Pink October: Favourite Pink Beauty Products (Breast Cancer Awareness)

sreda, oktober 21, 2015

Pozdravljene! :)

Kot veste, je mesec oktober obarvan rožnato, oziroma je v znamenju roza pentlje, kar pomeni ozaveščanje o raku dojk.
In v ta namen smo se s slovenskimi lepotnimi blogerkami odločile, da vsaka naredi posebno objavo, ki bo v znamenju ''Rožnatega oktobra'' ter na ta način podpremo vse obolele ženske, obenem pa ostale opozorimo, kako pomembno je samopregledovanje.

Sama obožujem roza obarvano izdelke (predvsem šminke), zato sem se odločila da z vami delim nekaj rozastih izdelkov. Vseh nisem vključevala, ker jih je preprosto preveč in bi lahko o njih pisala cel teden, sem pa izbrala nekaj najljubših, oziroma najpogosteje uporabljenih. 
 Zadnje mesece je moja najljubša podlaga za obraz definitivno L'Occitane Pivoine Sublime Izboljševalna CC krema, saj da lep naraven in zdravo-sijoč videz kože, obenem pa prikrije rahlo rdečico. Ne maši por in s pomočjo Tedi gobice (ki je kljub nizki ceni in pogostem pranju še vedno v dobrem stanju - se opravičujem ker je malce umazana) se zlahka nanaša ter se ne zažira v pore. Čeprav je moj tip kože masten in občutljiv, pa mi CC krema ne povzroča nobenih iritacij ali izbruhov mozoljev. Tudi odtenek Light je odličen za mojo bledo polt. Oceno CC kreme lahko najdete tukaj.
Izbrala sem tudi nekaj najljubši rdečil za lica, ki mojemu svetlemu obrazu dajo malo več barve in svežine. Nekatera rdečila so novejša, spet druga pa so stari favoriti. Od novejših sem trenutno najbolj navdušena nad Max Factor Creme Puff rdečilom v odtenku Lovely Pink, ki je svetle roza barve in vsebuje drobne bleščice, ki obraz naredijo še bolj svež in spočit. Super odtenek za vse priložnosti. Naslednji novinec, ki ga obožujem je Bourjois kremno rdečilo v odtenku 03 Rose Tender (nevtralno roza), ki se lepo zabriše, je odlično obstojno in ima žametno mat finiš. Je moje prvo kremno rdečilo in tekstura mi je zares všeč. Še eno od novejših rdečilo je Sleek rdečilo v odtenku Flamingo, ki je malce bolj živo roza barve in je zelo pigmentirano, tekstura pa je zelo svilnata in zdaj razumem navdušenost blogerk nad Sleek rdečili.
Tukaj pa so še tudi trije starejši favoriti. NYX rdečilo v odtenku Pinched, ki je koralne barve z drobnimi zlato-roza bleščicami. Lepo pigmentirano rdečilo, ki se res počasi porablja, tekstura pa je tudi pri tem fenomenalna. Rdečilo mi je zares všeč, vendar priznam, da ga malo zanemarjam. O Catrice Defining Blush-ih ste verjetno že vse slišale, oziroma jih tudi same imate, zato le na kratko - ena najboljših drogerijskih rdečil z mat finišem. Moj je v odtenku Pink feat. Coral - kot že ime pove: mešanica med roza in koralno (opažam, da so mi takšni odtenki najbolj všeč).
In še rdečilo znamke W7 Candy Blush (odt. Angel Dust - hladno roza odtenek), ki me je pozitivno presenetilo. Sicer te znamke prej nisem poznala, vendar je rdečilo res dobro pigmentirano, je svilnate teksture in se lepo zabrisuje. Zelo priročna je tudi embalaža, saj vsebuje večje ogledalo.
V to objavo sem vključila tudi enega mojih najljubših osvetljevalcev (znamke P2), ki povleče na hladno roza barvo (030 High Glam), vendar pa na koži ta roza pridih ne ''seka'' preveč ven, ampak da subtilen sijaj koži. Osvetljevalec ima tudi nežno, skorajda kremasto teksturo in ga je možno nadgraditi za bolj opazen ''nočni'' videz. Na mojem blogu lahko najdete tudi oceno.
