Empties #20

torek, maj 19, 2020

Pa je tukaj še drugi del porabljenih izdelkov. Pride pa na blog zagotovo še vsaj en del, saj se mi vreča spet pridno polni.
Hada Labo čistilna pena za obraz: To peno sem omenila že v prejšnji empties objavi. Gre za mojo najljubšo peno za čiščenje obraza. Ima bogato in puhasto teksturo ter super sestavine. Trenutno uporabljam eno drugo peno in je tudi prijetna, a Hada Labo mi je še vedno najboljša.
Ponovni nakup: Da, takoj, ko bo mogoče, si naredim zalogo (trenutno je malo otežen poštni promet iz tujine).

The Body Shop čistilna krema za obraz s korenčkom: Prijeten čistilni gel, kremne teksture, ki pa se ni penil preveč. Kožo je dobro očistil in po umivanju je ni zategovalo. Všeč mi je bilo tudi, da me ni čisto nič ne pekel, če mi je zašel v oči. En mojih ljubših izdelkov od The Body Shopa.
Ponovni nakup: Da, kdaj v prihodnosti. Trenutno imam res veliko čistilnih izdelkov.

Pixi tonik Glow Tonic: To pa je bil moj najljubši ''tonik''. Ni šlo za navaden tonik, temveč za tonik z glikolno kislino. Je bil kot neke vrste kemični piling. Bil je zelo nežen, ni dražil kože in včasih sem ga uporabljala vsak dan, pa nisem imela nobenih težav. Je naredil res precejšnjo razliko na koži, le-ta je bila videti veliko bolj enakomerna, manj sem imela težav z mozoljčki in pore so bile bolj čiste.
Ponovni nakup: Da, v jeseni. Trenutno namreč ne uporabljam kislin.

Hada Labo Tokyo krema za okrog oči in ust: Porabila sem že dve tubici te krema za okrog oči, saj je ena mojih najljubših. Čeprav vsebuje retinol, je nežna, vlažilna in super tako za jutranjo, kot večerno uporabo. Lepo se obnaša tudi pod korektorjem/pudrom. Je praktično ena redkih kvalitetnih znamk iz drogerije. Definitivno še preizkusim kakšen njihov izdelek za obraz (pred kratkim sem kupila še dva seruma/losjona za obraza).
Ponovni nakup: Vsekakor bom še ponovila nakup v prihodnosti.

Derma E krema za okrog oči Age-defying: Tudi tale krema za področje okrog oči je bila prijetna, imela pa je bolj gosto, kremno teksturo. Lepo je vlažila predel pod očmi, to pa je bilo tudi vse. Je pa kar draga (sama sem jo sicer kupila na enem znižanju) in sem zato morda od nje pričakovala malce več. Bi se pa verjetno še boljše obnesla na koži, kjer so že bolj prisotne gubice. Zelo me je zmotilo to, da se mi je pokrovček zelo hitro zlomil.
Ponovni nakup: Verjetno ne, ker želim preizkusiti še veliko drugih krem za okrog oči.
Prai krema za obraz Platinum Firm & Lift: Tale vzorček sem dobila v Look Fantastic beauty boxu. Krema je imela gostejšo gel teksturo in je lepo navlažila kožo. Čeprav je bila precej vlažilna, se je zelo hitro vpila v kožo, pustila pa je žameten občutek. Uporabljala sem jo v večerni rutini. Ni povzročala nobenih mozoljev.
Ponovni nakup: Bila je zelo prijetna, a je verjetno ne bi kupila, ker je precej draga.

Dr. Botanicals krema za obraz Hemp Infused Natural Nutrition Moisturiser: Tudi tale krema je bila v beauty boxu in me je še bolj navdušila, kot zgoraj omenjena krema. Ni imela tako goste teksture, kot Prai krema, je pa bila zelo vlažilna. Se je sicer hitro vpila, a se je kar precej čutila na koži, v smislu vlaženja. Za večerno, jesensko nego je bila odlična. Opazila sem tudi, da mi je malce pomirila rdečico.
Ponovni nakup: Morda, za jesenski čas.

