. Potem pa sem pomislila, zakaj ne bi za slovo od poletja pripravila še ene objave in sicer o poletnih izdelkih, ki imajo omamen vonj po kokosu? Sama vedno kokos enačim z poletjem, čeprav imam vonj po njem rada čez celo leto. In tako je nastala ta objava. 
Morda pa kateri od vas dam idejo, kako si tudi pozimi pričarati poletno vzdušje v vaši kopalnici ali dnevni sobi. :)
Batiste suh šampon Tropical: Batiste ima odlične suhe šampone za lase, ki z mastnih las dobro ''poberejo'' maščobo in lase prijetno odišavijo. Super za podaljšanje dni med nepranjem, še posebej, če imate zelo masten tip las (kot jaz). Obstaja tudi veliko vonjev in med njimi se nahaja tudi ta, ki je čisto poleten. Ima vonj po kokos in ti takoj v misli prikliče plaže, sonce in poletje. Vonj se na laseh ne obdrži zelo dolgo, pa vendar lahko tudi pozimi tvoji lasje dišijo po poletju. :)

Dvorec Trebnik šampon za suhe lase Funky Coconut: Novost med Dvorec Trebnik izdelki. Prvo pri tem izdelku moram izpostaviti simpatično embalažo, na kateri je narisano tudi morje in plaža. Gre za šampon namenjen suhim lasem, ki poleg proteinov in provitamina B5 vsebuje tudi kokosovo olje, ki nežno vlaži in ščiti suhe ali poškodovane lase. Šampon, ki bo primeren za zimske dni, ko naši lasje potrebujejo več nege in vlage. Poleg tega pa vas bo omamen in sladek vonj kokosa popeljal na tropske plaže.  

Dvorec Trebnik gel za tuširanje Funky Coconut: Še en nov izdelek Dvorca Trebnik, prav tako z vonjem kokosa. Tokrat gre za gel za tuširanje. Embalaža je enaka in nič manj luštna, kot pri zgornjem izdelku. Tako kot zgornji izdelek, tudi ta vsebuje kokosovo olje, ki neguje (suho) kožo. Ta izdelek ima še bolj omamen in sladek vonj po kokosu, kot šampon. Ne bom vam izdala več, saj bom podrobnosti o obeh izdelkih povedala v posebni objavi.

Aveo gel za tuširanje Kokos: Gel za tuširanje, katerega nakup sem v prejšnjih letih ponovila že večkrat. Ta gel za tuširanje ima kot vsi izdelki tukaj, seveda vonj po kokosu, vendar je ta bolj nežen in mlečen, kot vonj po kokosovem mleku. Gel ni pretirano bogate teksture, vendar kožo vseeno ovije v prijeten, nežen vonj po kokosu, moje ''normalne'' kože pa ne izsušuje. 
Kozmetika Afrodita gel za tuširanje Coconut Milk: Gel za tuširanje v čudoviti embalaži. Nasplošno so mi zelo všeč embalaže Afroditinih izdelkov za nego kože. Gel je bele barve in res spominja na kokosovo mleko, kakor tudi piše na embalaži gela. Vonj izdelka je sladek, vendar ne preveč močan, vseeno pa je na koži lepo zaznaven še kakšni dve uri po tuširanju. Gel je prijetne, kremaste teksture. En mojih najljubši kokosovih gelov za tuširanje. Izdelek, ki mi bo tudi pozimi v spomin priklical poletje, obenem pa bo mojo kožo lepo navlažil.

Balea gel za tuširanje Paradise Beach: Tiste, ki me berete, ste lahko že v prejšnji objavi zasledile mojo obsednostjo s tem gelom za tuširanje! :P V preteklem mesecu sem namreč kupila kar 4(!) nove embalaže tega gela za tuširanje. Vonj je meni namreč res omamen, a žal je na voljo v omejeni izdaji, zato sem si morala narediti zalogo. Gre za bolj tropski sladek vonj, ki je mešanica kokosa in ananasa, spominja pa na koktejl PinaColada. Yum!