In še dva izdelka, ki sta ''must'' pri negi/ličenju obraza. En od njih je L'Occitane meglica za obraz Popolna potonika, ki jo uporabljam predvsem za podaljšanje obstojnosti makeupa, poleg tega pa malce zmanjša ''pudrast'' videz kože. Meglica z zelo nežnim vonjem po potonikah, ki lahko služi tudi kot osvežitev obraza ali za odišavljanje kože, las. Podrobnejša ocena tukaj.
Zadnji izdelek pa je v bistvu pripomoček za urejanje obrvi. In sicer gre za posebno pinceto za obrvi, imenovano La-Tweez Pro Iluminating Tweezers, katere posebnost je lučka, s katero je urejanje obrvi bolj natančno in zelo enostavno. Te pincete definitivno več ne menjam za drugo! Oceno pincete najdete tukaj.
Čeprav morda roza odtenki na očeh niso pogosti, pa se je v moji zbirki našlo nekaj odtenkov, ki jih sama zelo rada nosim, saj so zelo nosljivi. Prvo bom izpostavila paleto Sleek Oh So special (slike ji delajo krivico, saj je v živo dosti lepša), ki je tudi moja najljubša paleta za oči. Vsebuje mešanico naravnejših, roza in temnejših odtenkov. Kadar se odpravim na potovanje, je ta paleta odlična spremljevalka, saj lahko z njo ustvarim različne videze. Najbolj fascinantni odtenki v tej paleti so mi ravno ti rozasti odtenki (4 odtenki z leve strani - Pamper, Organza, Gateau, Ribbon). S temi roza odtenki sama velikokrat ustvarim nežen smokey eyes.
Naslednja paleta, ki vsebuje veliko roza in ''rose gold'' odtenkov je Makeup Revolution Iconic 3 paleta, ki je kopija za vsem znano UD Naked 3 paleto. Sicer MR paleta ne more biti enako kakovostna kot Decay-ova, vendar pa mi je všeč, da obstaja cenejša verzija za vse nas, ki obožujem takšne odtenke, a si ne morem privoščiti ''originala''.
V moji kolekciji pa se nahaja še mono senčilo, ki je v nežni roza barvi in ima enkratno teksturo. Gre za Maybelline Color Tattoo senčilo, ki so znana po zelo obstojni teksturi in odlični prekrivnosti. In tudi pri tem odtenku Rose Gold ni nič drugače, saj se senčilo lepo nanaša (najbolj s prsti!), se dobro zabriše, očesni makeup pa je ustvarjen zgolj v nekaj kratkih minutkah.
Selim se na šminke za ustnice, ki je moja najljubša vrsta makeupa in ravno tukaj je največ odtenkov prav v roza barvi. Zaradi tega sem s težkim srcem izbrala le nekaj roza šmink. :)
Prvo bi izpostavila Revlon Colorburst Matte Balm odt. Unapologetic, ki je en od novejših izdelkov za ustnice, vendar je že postal en mojih najljubših. Izdelek z mat finišem, ki ustnic ne izsuši, saj tekstura ni ''suha'', ampak je kremasta. Tale balm se zlahka nanaša in za popoln nanos ni potrebno veliko izdelka. Odtenek je idealen za ljubiteljice svetlih roza odtenkov in kar kliče po poletju in soncu. Prebrala sem tudi, da naj bi bil ''dupe'' za MACovo Impassioned šminko. Sledita dva odtenka Bourjois Rouge Edition Velvet šmink - šminke, ki jih naravnost obožujem in imajo NAJBOLJŠO formula, ki sem jo kadarkoli preizkusila! Frambourjoise - jagodno roza odtenek in Ole Flamingo, ki je moj najljubši in je bolj živo roza-fuksija odtenek.
Naslednja je šminka, na katero sem kar malo ''navezana'', saj je v meni najljubši roza barvi, je ZELO obstojna, pigmentirana (Amplified finiš) in je iz posebne MAC Viva Glam kolekcije (Miley Cyrus). Kot sem že omenila, mi je zelo všeč zaradi barve (topel fuksija odtenek), vendar je ''prednost'' tudi to, da šminka zelo lepo izgleda in nima klasičnih črno-srebrnih detajlov, kot ostale MAC šminke, vendar ima namesto srebrnih detajlov - roza. Poleg tega pa je na njej tudi podpis od MC (čeprav nisem njen fan!). Poleg vseh roza šmink, ki jih imam doma, je ta med najbolj obstojnimi - če ne štejem Bourjois Rouge Edition Velvet, ki so znani po posebno obstojni formuli.
