4 KIDS AND US Mleko proti celulitu*

sreda, avgust 03, 2016

Današnjo objavo namenjam prav posebni znamki, za katero lahko s ponosom rečem, da je naša, slovenska. Znamka me je pritegnila že s svojo posebno zgodbo, oziroma ozadjem, ki se skriva za njihovim odličnimi in že precej popularnimi izdelki. :) Njihove izdelke odlikujejo kakovostne naravne sestavine in minimalistična embalaža, ki je nežna, a še vedno privlačna.
Izdelki, ki so plod trdnega dela in pridnih, delovnih rok.
Najprej torej nekaj besed o sami znamki 4 kids and us: Gre za majhno, slovensko družinsko podjetje, ki sta ga ustvarila Vanja in Jure, starša štirih otrok. Njuni otroci so se soočali z občutljivo kožo, zato sta se odločila, da ustvarita svojo naravno kozmetiko s kakovostnimi sestavinami in s tem rešita težave s kožo njunih otrok. Začela sta preučevati sestavine in ustvarila nov, edinstven projekt - naravno kozmetiko, ki vsebuje le najboljše sestavine iz narave ter embalažo, ki ni škodljiva za našo naravo.
Njuni izdelki vsebujejo predvsem naslednje blagodejne surovine: med, propolis, hladno stiskana olja, masla in eterična olja. Izdelki so primerni tako za kožo otrok, kot tudi odraslih.
Velike pohvale torej za njuno ustvarjalnost in prednost naravi ter koži uporabnikov!
Embalaža: Kot sem že omenila, so za znamko 4 Kids and us značilne minimalistične embalaže v črno-beli kombinaciji. Mleko proti celulitu, ki sem ga testirala, se nahaja v klasični beli plastični tubici s pokrovčkom na navoj. Mleko vsebuje ročno prilepljeno etiketo z napisom v črni barvi. Zraven sta dodana tudi dva lističa s sestavinami in navodili za uporabo izdelka. Zelo luštno in inovativno!
Moje izkušnje z izdelkom: Mleko nežno marelične barve je lahkotne, rahlo vodene in izredno lepo mazljive teksture.
Ima zanimiv, oziroma poseben vonj po meti in drugih zeliščih. Vonj je prijeten, rahlo osvežujoč in nevsiljiv
Preden vam povem, ali izdelek deluje, bi rada poudarila, da sama ne verjamem v delovanje krem in raznoraznih tablet, če smo ljudje ob tem ''leni'' in ne damo nič na zdravo hrano ter gibanje. Po mojem mnenju je za odpravo/ublažitev celulita potrebna ''borba in trdna volja'' na večih področjih. Potrebno je paziti na prehrano, piti veliiiiiko, veliko vode in se gibati. Sedenje na kavču in prehranjevanje z junkom celulita pač ne bo odpravilo, žal. Če napišem na kratko: krema proti celulitu naj vam torej služi kot DODATEK k zdravi prehrani in gibanju.
Tudi sama sem izdelek uporabljala v kombinaciji z zdravo prehrano (priznam, včasih mi ni uspelo najbolje, sem se pa trudila), zmernim gibanjem in veliko količino popite vode (vsaj 2,5 litra na dan) - saj me je zelo zanimalo, kakšen bo rezultat, če se bom trudila na vseh področjih. Mleko proti celulitu sem uporabljala dvakrat dnevno (kot priporočajo v navodilih) - zjutraj in zvečer. 
Naj povem, da sem zraven uporabljala tudi ''masažer/plastični valjarček s koleščki'' za boljšo prekrvavitev in da bi tako bil učinek večji. Mleko sem nanesla na ''kritična'' področja (stegna in zadnjico), ga lepo vmasirala z roko, nato pa si vsako nogo z masažerjem masirala nekaj minut. Učinek? Prvo, kar sem opazila: mleko se lepo vpije, na koži pa pusti prijetno vlažilen sloj (ni masten!), čez nekaj minut lahko zaznam tudi rahlo hladilen in pomirjajoč občutek. Izdelek se do naslednje uporabe še vedno rahlo občuti na koži, koža pa postane mehka na otip. Po nekaj dneh redne uporabe sem opazila, da je koža postala bolj napeta, gladka in ni bila več tako ''sivkasto pusta'' - je postala bolj prekrvavljena.
Mleko proti celulitu sem testirala več kot en mesec in v tem času sem opazila, da je tudi celulit postal manj viden -  vendar še enkrat povem, da sem masažo izvajala ČISTO VSAK DAN, pazila tudi pri prehrani (manj sladkarij, hitre hrane, manj ogljikovih hidratov, več zelene zelenjave), se zmerno gibala in popila veliko vode.
Pri meni je izdelek ob redni uporabi deloval in res sem bila zelo zadovoljna z rezultati! Sedaj izdelka več ne rabim nanašati vsak dan, temveč le nekajkrat tedensko, toliko da ''vzdržujem'' stanje in da je koža lepo navlažena ter napeta.
Izdelek se mi zdi res odličen, saj je že po nekaj dneh koža bolj gladka in napeta na dotik, če se držite še ostalih ''korakov'', pa bo celulit definitivno manj viden. :)
Edini minus, ki sem ga našla je, da se izdelek precej hitro porablja in tako sem si morala kupiti še eno tubico, če sem želela mleko testirati malce več kot en mesec. Mi pa kljub temu ni žal denarja, saj gre za res kvaliteten produkt s super sestavinami.

Sestavine:
Cena: 24,90€ / 100 ml. Cena resda ni najnižja, vendar če pomislimo, da gre za naravne sestavine, domačo znamko, ročno in majhno izdelavo ter za kakovost, se mi zdi cena več kot upravičena. Mleko najdete tukaj.

Znamka 4 kids and us ponuja tudi velik izbor trdih mil, olje za nego po sončenju, mazilo za suho kožo in dnevno pomlajevalno kremo. Vse izdelke najdete na tej povezavi.

Če ste ljubiteljice unikatnih, svežih znamk, ki obenem ponujajo še naravne ter ročno polnjene izdelke, si morate nujno pogledati njihovo spletno in Facebook stran. :)
Ste že preizkusile kakšen njihov izdelek? Vaše izkušnje? :)






*PR izdelek

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Meni je čudovito, zdravo, lahko, ravno dovolj vlažilno. Sestavine so mi pa najbl všeč:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res ponuja vse, kar uporabnik išče pri take vrste izdelku. <3 :) Sestavine pa so sploh čudovite. :D

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3