Cien maslo za telo Coconut: Ena mojih najnovejših pridobitev. Izdelek sem imela že prej na listi želja, vendar sem si ga privoščila šele prejšnji mesec in že vem, da me bo spremljal tudi v hladnih mesecih. Ta izdelek ima zares luštno embalažo, saj se maslo nahaja v prozorni posodici, ki ima prav posrečen sistem odpiranja in zanimiv pokrovček. Maslo ima kar intenziven vonj po kokosu, ki ni sladek. Na meni se vonj obdrži še do naslednjega jutra (vse losjone/masla vedno uporabljam zvečer), prav tako pa po kokosu diši CELA soba - brez heca! Maslo ima zelo prijetno in vlažilno teksturo, ki je zelo gosta, zato izdelek potrebuje kar nekaj časa, da se vpije v kožo. Če imate suho kožo in obožujete vonj kokosa, vam ga toplo priporočam - vam zagotavljam, da se kar ne boste mogli znebiti misli na poletne dni. :P

Yves Rocher toaletna vodica Noix de Coco: O tej vodici sem že govorila v objavi o mojih najljubših poletnih dišavah, zato bom kratka. Vodica ima gurmanski vonj kokosa, ki je zares sladek, topel in spominja na kakšno kokosovo sladico. Vonj, ki je idealen za morje, plažo in sproščene dni. Za vse, ki ne marate kokosovih ''mešanic'' in si želite dišati po pravem, pristnem kokosu.

Victoria's Secret meglica za telo Coconut Passion: Dišava, ki prav tako diši po kokosu, vendar je to en redkih kokosovih vonjev, po katerih posegam le v bolj hladnih in jesenskih mesecih. Gre namreč za zelo topel vonj, kjer nastopa tudi vanilija, zato se mi vonj te meglice zdi bolj jesenski, za poletje pa mi je malce preveč (zaradi vanilije). En mojih najljubših jesenskih vonjev, ki me ''ogreje''.

Escada toaletna voda Born in Paradise: Tudi o tej toaletni vodi je že bilo govora v objavi o najljubših dišavah tega poletja. Prav tako je ta vodica moja najnovejša parfumska pridobitev, vendar pa sem po njej to poletje posegala zares veliko. Vodica ima kremast sladek, tropski vonj in ne diši zgolj po kokosu, vendar je moč zaznati tudi ananas in lubenico. Pri tej dišavi mi je izjemno všeč tudi barva steklenička, ki je čisto morska!

Alverde olje za telo Kokos: Olje za telo, ki se lahko uporablja za več namenov - telo, lase, britje, morda celo za odstranjevanje ličil. Meni osebno je najljubša uporaba za lase in sicer to olje uporabim kot tretma oz. masko za lase pred pranjem. Kokosovo olje namreč ugodno vpliva na izsušene konice oz. lase. Pri izdelku mi je všeč tudi, da se počasi porablja in da ima sladek vonj po kokosu ter vaniliji. Še en izdelek, ki ga toplo priporočam za zimo, sploh če imate suhe lase in/ali kožo ter obožujete tople vonje.

UniqOne sprej/tretma za lase Coconut: Multifunkcionalen izdelek za nego las. Imel naj bi kar 10 funkcij: omogoča lažje razčesavanje las, ohranja barvo las, lasem da volumen, varuje pred toploto, popravi poškodovane lase, je za stiliranje las, itd. Dejstvo je, da izdelek čisto ne izpolnjuje vseh funkcij, vendar pa je meni ta sprej zelo všeč, saj vseeno opravi več funkcij, ki običajni izdelki. Všeč mi je na primer za razčesavanje, zgladi moje konice, jih varuje pred toplo, lasje so bolj sijoči in - DIŠIJO PO KOKOSU! Gre za tretma, ki se ne izpira in ga popršite po laseh ali pa najprej v dlan - za bolj kontroliran nanos na lase. Vonj kokosa je intenziven in se na mojih laseh obdrži pribl. 2 uri.
To je moja zbirka izdelkov z vonjem po kokosu in po čisto vsakem izdelku zelo rada posežem. Nekateri izdelki so novejše pridobitve in jih še dobro preizkušam, drugi pa so pri meni stalnica in jih tudi uporabljam čez celotno leto. Nisem pa v objavo vključila Labello Lip Buttra s kokosom (ga nikjer ne najdem) in Balea pene za britje Caribbean Dreams, ki prav tako diši po kokosu (je pri fantu).

