January 2015 Favourites

torek, februar 17, 2015

Zdravo! :)

Pretekli mesec se je našlo kar veliko izdelkov, ki so me popolnoma navdušili in po katerih sem z velikim veseljem posegala ter jih uporabljala skoraj ali celo vsak dan! :) Objava je tokrat res precej pozno, ampak sem se vseeno odločila, da jo delim z vami.

Braun krtačka za čiščenje obraza

Krtačka za obraz, ki sem jo prejela kot božično darilo od dragega. Želela sem si jo že zelo dolgo, zato sem jo takoj morala uporabiti. Tako me je navdušila, da sem jo (in še jo vedno!) uporabljala čisto vsak dan! Mojo kožo že ob prvi uporabi naredi bolj mehko in gladko. Z redno uporabo je moja koža postala veliko lepša in enakomernejša. Ne predstavljam si več svoje rutine čiščenja obraza brez nje. :) 


Lush Santa's piling za ustnice

En božično obarvani izdelek, ki ga z veseljem uporabljam tudi v ostalih 'neprazničnih' mesecih. Še posebej prav mi je prišel v januarju, ko so moje ustnice bile suhe in razpokane, vendar sem vseeno želela imeti naličene ustnice. Tako je Lush piling bil moj rešitelj, saj je ustnice naredil mehke in jih pripravil na popoln nanos šminke. Pa še diši zelo slastno! Podrobnejša ocena - tukaj.

Yves Rocher balzam za ustnice

Balzam sem prejela v nagradni igri in moram reči, da me je res prijetno presenetil. Ima zelo blag in komaj zaznaven vonj po pistaciji in kakavu. Ustnice lepo navlaži in jih nahrani. Všeč mi je tudi njegova tekstura, ki ni preveč mastna in ne ravno lahka.

Replika MAC šminke Ruby Woo

Žal tole ni original MAC šminka za ustnice (kar lahko vidite tudi po napisu MAC, ki je že zdavnaj izginil), vendar me je vseeno navdušila. Je lepo mazljiva in malce bolj kremasta, zato ne izsušuje mojih ustnic. Je prečudovite klasično rdeče barve, prav tako pa je tudi dobro obstojna. Kadar se odločim za rdeče obarvane ustnice, v zadnjem času zmeraj posežem po tej šminki.

MAC senčilo Satin Taupe

Drug MAC izdelek, ki pa tokrat JE original! :P Senčilo sem kupila v Budimpešti, ko sem bila na predbožičnem izletu in me je zares navdušilo. Najbolj mi je všeč odtenek, ki je čisto po mojem okusu. Senčilo lepo poudari moje oči, super paše k smokey eyes izgledu (v kombinaciji z drugimi senčili) in je dobro obstojno. Želela bi si edino, da bi bilo malenkost bolj pigmentirano. Definitivno ni moje zadnje MAC senčilo.

I Heart Makeup paletka za obrvi Fairest of them all

V preteklih mesecih sem najraje uporabljala svinčnik za obrvi+gel, proti koncu decembra pa sem se odločila, da na dan privlečem svojo paletko s senčili za obrvi od znamke I Heart Makeup (podznamka Makeup Revolution znamke). Druga barva z leve strani lepo ustreza barvi mojih obrvi in jih zapolni, da izgledajo polne in urejena. Za piko na i, pa dodam še gel za utrditev.

Got2b pena za lase

Odlična pena za lase, ki mojih las ne zlepi in obteži, temveč jim da lep volumen in jih naredi bolj polne, goste. Poleg tega imam prijeten vonj, ki spominja na maline. Je tudi prva pena za lase, ki se nahaja v spreju, čeprav jo jaz raje prej doziram v dlan.

Lush piling Rub rub rub

Prekrasen piling za telo, ki vsebuje morsko sol in po izgledu (pa tudi vonju) močno spominja na morje in poletje. Ima svež, cvetličen vonj, ki se na moji koži obdrži kar nekaj časa. Piling ni zelo grob, je dokaj nežen in zato primeren za (skoraj) vsak dan. Sama sicer obožujem še bolj grobe pilinge, vendar je koža po uporabi vseeno prijetno mehka in gladka. Odličen za razvajanje - sploh v spomladanskih/poletnih mesecih. Kmalu sledi tudi podrobnejša ocena.

Garnier olje za telo Oil Beauty

Tiste, ki redno spremljate moj blog, že veste, da obožujem Garnier piling iz iste linije. Tako kot piling, ima tudi olje prijeten vonj po cvetlicah in mošusu. Olje je zelo hranilno, kožo pa naredi mehko in sijočo. Le z uporabo ni dobro pretiravati, saj olje potrebuje nekaj časa, da se vpije. Je pa odlično za te hladne mesece -  sploh v kombinaciji z istim pilingom.



Kateri izdelki pa so vas navdušili v mesecu januarju?



S.

You Might Also Like

6 komentarji

  1. Sami super izdelki! Sama imam tudi od Lusha piling Rub Rub prav tako ravno pišem objavo o tem, hihi :D

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res so. :D A res? Haha, potem pa zdaj vse pišemo ocene o tem pilingu za telo! :P
      xx

      Izbriši
  2. dobri izdelki. res moram že 1x poskusit to olje do garneira

    OdgovoriIzbriši
  3. Super objava :) o tej peni go2b sem prebrala same pozitivne stvari. sama sem si sicer kupila sprej, ker sem jo v hitrem momentu zamešala s peno (obe sem držala v roki), ampak mi tudi sprej ni tako slab, naredi lep volumen :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Ja, to se hitro zgodi, da zamešaš. Meni se tudi včasih zgodi kaj takega. :P

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3