V tej objavi se je znašla še ena MAC šminka, tokrat z mat efektom. Candy Yum-Yum: Intenzivno roza odtenek s hladnim podtonom. Šminka je odlično pigmentirana, odtenek pa je primeren bolj za ''drzne''. Zaradi mat efekta lahko šminka v hladnejših mesecih izsuši ustnice.
Naslednji izdelek za ustnice je Revlon Lip Butter, ki je - kot že ime pove - bolj balzam za ustnice, kot pa šminka. Zaradi tega lepo vlaži ustnice in je zelo udoben. Lip Butterji sicer niso močno pigmentirani, vendar je ta odtenek (odt. Lollipop) začuda zelo dobro prekriven. Obstojnost sicer ni najboljša, ampak zaradi vlažilnih lastnosti in lepega odtenka, ga obožujem. Gre za roza-fuksija odtenek z vijola pridihom. Odtenek je še posebej primeren za jesenske mesece.
Dodala sem tudi en svinčnik za ustnice. In sicer od Essence Longlasting Lipliner, odtenek 02 Sweetheart (roza-fuksija/''magenta'' barva). Dobro pigmentiran odtenek, z mehkejšo formulo, primeren za uporabo pod šminko ali tudi samostojno. Ker lip liner ni izsušujoč, ga rada nosim tudi samostojno.
Zadnji izdelki za ustnice, ki sem jih izbrala, pa so bolj nežno roza barve in so primerni tudi za vse, ki šmink ter bolj živih roza odtenkov ne marajo. NYX Soft Matte Lip Cream - izdelek na prvi pogled izgleda kot lip gloss, vendar ni. Je namreč bolj prekriven in obstojen. Dejansko gre za kremno šminko z aplikatorjem kot pri glossu. NYX kremne šminke so zelo popularne v blogerskem svetu, saj je za njih značilna dobra formula - lahkotna, kremasta, pigmentirana in z žametno-mat finišem. Odtenek, ki ga imam jaz je tak nežen, nosljiv, temnejši nude roza odtenek - Istanbul. Več o NYX kremni šminki tukaj. Catrice Volumizing Lip Booster - je kot neke vrste gloss, ki vsebuje mentol in zaradi tega imate ob uporabi izdelka malce ščemeč občutek na ustnicah. Ustnice pa tako izgledajo malce bolj polne in sočne. Lip Booster je rahlo rozaste barve, vendar ni preveč prekriven, ampak to itak ni njegov glaven namen. 
Zadnji v tej kategoriji pa je moj najljubši balzam za ustnice Labello Vitamin Shake. Je torej od vsem dobro poznane znamke Labello, ki ustvarja veliko prijetnih balzamov za ustnice. Preizkusila sem jih že kar nekaj, vendar je ta moj najljubši. Gre za ''okus'' brusnice ter maline - diši res za pojest. Ustnice tudi obarva v nežno roza-marelični barvi in ga uporabljam tako za vlaženje ustnic, kot tudi namesto šminke, kadar želim le rahlo obarvati ustnice.
In za konec še izdelki za nego telesa in pa dišave. Začuda je to eno od področij, kjer nimam veliko roza stvari, vendar so čisto vsi izdelki na sliki moji favoriti in jih zares rada uporabljam.
Začenjam pri dveh gelih za tuširanje. Balea gel Paradise Beach sem vzljubila letošnje poletje, ko je kot omejena izdaja prišel na DM poličke. Vonj mi je bil takoj všeč in sem ga na morju najraje uporabljala. Diši čisto poletno, sladko in sicer po KOKOSU in ananasu. Zelo slastna kombinacija, ki te kar popelje na tropske plaže, vonj pa ne izgine takoj z moje kože, temveč še nekaj ur po tuširanju dišim. Vonj mi je tako všeč, da sem si naredila zalogo. :P  