Si pa želim poskusiti še več izdelkov z vonjem kokosa, zato bi bila vesela kakšnega vašega predloga. :)

Tako poletje se je žal poslovilo, sedaj pa je čas, da se ovijemo v bolj jesenske in vijolične, berry odtenke. :)


Ste tudi ve ljubiteljice kokosa ali imate rade bolj sveže vonje?




S.

You Might Also Like

12 komentarji

  1. Super objava <3 Tudi jaz obožujem kokos, čeprav se je z prihodom hladnega vremena moja obsedenost umaknila do naslednjega poletja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. <3
      Pri meni se tudi malo umika, ampak čisto umaknila pa se ne bo. :)) Je pa res, da pozimi ne bom ravno uporabljala vseh izdelkov s kokosom, kot poleti; bom pa zato več jedla stvari, ki vsebujejo kokos - čokolado, vročo čokolado,.. :P

      Izbriši
  2. Pol stvari imam! :D Super objava! A ti si tudi jedla sladoled iz lidla? :D Afroditin gel je fantastičen. Zdaj moram nujno kupit to Cien maslo za telo, če praviš da cela soba diši :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super, vem, da si ti tudi nora na kokos. :P Ja, s fantom sva si kupila 4(!) pakete. :P Ups. :D
      Ja, fajn je kremast. <3
      Oja, jaz sem bila res presenečena, kak je dišalo! Sem se namazala, bila v dnevni sobi kar nekaj časa, šla spat in je še zmeraj vse dišalo. Res omamno. :)

      Izbriši
  3. oooo moja wishlista se že veča :D najprej pride na vrsto kar cien maslo za telo in alverde olje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ups. :P sorry not sorry. :P
      Upam, da ti bosta izdelka všeč. Meni sta res ena boljših, sploh za čas, ki prihaja. :)

      Izbriši
  4. super objava, jaz imam tudi vsaj pol stvari ali pa sem jih že imela :) kokos je zakon! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.:)) ja, tvoja zbirka je tudi huda, mam nekaj stvari na WL.:P kokos pa je itak fantastičen.<3

      Izbriši
  5. Tudi jaz sem strastna ljubiteljica kokosa. Še najraje pa ga imam v obliki gela za prhanje ali masla za telo. Mmmmm!
    Moram pa priznat, da toliko izdelkov z vonjem po kokosu še nisem videla na kupu. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz imam najraje gel za tuširanje ali maslo za telo z vonjem kokosa. :) Ali pa kakšno dišavo. :D
      Hehe, ja jaz sem res OBSEDENA s kokosom. Še vse sladice, sladolede, pijače in čokolade s kokosom moram sprobat. :P

      Izbriši
  6. Že slike so tako lepe, škoda da se prek ekrana ne vonja :P Ta Balein gel je meni eden izmed ljubših, Afroditinega sem pa tudi preizkusila in je super! Zdaj pa, ko porabim ostala dva, me mika Dvorec Trebnik. Zagotovo bo pristal pri meni doma, še posebej zdaj, ko ni več tako toplo in bodo temperature samo padale, ker pozimi je moja koža čisto izsušena. In ja, kokosovi izdelki res dišijo <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O, hvalaa. <3 :) Baleini in Afroditini geli že nasplošno zmagajo, ker so ugodni. :) Drugače pa super, da sta tudi tebi ta dva gela všeč. <3
      Dvorec Trebnik izdelke pa moraš NUJNO probat! Sploh ta s kokosom. Jaz res nisem mogla verjeti, da so mi zraven poslali ravno izdelka s kokosom, očitno so videli mojo WL ali jim je moja obsedenost s kokosom padla v oči, haha. :P

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3