CeraVe krema za obraz: Moja nova najljubša ''basic'' vlažilna krema za obraz. Imela je gostejšo teksturo, pa vendar se je lepo vpila v kožo, pustila pa je malce bolj žameten finiš. Bogata z niacinamidom, ceramidi, hialuronsko kislino. Super torej za nego kožne bariere. Sama sem jo uporabljala predvsem v večerni rutini, pogosto sem vanjo primešala tudi serum z vitaminom C (Tetraforce).
Ponovni nakup: Da, takoj, ko porabim druge kreme.

Biore sončna krema za obraz Watery Essence SPF50: V zadnjem letu in pol sem preizkusila kar nekaj različnih sončnih krem za obraz, saj bi rada odkrila ''the one'' kremo za moj tip kože. Tale mi je bila precej všeč. Bila je lepo mazljiva, tekstura ni bila pregosta, prav tako ne preveč tekoča. Bila je res zelo lahkotna. Brez težav sem jo lahko nanesla v polni količini (za dolžino dveh prstov/pol čajne žličke), ne da bi na meni izgledala mastno. Ni bila popolnoma mat, pustila je bolj satenasto mat finiš. Je pa res, da vsebuje kar veliko alkohola, zato za redno uporabo ni bila preveč primerna. P.S.: Tole je starejša verzija (sem jo takrat še dobila na eBayu), zdaj imam novo (tole), ki naj bi bila enaka, je pa še nisem preizkusila.
Ponovni nakup: Že opravljen.

GlamGlow maska za obraz Supermud: Če bi morala do konca življenja uporabiti le eno masko za obraz, bi zagotovo izbrala tole. Je vrhunska za mastno in problematično kožo. Je iz oglja in gline, vsebuje pa različne kisline. Pospeši sušenje mozoljev, obenem pa očisti tudi pore (ko se suši na obrazu, lahko opaziš ''umazanijo'', ki jo potegne iz por). Tole je bila le mini verzija, ki sem jo imela za kar nekaj uporab.

Ponovni nakup: Zagotovo, naslednjič vzamem normalno velikost maske.

Laneige maska za ustnice Lip Sleeping Mask: S tem izdelkom sem sprva imela love-hate odnos, saj se mi je zdelo, da ne vlaži mojih ustnic. Šele, ko sem imela res ekstra suhe in razpokane ustnice, sem opazila razliko. Uporabljala sem jo redno vsako noč (v debelem sloju) in podnevi (v tanjšem sloju) in sem zelo hitro opazila razliko. Ustnice se mi niso več luščile in me niso pekle. Super rešitev za zelo suhe in razpokane ustnice. Tekstura je bila gostejša in lepo mazljiva (kot vazelin).
Ponovni nakup: Da.

Bath & Body Works antibakterijski gel za roke Crisp Morning Air in Frosted Berries: Izdelek, ki je pri meni redno v uporabi, še posebej pa v tem času. Tile antibakterijski geli so moji najljubši, saj nimajo močnega vonja po alkoholu, temveč so prijetno odišavljeni, vonj se dolgo obdrži na koži, kljub redni uporabi pa niso izsušujoči. Oba vonja sta bila prijetna, mi je pa bil najljubši Crisp Morning Air.
Ponovni nakup: Imam še nekaj drugih vonjev, drugače pa bi vsekakor ponovila nakup, če bi lahko. So že na splošno težko dosegljivi, predvsem pa sedaj, ko so razkužila še bolj nujno potrebna.
Molton Brown gel za tuširanje Orange & Bergamot: Tale gel za tuširanje v potovalni velikosti sem dobila v Look Fantastic beauty boxu. Gel je imel prijeten svež vonj po citrusih in se je lepo penil. Ni pa bil dovolj poseben, da bi ga kupila. Enostavno se mi ne zdi vreden svoje cene (26€ / 300ml).
Ponovni nakup: Ne.

Rituals pena za tuširanje Sakura: Tale pena je bila res odlična in moram priznati, da mi je Rituals znamka vedno bolj všeč. Šlo je za gel, ki se je na roki spremenil v bogato in gosto peno. Za eno tuširanje sem potrebovala majhno količino izdelka. Tudi vonj je bil krasen - nežen, nevsiljiv, po češnjevih cvetovih.
Ponovni nakup: Že opravljen, v drugih vonjih.