Naslednji gel za tuširanje je od znamke Lush, za katero verjamem, da jo vse poznate. Sama sem v zadnjem letu postala kar velika ljubiteljica njihovih izdelkov, saj jih imam kar nekaj. En od najbolj dišečih Lush izdelkov, ki jih imam, je ravno ta gel za tuširanje - Snow Fairy. Gre za izdelek, ki v Lush prodajalno pride vedno okoli jeseni, oziroma, kadar dobijo božične izdelke (tudi sedaj ga že lahko najdete v Lushu), saj gre za zimsko - božični izdelek. Vonj tega gela je res poseben, je zelo sladek in diši po žvečilnih gumijih. Moj najljubši vonj pozimi, saj te prijetno ogreje in takoj pomislim na božične praznike. Všeč mi je tudi da je krasne svetlo roza barve. Tekstura pri tem gelu sicer ni zelo posebna, je pa vonj tisti, ki pritegne vsakega, ki ima rad sladke vonje.
Sledita dva izdelka za razvajanje kože. Prvi izdelek je večnamenska krema Bebe Zartpflege, ki se nahaja v priročni okrogli posodici in je odlična za prenašanje. Sama jo najraje nosim v svoji torbici, saj ne zavzema veliko prostora in jo lahko uporabljam kjerkoli in kadarkoli. Je bolj mastne teksture, vendar se lepo razmaže, kožo pa odlično nahrani in neguje. Najraje jo uporabljam na nego rok, nohtov, kakšnih suhih predelih na obrazu, pod nosom - kadar sem prehlajena. Poceni izdelek z nemotečim vonjem, ki je namenjena tudi otroški in občutljivi koži.
Drugi izdelek za razvajanje kože, je dišeči losjon za telo od Escade, ki diši identično kot Especially parfum, vendar je vonj bolj intenziven. Losjon z lažjo teksturo, ki dobro vlaži ne preveč suho kožo, sama pa ga najraje uporabljam v kombinaciji s parfumom, da še podaljšam obstojnost parfuma, oziroma, da je vonj bolj intenziven. Pri izdelku obožujem tudi luksuzen izgled embalaže, saj mi je že od nekdaj všeč kombinacija roza in zlate barve.
Od Escadinega losjona pa na parfum Escada Especially.. Naj se najprej ustavim na izgledu stekleničke, ki je dih jemajoča, luksuzna, vendar še vseeno ni preveč kičasta. Spet gre za kombinacijo roza in zlate. Parfum je temnejše roza barve, medtem, ko je pokrovček zlate barve. Mislim, da je ravno pokrovček tisti, ki da izgledu parfuma tisto piko na i. Na pokrovčku je dvakrat ''vrezana'' tudi črka E - kot Escada in Especially. Parfum, ki je meni osebno ljub že zaradi tega, ker sem ga prejela od svojega fanta - v setu z mini parfumčkom (a ni kjut? :) ) in losjonom za telo. Vsekakor pa je tudi vonj tisti, ki mi je pisan na kožo. Gre za bolj spomladansko dišavo, ki je sveža z nekaj sladkimi notami. Sama bi jo opredelila kot cvetlično-sadno dišavo. Čeprav je vonj nežen, pa se mi zdi obstojen, pa tudi zelo ženstven in eleganten. Vonj, ki ne ''udari'' v nosnice, vendar pa še vseeno ne ostane prikrit. Dišava primerna za vse priložnosti, tudi za malo bolj posebne. 
Če je bila prejšnja dišava bolj nežna in sveža, pa je naslednja dišava popolno nasprotje. Govorim o dišavi Bruno Banani Made for Woman. Je precej sladka, sadna, intenzivna in sexy. Gre za igrivo in zapeljivo dišavo, ki ne ostane neopažena. Vonj sicer ni najbolj obstojen, vendar mi je kot ljubiteljici sladkih vonjev, dišava zelo všeč. Vem, da se marsikomu njihove dišave zdijo preveč pocukrane, vendar pa je super za vse, ki imate rade zelo sladke dišave. Dišava se mi zdi najbolj primerna za hladnejše mesece in večerne izhode. Je v roza barvi, ki malo povleče na vijolično. Kot je že iz slike razvidno, je moja steklenička skoraj prazna, vendar bom jo zagotovo še kupila (ta je prav tako bila darilo od fanta).  
P.S.: Če želite si lahko preberete tudi mojo lansko objavo o roza izdelkih.

