Review: Garnier Oil Beauty Nourishing Scrub

ponedeljek, julij 21, 2014

Hej! :)

V začetku junija sem kupila Garnier piling, ki me je tako navdušil, da imam že drugo embalažo. :)

Kaj piše na izdelku: Obogaten s semeni cupuacu ter 4 dragocenimi olji - argana, makadamije, mandlja ter vrtnice - nežno odstrani odmrlo povrhnjico ter tako spremeni videz vaše kože. 
*Nežno odstranjuje odmrle celice kože
*Koža je intenzivno nahranjena
*Koža je bleščeča in svilnata na dotik

Embalaža: Je velika plastična tubica, v svetlejši barvi, skozi katero je dokaj dobro vidna količina pilinga. Embalaža je precej trpežna in priročna (vsebuje pokrovček na poklop), deluje tudi precej luksuzno in lepo na pogled.


Meni osebno je tale piling odličen. Sprva zgleda kot nekakšen gel (tekoča tekstura), ki vsebuje velike temne delčke - semena cupuacu (ki delujejo kot piling), kasneje med uporabo pa postane precej peneč in kremast. Ker vsebuje olja (kar 4 različna!) - arganovo, makadamijevo, mandljevo in rožno, piling deluje precej hranilen. Po uporabi je moja koža fajn mehka in navlažena. Tako da lahko potrdim, da lepo odstrani odmrlo kožo. Ne bi me pa motilo, če bi bili delčki malenkost bolj grobi. Po eni strani pa je nežnost pilinga dobra zaradi vsakodnevne uporabe.
Moram povedati, da sem sama zelo lena, kar se tiče nanašanja losjona za telo po prhanju. Ker moja koža ni preveč suha (malenkost le po nogah), mi je tale piling dovolj hranilen in tako lahko izpustim uporabo losjona, yay! To je velik plus, tako da ga z veseljem uporabljam vsak (drugi) dan.
Pa da ne pozabim omeniti, kako omamno diši,mmm. Takoj, ko izstisnem produkt iz embalaže, lahko zavoham zelo prijeten cvetličen vonj začinjen z mošusom. Intenzivnost vonja pa se z samo uporabo poveča. Piling se mi zdi zelo luksuzen in prijeten za nanašanje, in sicer ravno zaradi te rumenkasto/zlate barve (barva olja) z delčki in zaradi zelo prijetnega vonja.

Vonj je identičen Garnierjevemu Oil Beauty olju za telo (ista linija), katerega imam doma tudi sama.
Sprobala sem tudi kombinacijo obojega - najprej piling in kasneje po tuširanju še olje in moram reči, da se super obnese. Koža deluje še bolj sijoča in nahranjena. A meni je tale kombinacija veliko bolj priročna za zimske mesece, ko je koža bolj izsušena.
Ker je torej piling zelo nežen, ga lahko uporabljate čisto vsak dan.

Sestavine:

Preizkusila sem že veliko pilingov za telo (Balea, Alverde, Afrodita, Avon,..) a ta je MOJ najljubši.

Stane okoli 5€ in je na voljo v naši drogerjih. Trenutno je tudi znižan v Tuševi drogeriji (-25%) in v DMih z njihovim kuponom za popust (-50%), ki so ga pošiljali na domove, lahko pa ga najdete tudi tukaj.

Ste že preizkusile ta izdelek? 
Kateri pa je vaš najljubši piling za telo?




S.

You Might Also Like

6 komentarji

  1. Nic, zdei ko imam bone, ga bo treba preizkusit ;))

    OdgovoriIzbriši
  2. Super ocena, meni je tale tudi všeč, pa na splošno me garnier še ni razočaral :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Super, da ti je všeč. :))
      Ja, pa zadnje čase imajo kar veliko novosti - tale piling, dvofazni odstranjevalec ličil, micelarna, neo deodorant, itd. :)

      Izbriši
  3. Zelo me po opisu spominja na Afroditing sladkorni piling :) .. Drugač ga bom pa itak kupla, ko je tak fejst znižan s tistim kupončkom :P (si bom mogla sprintat :) )

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je kar podoben, ja! :) S tem, da je Afroditin še bolj grob pa dosti bolj hranilen, ker na koži pusti tisti masten/hranilen učinek, česar pri tem ni..je pa meni še vseeno dovolj hranilen. :D
      Ja, zdaj majo res super ponudbo. :P Upam, da bo tebi tudi všeč. :)

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3