Empties #2

sreda, julij 16, 2014

Hejla! :)

Spet se mi je nabralo veliiko praznih embalaž, zato je čas za 'empties' post! :) Prvega si lahko preberete tukaj.
Nivea gel za tuširanje Powerfruit Relax: Zeloo dišeč gel z vonjem jagod acai in z antioksidanti iz borovnic, mmm. Gel se je lepo penil, ni mi izsušil kože pa še vonj se je obdržal kar nekaj časa. 
Ponovni nakup: Morda, ko zmanjšam svojo obsežno zalogov gelov za tuširanje.

Balea gela za tuširanje z vonjem karambole & manga: Oba gela sta dišala zelo poletno in sveže. Prvi diši podobno kot limone, drugi pa ima značilen vonj mangota. Gela se krasno penita, sta kremasta in imata dokaj obstojen vonj. Mmm. Pa še cena je res nizka. Škoda le, da sta v omejeni izdaji.
Ponovni nakup: Morda (trenutno imam res veliko zbirko gelov!), če bosta še na voljo.

Garnier hranilni piling za telo Oil Beauty: Moj najljubši piling! Ima fajn grobe delce, a je še vedno primeren za (skoraj) vsakodnevno uporabo. Diši zelo, zelo prijetno, je lepe konstinence in svoje delo odlično opravi. Vsebuje tudi 4 olja, tako da je koža res mehka in navlažena (vsaj moja, ki je res minimalno suha). Kmalu objavim še podrobnejšo oceno (imam že osnutek).
Ponovni nakup: Že opravljen.

Barfuss maska za noge (limonina trava in meta): Maska se zelo lepo razmaže in čudovito diši. Ima tudi neke vrste 'hladilni' učinek in je super za razvajanje stopal. Motilo me je le, da ni bila bolj gosta oz. vsebovala večje količine za bolj 'bogat' nanos. Je pa mi kar fajn zmehčala kožo, čeprav ne popolnoma.
Ponovni nakup: Da, za občasno razvajanje stopal in v večji (originalni) embalaži.


Ebelin kozmetične blazinice iz 100% bombaža: Zelo priročne blazinice, s katerimi odstranjujem tako ličila, kot tudi lak za nohte. Sicer ponavadi kupim katere koli oz. zavijem v prvo trgovino, kjer imajo kozmetične blazinice, a te so mi vseeno daleč najljubše. Ne razpadajo, kot katere druge, so res mehke in malce 'debelejše'.
Ponovni nakup: Zagotovo.

Paula's Choice tonik (za mešano do mastno kožo): Tonik mi je kožo navlažil in jo naredil res mehko in gladko. Tudi obraz se mi je po uporabi kasneje zmastil. Super tudi odstrani ostanke ličil.
Ponovni nakup: Da.

Krasna osvežilni tonik (sivka in čajevec): Ta tonik sem uporabljala nekaj časa nazaj, preden sem preizkusila PC. Ker mi je slednjega zmanjkalo, sem se odločila, da porabim do konca še ostale. Koža je bila fajn navlažena in mehka. Imel je podoben učinek kot PC tonik, vendar je bil vonj dosti močnejši (po sivki). Sicer me ni preveč motil, a vseeno imam raje tonike, ki niso (preveč) odišavljeni. 
Ponovni nakup: Da, bom malo menjavala med Paula's Choice in tem (slednji je kar dragi), razen če najdem kaj boljšega in cenovno ugodnega. Kakšno priporočilo?

Afrodita Young&Pure osvežilni tonik (za normalno do mastno kožo): Tudi ta tonik mi je koži navlažil, a mi učinek ni bil tako zelo všeč kot npr. pri prejšnjih dveh (bila je rahlo lepljiva). Tudi vonj ni ravno prijeten oz. je dokaj močan.
Ponovni nakup: Ne, bi pa želela preizkusiti njihov nov tonik primeren za mastno kožo. 

Garnier micelarna čistilna voda: Tiste, ki me redno spremljate že veste, da je tale micelarna moja stalnica in da sem z njo zelo zadovoljna, saj svoje delo opravi res odlično, razen malenkost izsuši moje oči, kar pa se da rešiti z hranilno kremo za okrog oči. Sem jo tudi ocenila tukaj.
Ponovni nakup: Že opravljen.

Garnier osvežilno mleko za čiščenje kože obraza in oči: Tole mleko sem uporabljala, preden so postale priljubljene micelarne vodice. Ličila je izdelek odlično odpravil, ni pa mi bil preveč všeč učinek na koži. Ker imam sama mastno in občutljivo kožo ne maram teh čistilnih mlek, ampak imam veliko raje 'tekoče' odstranjevalce. Motilo me je tudi, da mi je 'umazal' leče, če sem jih med odstranjevanjem MU slučajno nosila.
Ponovni nakup: Ne, micelarne vodice so veliko bolj priročne.

