Review*: AlpStories Organic Shampoo Aloe Vera

sreda, oktober 14, 2015

Pozdravljena, dekleta! :)

Že nekaj časa je minilo, od kar sem od podjetja AlpStories prejela paket dobrot. V njem sta se skrivala dva izdelka po moji izbiri (oceni že kmalu), kot presenečenje pa smo blogerke prejele še organski šampon za lase z Aloe Vero. Danes se bom posvetila šamponu, od katerega sem, če sem iskrena - pričakovala najmanj.

Najprej bi nekaj besed rada namenila znamki AlpStories, ki je verjetno nekaterim še nepoznana, medtem ko ste druge že verjetno veliko slišale in prebrale o njih. 
Sama sem navdušena, kadar vidim, da se na slovenskem trgu pojavlja več novih in originalnih znamk. Sploh zato, ker rada podpiram domače. 
Gre za znamko, ki je svoj navdih za ustvarjenje izdelkov našla v Alpah, kar pove že njeno ime - po naše: ''zgodbe iz Alp''. Znamka se mi za naš trg zdi zelo pomembna in veliko obeta, saj njihovi izdelki ne vsebujejo parabenov, sintetičnih dišav, mineralnih olj in silikonov ter niso testirani na živalih
Znamka je znana še po eni zanimivosti in sicer je prva znamka pri nas, ki ponuja tudi možnost lastnega kreiranja izdelka. Na njihovi strani namreč pod zavihkom 'Kreiraj svoj izdelek' izberete kakšen izdelek želite kreirati (milo, mleko za telo, olje...), nato pa poljubno dodajate sestavine (KOKOS, kamilica, češnja, sivka,...). Zelo unikatno, kajne? :)

Kaj o šamponu pravijo pri AlpStories: ''Organski šampon Aloe Vera je primeren za vsakodnevno uporabo, nežno očisti in nahrani vaše lase in lasišče. Obogaten z aloje vero organske pridelave, oljem pšeničnih kalčkov in izvlečki olive, rožmarina, sivke in moringe obnavlja, vrača moč, regenerira in povrne mehkobo vašim lasem. 
Brez parabenov, SLS in SLES, ftalatov, mineralnih olj, alkohola in silikonov. 99,78% vseh sestavin je naravnega izvora, 98, 86% rastlinskih sestavin je organskega porekla, 15,15% vseh sestavin prihaja iz nadzorovane organske pridelave.''

Embalaža: Šampon se nahaja v preprosti, visoki in ozki embalaži iz trše plastike. Embalaža ni pretrda, zato zlahka iztisnemo šampon iz plastenke. Embalaža ima pokrovček na navoj, kar morda ni najbolj priročno, saj je zapiranje z mokrimi rokami tako bolj nadležno.
Vonj: Šampon ima - kot pričakovano - zeliščni vonj, ki pa na moje začudenje ni preveč močan, niti ni vsiljiv. Vonj je malo dermatološki, vendar kar prijeten in diši predvsem po aloe veri.
Moje mnenje o izdelku: Kot sem že omenila v uvodu, sem vseh prejetih izdelkov znamke AlpStories, od šampona pričakovala najmanj.
Predvsem je glaven razlog to, da se večina naravnih šamponov brez sulfatov, silikonov slabo peni ter ne očisti lasišča tako dobro, kot ''nenaravni'' šamponi. Vendar je ta organski šampon svetla izjema in je na moje občutljivo lasišče vplival zelo lagodno.
Gre za šampon z izredno lahko teksturo, ki se lepo peni in odlično očisti ter neguje lase. Čeprav je moj tip las bolj na mastni strani, pa lasje kljub lahki teksturi šampona niso bili preslabo ali premalo očiščeni. Ravno nasprotno, lasje so bili lahkotni, neobremenjeni in niti malo obteženi, kot pri nekaterih drugih šamponih. Pri lasišču sem opazila, da so lasje dobili tudi nekaj dodatnega volumna, kar se mi zdi plus, ker moji lasje niso preveč gosti. Šampon se mi torej zdi zelo lahek, naraven in čistilen, vendar pa ni posebno hranilen. Lasje so po uporabi šampona sicer izjemno mehki in gladki, vendar pa kot ponavadi (tudi pri drugih šamponih) potrebujejo nekaj dodatne nege na moji izsušenih konicah. 
Šampon, ki me je zelo pozitivno presenetil in ga priporočam tudi drugim, še posebej tistim, ki imate mastno lasišče, saj izdelek las ne obteži, obenem pa tudi tistim, ki želite več volumna. Morda pa izdelek ne bi bil primeren za ljudi z zelo suhimi lasmi, saj ni preveč hranilen.
Šampon se bo še zagotovo znašel na moji kozmetični polički, saj je en najboljših, ki sem jih preizkusila. Všeč bo tudi vsem ljubiteljicam naravne kozmetike.
Cena: 12,80€ / 200ml. Nakup možen tukaj.

Sestavine:

Ste že poskusile ta šampon ali kakšen drug naravni šampon?



S.

*PR izdelek

You Might Also Like

8 komentarji

  1. To je bilo tudi meni najbolj všeč, da dejansko šampon ne obteži las, res so super lahkotni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zgleda, da smo imele blogerke same pozitivne izkušnje s tem šamponom. :)) Res je zanimivo, da ne obteži las, ker pri veliko šamponih je ravno to problem, da lasje kar ''dol padejo'' in se obenem še hitro zmastijo.

      Izbriši
  2. Obsedena z njim, res sploh nimam drugih besed, noro ustreza mojemu lasišču:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super! :) Očitno je res en tak ''univerzalen'' šampon, ki ustreza večim tipom las. :D

      Izbriši
  3. Sliši se res idealen zame - sploh tole z volumnom ob lasišču! Ga mam na wishlisti, pa si ne dovolim kupit, dokler ne porabim zaloge … :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moraš ga obvezno probat, ko porabiš zaloge! :DD

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3