Fall 2021 Wishlist

torek, november 02, 2021

Jesenski čas je moj najljubši kar se tiče razvajanja, k temu pa po mojem mnenju spada tudi kakšna nova lepotna pridobitev. V tem času imam ponavadi vedno nagledanih veliko kozmetičnih dobrot, predvsem dišav, dišečih svečk, paletk, pa tudi kakšen negovalni izdelek za razvajanje moje kože.
CeraVe čistilno olje za obraz
CeraVe znamka mi je izjemno všeč, saj me je do sedaj navdušilo vse, kar sem preizkusila od njih. Po novem je na voljo tudi čistilno olje, ki bi ga zelo rada preizkusila. Sama namreč redno izvajam dvojno čiščenje zvečer, zato mi je kvalitetno čistilno olje izredno pomembno. CeraVe izdelki so, kot sem že omenila zelo dobri, zato ne dvomim v kvaliteto tega olja. Vsebuje ceramide in skvalan.

Vichy serum Mineral 89
Tale serum sem v preteklosti že imela in sem bila zelo navdušena nad njim, zato bi se rada ponovno vrnila k njemu. Ponavadi sicer vedno preizkusim kaj novega, a tokrat sem se odločila za ''varno'' igro. Serum ima zelo lahko teksturo, ki je zelo vlažilna, a nemastna/lepljiva. Kljub visoki vsebnosti hialuronske kisline, mi začuda ne maši por. Obenem se počasi porablja in je zame vreden vsakega centa.

MAC mat šminka za ustnice Soar
Sama imam najraje bolj ''žive'' odtenke šmink (fuksija, roza, rdečo), ampak v jeseni ponavadi izberem bolj rjave, čokoladne in mauve nianse. MAC šminke so ene mojih najljubših. V svojo zbirko si želim dodati še kakšno njihovo šminko v bolj nevtralnih tonih. Trenutno je najvišje na listi želja odtenek Soar, ki je čisto po mojem okusu. Gre za temnejši mauve odtenek in je z razlogom popularen. Ima mat efekt.

Urban Decay paletka Naked Cherry
Obožujem paletke. Že nekaj časa sanjam o tej ''češnjevi'', še posebej v tem času, saj je nabor odtenkov naravnost popoln za jesen. V jeseni namreč obožujem temne in vinske odtenke, ki ekstra pašejo k mojemu najljubšemu jesenskemu ''outfitu'' - usnjena jaknica, črni gležnjarji in rjav plašč. Urban Decay ima zame osebno eno boljših formulacij senčk (imam že kar nekaj njihovih paletk), zato vem, da bom s tole paletko težko zgrešila.

Viktor & Rolf set Flowerbomb
Poleg paletk obožujem tudi dišave. Imam jih sicer kaj nekaj, a si tu pa tam rada privoščim kakšno novo, še posebej v jesensko-zimskem času, ko raje posežem po dišavah, kot poleti. Že nekaj časa imam na seznamu želja Viktor & Rolf dišave, saj slišim veliko pohval. Predvsem zato, ker naj bi bili vonji sladkobni in unikatni. Točno to, kar sama iščem pri dišavi v hladnejšem delu leta. V oči mi je najbolj padel Flowerbomb set, ki vsebuje tri različne Flowerbomb dišave. Zelo rada rotiram med različnimi parfumi, zato bi set treh različnih dišav bil idealen zame.

Woodwick sveča White Honey Miel Blanc
Zame prave jeseni in liste želja ni brez dišeče sveče. V jeseni vreme postane hladnejše, dnevi se krajšajo, vedno raje večere preživljam v udobju svojega doma, zavita v toplo odejo in ob dišeči sveči. Enostavno obožujem takšno vrsto sproščanja. Tako si vedno privoščim kakšno novo svečo. Najraje izberem tople in gurmanske vonje. Še posebej me je pritegnil ta vonj, saj ima krasne note: kakav, kavo, sandalovino, karamelo, med, kandirano pomarančo, pistacijo,... Woodwick sveče se mi zdijo nekaj posebnega, predvsem zaradi lesenega stenja, ki ob gorenju prijetno prasketa in ustvari učinek kamina.


Kaj pa imate vi na vaši trenutni listi želja?



You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3