Bath & Body Works piling za telo Cashmere Glow: Tale piling sem imela kar nekaj časa v svoji zbirki, saj sem precej varčevala z njim. Bil je en boljših pilingov za telo, ki sem jih imela. Šlo je za gost sladkorni piling, ki je bil zelo grob in je lepo zmehčal kožo. Pustil je tudi rahlo negovalen, oljat sloj, a (na srečo) ni bil tako masten, kot na primer Afroditin sladkorni piling. Vonj je bil saden in topel, po breskvi, mošusu in vaniliji.
Ponovni nakup: Bi, takoj, če bi lahko. Ni namreč dostopen pri nas, pa tudi na eBayu je težko dosegljiv.

Bath & Body Works losjon za telo Vanilla Bean Noel: Končno sem po dolgem času porabila tudi losjon za telo. Priznam, da pri (u)porabljanju losjonov/krem/masel za telo nisem preveč pridna. Moja koža večino časa ni suha (izjema so stopala čez celo leto), zato ne mažem redno in v tako bogatem sloju. Tale losjon od Bath and Body Works mi je bil kar všeč. Imel je lahko, bolj tekočo teksturo, lepo se je vpil, vseeno pa je pustil vlažilen sloj. Za zelo suho kožo bi bil premalo, za normalno pa se mi zdi super. Imel je prijeten vonj po vaniliji in piškotkih, a je bil vonj bolj primeren za jesen/zimo.
Ponovni nakup: Ne, imam pa še kar nekaj drugih vonjev za porabit. 
Nivea deodorant za telo Winter Moment in Deomilk Beauty Elixir Fresh: Niveini deodoranti so eni mojih ljubših in jih že od nekdaj redno kupujem. Vmes uporabljam še druge (Rexona, Garnier, Nelipot), da se mi koža preveč ne navadi na njih. Drugače pa so zelo učinkoviti - ne dražijo moje kože, preprečujejo potenje in ne puščajo sledi na oblačilih. Oba, ki sem jo porabila, sta mi bila všeč. Winter Moment mi je bil sicer ljubši za zimo. Deomilk pa je novejša verzija.
Ponovni nakup: Nakup že opravljen.

Yves Saint Laurent parfumska voda Libre: Imela sem le vzorček te opevane novejše dišave. Sprva, ko sem jo nekajkrat poskusila v službi, mi ni bila všeč, zdela se mi je preveč osladna in močna. Potem, ko sem jo pa v miru preizkusila doma, pa me je navdušila. Vonj je res krasen, deluje zelo luskuzno in ženstveno. Gre za orientalsko-cvetlično dišavo, izstopajo note sivke, cvetovi pomarančevca in jasmin. Sicer sem imela le majhen vzorček, a se mi je zdela obstojnost dobra.
Nakup: V prihodnosti vsekakor, trenutno imam preveč dišav.
Batiste suhi šampon za lase Oriental, Nice in Naughty: Tale izdelek je itak obvezen v moji rutini las in zato se pojavi v vsaki moji empties objavi. Ker se z opisom že ponavljam, vam ga verjetno od sedaj naprej ne bom več kazala v moji objavah. Skratka, edini suhi šampon, s katerim sem res, res zadovoljna. Lase lepo razmasti, ne draži lasišča, ni preveč bel, pa še volumen da mojim tankim lasem. Nimam nobene pripombe. Vonji so prav tako vsi prijetni, je pa iz tega kupčka moj najljubši orientalski.
Ponovni nakup: Da, vedno - pravzaprav nisem nikoli brez njega.

Orofluido balzam za lase: Balzam s srednje gosto teksturo je bil super za moje tanke, hitro masteče lase. Lase je razvozlal in zgladil konice, ne da bi mi lase obtežil. Zdi se mi en tak fajn balzam za lase, za ''basic'' potrebe (vlaženje), za poškodovane konice pa ravno ni.
Ponovni nakup: Mogoče v prihodnosti. Sedaj sem bolj navdušena nad maskami za lase.

Garnier Fructis olje za lase: Srednje gosto olje za lase, ki sem ga uporabljala na vlažnih laseh po vsakem pranju. Bilo je čisto ok - vlažilno, nemastno. Se pa mi zdi premalo vlažilno za zelo suhe konice.
Ponovni nakup: Ne, je bilo povprečno. Želim preizkusiti nekaj drugih (predvsem Kerastase).


Kaj pa ste vi nazadnje porabili? 




You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3