Spring Favorites: Saffee and Nobea products

petek, junij 17, 2022

Danes imam po dolgem času za vas novo objavo. In sicer vam predstavljam nekaj izdelkov, ki sem jih preizkušala zadnje čase in so me najbolj navdušili. Nekaj je dekorative, nekaj pa izdelkov za nego obraza.

Nobea šminke za ustnice: Moja najljubša šminka trenutno. Predvsem mi je všeč njena kremna tekstura, mazljivost in obstojnost. Ni sicer tako obstojna, kot tekoče mat šminke, ker konec koncev gre za klasično šminko, a me je vseeno pozitivno presenetilo, da tudi pri jedi ne izgine čisto iz ustnic. Odtenek je krasen. Nude, a vleče na roza. Sama ne maram rjavo-nude odtenkov, ker sem mnenja, da mi več od njih ne paše. Tale je zame perfekten nevtralno-roza odtenek in je primeren za vse priložnosti. Edini minus, ki sem ga opazila je, da poudari suhe predele na ustnicah, zato pred uporabo svetujem balzam za ustnice. Zdaj me mika, da bi preizkusila še kakšno mat šminkico.

Nobea laki za nohte: Zadnje čase so bili to edini laki za nohte, ki sem jih uporabljala. Sama obožujem rdeče in vinsko rdeče nohte. Ti laki so zelo ugodni, a se kljub temu lepo nanašajo, za dobro prekrivnost pa je čisto dovolj že en sloj (čeprav sama že iz navade vedno nanesem dva). Na mojih nohtih zdržijo približno 4 dni. Efekt je zelo sijoč in dejansko dajo videz gel nohtov, kot iz salona.

Saffee dvofazna micelarna voda: Ta micelarna vodica me je navdušila. Dvofazne micelarne vode so moje najljubše za odstranjevanje očesnega makeupa. Sicer že leta kupujem eno določeno, ki mi je v vseh pogledih najboljša, a dejansko jo Saffee premaga (edina do sedaj). To sem opazila predvsem pri odstranjevanju eyelinerja, ki ga uporabljam trenutno. Eyeliner je namreč res trdovraten in ga tudi z mojim najljubšim odstranjevalcem ne morem čisto odstraniti. S tem Saffee pa dejansko nimam težav niti pri tem eyelinerju. Odstrani ga zlahka in res nežno. Tudi drugače je odstranjevalec zelo nežen, ne draži mi oči in kljub temu, da je dvofazni (oljni), na koži ni masten.

Saffee LiftUp dnevni fluid za obraz: Zadnje čase sem uporabljala samo dva izdelka za obraz (+sončno kremo). Tale dnevni fluid mi je bil super za zimo in prehod na pomlad, saj imam v tem času vedno bolj izsušeno povrhnjico. Všeč mi je, da ima fluid res lahkotno teksturo, se dobro vpije v kožo, a mi kljub temu krasno navlaži kožo. Sama imam sicer na splošno bolj mastno kožo, a mi je ta izdelek niti malo ne zmasti, niti mi ne povzroča aken, kljub temu, da sem sama k temu običajno precej nagnjena. Za en obraz mi je dovolj ena ''pumpica'', preko pa vedno nanesem še izdelek z zaščitnim faktorjem. Super lahek, a vlažilen fluid, ki ima tudi dobre sestavine (maščobne kisline, hialuronsko, olje makadamije). Fluid naj bi imel tudi lifting učinek, koža pa je po uporabi bolj enakomerna.

Saffee LiftUp nočna maska za obraz: Tole nočno masko za obraz pa sem uporabljala kot nočno kremo. V primerjavi z zgoraj omenjenim fluidom, je ta krema še bolj negovalna, oziroma hranilna. Na koži namreč pusti rahel hranilen sloj, oziroma je koža po njej bolj sijoča. Všeč mi je efekt naslednje jutro. Moja koža je sicer precej sijoča, a se mi zdi, da izgleda manj utrujena in pusta. Zdi se mi tudi, da mi malce posvetli kožo, oziroma imam manj izrazito rdečico na licih. Tudi tale krema ima krasne sestavinev (skvalan, vitamin E, hialuronska kislina) in imela naj bi anti-aging učinek, kar sama še ne morem potrditi ali ovreči, saj za enkrat še nimam težav z gubicami.


Izdelke Saffee in Nobea lahko dobite na spletni strani Notino. Izdelki so precej ugodni in za svojo ceno zelo kvalitetni. V prihodnosti bom zagotovo opravila še kakšen nakup, saj me zdaj zelo zanimajo še njihovi drugi izdelki.


Ve ste že preizkusile Nobea in Saffee izdelke? Kaj bi mi priporočale?





You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3