Vsem ženskam bi rada položila na srce, da je redno pregledovanje dojk pomembno, saj tako lahko preprečimo nastanek te zahrbtne bolezni ali pa morda pravočasno ukrepamo, da ne gre predaleč. Da bo vse lažje, na tej povezavi najdete aplikacijo, ki vas opominja na redno samopregledovanje dojk.

S.

You Might Also Like

34 komentarji

  1. Uau kakšen nabor roza šminkic <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Jaz sem res obsedena z roza šminkami. :D Je blo zelo težko izbrati le nekaj odtenkov. :))

      Izbriši
  2. A vidiš, ti pa si ravno nasprotno kot jaz, ni roza moja barva
    in je bil problem karkoli najdit med ličili :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imava čisto drugačen okus potem. :D Ampak prav je tak, bi bilo brezveze, če bi vsi navalili samo na roza in imeli iste/podobne izdelke doma. :P

      Izbriši
  3. Vau, to je pa veliko roza izdelkov. Jaz ne bi niti pol toliko nabrala skupaj :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se vidi, da sem nora na pink, ne? :D Jaz pa verjetno ne bi imela toliko peachy pa zlatih odtenkov, kot jih imaš ti. :))

      Izbriši
  4. A samo jaz pogrešam roza lakce? :D Mal heca mora bit! :) Super izbor izdelkov <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Si me nasmejala. :D
      Sicer pa mi je bilo kar malo hudo, da sem jih izpustila, ampak imam samo dva prav roza lakca, tako da ju potem nisem vključila. :)) Drugače pa hvala. <3

      Izbriši
  5. oooooo koliko roza izdelkov. Šminke izgledajo božansko <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepe fotke. :) In lepa zbirka roza šminkic :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ti si prava pinki fenica, me tooo, me too:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, sva že dve! :) Great minds think alike. :P

      Izbriši
  8. Oooo si pridna z roza izdelki! Jaz sem samo sebe presenetila, kako malo jih imam. :D Sem pa končno dobila Lushev Snow Fairy in mi je ta hubba bubba vonj takooooo všeč! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, hvala. :D Roza je res moja barva, sploh kadar se gre za kozmetiko. :D
      Super! :)) Jaz se tudi kar ne morem naveličat tega čudovitega vonja. Mam pa ga še od januarja, ko sem ga kupila na razprodajah, tako da kar malo varčujem z njim, ker bi rada, da mi zdrži še vsaj do božiča. :P

      Izbriši
  9. krasna izbira ! iconic 3 paletka je super <3 drugače pa super objava ! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! <3
      Ja, res je fajn. Sem si želela Naked 3 že od kar je prišla ven, ampak je preveč za študentski budget, tak da je ta kar fajn nadomestek. :)

      Izbriši
  10. Kakšne lepe rozike (vse bi imela!).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. <3 Ja, roza izdelki so moja ''strast''. :D :3

      Izbriši
  11. Uau - to pa je bila temeljita ocena. Pod Bourjois se podpišem - krasen izgled na ustnicah. <3
    Hvala, ker si se nam pridružila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, se rada razpišem. :P :D
      Ja, Bourjois je pravi kralj, kar se tiče čudovitega izgleda na ustnicah in obenem mat finiša. :)
      Hvala tebi! <3 Z veseljem sem bila del tega projekta in upam, da prihodnosti še kaj podobnega ponovimo. :)

      Izbriši
  12. Super izbor izdelkov, sploh za ustnice! :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Vau, tvoja zbirka pink izdelkov je huge. :o Ok, saj glede na to, da jaz nisem pink fanica, tudi nimam glih majhne zbirke. Super objava, ena boljših. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, je kar velika. :) Ampak je še kar nekaj izdelkov v roza barvi, ampak nisem mogla vsega vključit. :/ Že pri izdelkih za ustnice je bilo težko zbrati samo nekaj odtenkov. :)
      Joj, hvala, Tatjana! <3 Če ti to rečeš...:)) Ampak tvoja makeup objava pa je vseeno nekaj posebnega, sploh očke, wau - ko bi meni kaj takega uspelo! *.* :)))

      Izbriši
  14. No to pa je izbira in pol :) NYX Instabul se je že znašel na moji WL :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Sanja! <3 NYX Instabul pa ti res priporočam, odlična mat formula, pa odtenek ti bo pomoje všeč, ker je tak nude rožnat. :)

      Izbriši
  15. Super objava <3 Pa povsod zdaj gledam Sleek blushe, me boste res prepričale v nakup :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! <3 Joj, samo res ti priporočam, da kakšnega sprobaš, obljubim, da ti ne bo žal! :P

      Izbriši
  16. Prekrasen izbor in super objava Sandra ;)

    OdgovoriIzbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3