Eubos krema za obraz s 5% urea (za suho in grobo kožo) - tester: Sama sicer nimam suhe kože, temveč je precej mastna, ampak občasno imam izsušeno povrhnjico. Ta krema mi ni bila všeč, saj je bila zelo mastna in se zeloo dolgo ni vpila. 
Nakup: Ne.


Natura Siberica šampon za barvane in poškodovane lase: Šampon je lepo očistil moje lase, barva se je malenkost manj spirala, tudi konice so izgledale bolj zdrave. Bi pa želela, da bi mi malo bolj zmehčal lase. 
Ponovni nakup: Morda, a trenutno želim preizkusiti še kakšen drug šampon.

Gliss šampon za preobremenjene in slamnate lase: Šampon mi je lase lepo očistil, dišal je prijetno, bil je 'zlatkaste' barve in lasje so bili noro mehki in sijoči. Ni jih obremenil, je pa jih lepo zgladil in nahranil.
Ponovni nakup: Definitivno, a morda prej preizkusim še katero drugo verzijo njihovih šamponov.


Pearl Drops Every Day White zobna pasta: Zobje naj bi bili ob redni uporabi te zobne paste bolj beli. Sama sicer nekšnega 'čudeža' nisem opazila, so pa mogoče res minimalno svetlejši. Vseeno zobna pasta odlično opravi svoje delo, nima preveč močnega okusa, pa še embalaža je meni simpatična in priročna (ne moreš iztisniti preveč produkta). 
Ponovni nakup: Že opravljen.

L'oreal Volume Million Lashes extra-black maskara: Maskara je mojim trepalnicam dala lep volumen in dolžino, bila je res extra črna. Nasplošno so mi L'oreal maskara odlične. Še ljubša pa mi je zlata(?) verzija, ki res dela čudeže na mojih trepalnicah.
Ponovni nakup: Ko porabim svojo zalogo maskar se vrnem k zlati verziji.

Catrice Lashes to kill maskara: Maskara je mojim trepalnicam dala lep volumen, vseeno pa sem pogrešala več podaljšanja. Občasno se mi je tudi razmazala pod očmi. Glede na nizko ceno pa je še vseeno dobra maskara, sploh za tiste, ki rabite le volumen (meni žal to ni dovolj).
Ponovni nakup: Ne, glede efekt mi je boljša Essencova roza, ki je še cenejša.

Essence lak za nohte (odt. shiny godness): Sicer laka nisem porabila do konca, se mi je pa pokvaril. Tipičen Essence lak, tukaj še njihova stara embalaža lakov.
Ponovni nakup: Ne.


Christina Aguilera by Night parfumska voda: To dišavo sem veliko uporabljala nekaj let nazaj, ko mi je bila najljubša (to je že druga ali tretja embalaža). Bila mi je tako všeč, da sem proti koncu začela varčevati z uporabo in zdaj, ko sem jo po dolgem času spet začela uporabljat, sem se je naveličala. Enostavno mi vonj ni več všeč, mi je preveč sladkast in pockuran. Je sadno-cvetlična dišava z dodatki vanilije in sandolovine.
Ponovni nakup: Ne, želim pa preizkusit še 'dnevno' verzijo. 

Christina Aguilera Royal Desire parfumska voda: Tudi ta dišava je že nekaj časa stala na moji polički s parfumi in zato sem se odločila, da jo porabim do konca. Ta vonj ni tako zelo sladek in pocukran, kot zgornji, kar mi je všeč. Sploh ker je zaradi svežosti primeren tudi za poletne dni. V zgornjih notah vsebuje marshmallow, robido in mandarino, v osrednjih notah se znajdejo sandolovina, mošus in cedra, vse skupaj pa je zaokroženo s srčnimi notami lilije, vrtnice in zelišč. 
Ponovni nakup: Zaenkrat ne, ker imam še veliko drugih parfumov za porabit in veliko drugih, ki so na 'čakalni listi' za nakup.




S.


You Might Also Like

9 komentarji

  1. moram kupit tale garnier piling!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nujno! :P Ne bo ti žal. Pa trenutno ga majo znižanega v Tuševi drogeriji, pa ravno včeraj so pošiljali DMove kupone (-50%) na dom in je tudi notri. :)

      Izbriši
  2. To zobno pasto Pearl drops, sem tudi sama uporabljala, pa tudi nisem neke razlike opazila. Garnierov piling pa tok dobr dišii :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mja, mislim, da itak ne obstaja pasta,ki bi dejansko pobelila zobe..
      Jaa,daleč najbolj dišeči piling,mmm.:P jaz ga prav z veseljem uporabljam.:D

      Izbriši
  3. Tudi jst grem po ta garnierjev peeling- sm se uceri razveselila dm-ovega kupona. Ta zobna pasta res pobeli zobe, sem jo uporabljala kar neki časa in ucinek je biu viden. Christinini parfumi mi ful lepo dišijo. Jst mam tistegs njenega prou ta prvega in mi je super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zanimivo, jaz pa nisem ravno opazila nekega velikega učinka.
      Res so fajn dišeči.:) A to misliš tisto črno-belo verzijo s čipko (podobna kot tale by Night)?

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3