Review*: Green Line Micellar Cleansing Water

sobota, julij 12, 2014

Pozdravljene, punce! :)

Nekaj časa nazaj sem tako, kot druge slovenske blogerke, tudi jaz prejela Green Line micelarno vodico in kremo za obraz z mineralno vodo Radenska.
Izdelka sem prejela od slovenskega podjetja Green Line (najlepša hvala!).


Danes bom podala oceno micelarne vodice, saj se mi zdi, da sem jo že dodobra preizkusila, da lahko napišem končno oceno.

Kaj piše na izdelku - opis: Micelna čistilna vodica za vse vrste kože, z nežno rožno vodo cveta pomaranče. Odstrani ličila z obraza in oči ter navlaži kožo. Vodico nanesite na blazinico in nežno obrišite ličila z obraza in oči. Dermatološko testirano. Brez parabenov, parafina, silikonov, alkohola.

Embalaža: Gre za precej trpežno prozorno plastično embalažo, skozi katero je dobro vidna količina (porabljene) vodice. Je zelo simpatična, z lepo vidnim napisom znamke, prav tako pa zelo luštno izpadejo naslikani cvetovi (verjetno cvetovi pomaranče).

Embalaža je super za prenašanje, edino kar ni preveč praktično je: pokrovček na navoj. Namreč, kot sem že večkrat omenila, imam sama veliko raje pokrovček na poklop, saj je uporaba bolj praktična. Mi je pa zelo všeč, da je odprtina skozi katero izlijemo vodico, majhna. Tako se izdelek ne more nenadzorovano izlivati, kot pri kateri drugi micelarni vodici (to se mi je dogajalo pri L'orelovi).

Vonj: Za razliko od večine micelarnih vodic, ima tale tudi vonj. Morda bi to koga zmotilo, a mene osebno ne moti. Še posebej ne zato, ker je ta vonj kljub temu, da je kar močen - res prijeten. Diši namreč po rožni vodi pomarančnih cvetov.

Učinkovitost izdelka: Od kar sem preizkusila prvo micelarno vodico (L'oreal) ne uporabljam več drugih izdelkov za odstranjevanje ličil. Sicer me je slednja razočarala, me je pa prevzela Garnierjeva. Zato sem bila Green Line micelarne vodice še posebej vesela, saj rada preizkušam nove izdelke oz. podobne izdelke drugih podjetij.
Sama imam najraje ličenje oči, zato pudra vedno ne uporabljam. Torej mi je še posebej pomembno, da izdelek odgovarja mojim občutljivim očem (sem tudi uporabnica kontaktnih leč). Kot sem že omenila, sem imela težave z L'orealovo, saj mi je moočno dražila oči - bile so izsušene in rdeče. Pri Garnierjevi večjih težav nisem imela, mi je pa malenkost izsušila oči.
Pri Green Line-ovi pa je drugače. Namreč je prva micelarna vodica, ki mi ni niti maloo izsušila oči, niti jih ni naredila rdeče. Res velik plus! Sama sem pri testiranju vodice nosila precej močen očesni makeup - kremno senčilo Colortattoo (ki je na meni res obstojno ves dan!), eyeliner in maskaro. Moram reči, da je v prvem poskusu micelarna vodica odstranila večino senčila, ni pa takoj odstranila eyelinerja in maskare. V naslednjem poskusu je odstranila tudi eyeliner in maskaro - zadnjo z malce več nežnejšega drgnjenja (še en dokaz, da res ne draži/izsuši oči). Za podlago sem uporabila bazo za puder in puder Revlon Colorstay. V prvem poskusu je raztopina odstranila večino pudra, ki sem ga dodatno odstranila še z drugo kozmetično vatico. Je pa res, da po tem obraz vedno dodatno očistim še z čistilnim gelom primernim za moj tip kože. Nekako si ne morem predstavljati, da bi obraz očistila samo z micelarno vodico, še posebej ne zato, ker je moja koža nagnjena k nepravilnostim. Se mi pa je prvič pri odstranjevanju pudra zgodilo nekaj nenavadnega - namreč ko sem z vodico odstranjevala puder, sem opazila, da sem dobila rdeč obraz in občutek sem imela, kot da mi obraz 'gori'. To rdečico sem potem umirila z nežnim čistilnim gelom. Ko sem drugič odstranjevala puder, se mi to več ni zgodilo. Mi pa vseeno ni bil všeč efekt, ki ga je pustila na mojem obrazu, malenkost lepljiv (mogoče zaradi odišavljenosti in ker je moja koža na obrazu dokaj občutljiva, nečista).

Sestavine: Ne vsebuje parabenov, minelarnih olj, silikonov in alkohola.

Povzetek: Če torej potegnem 'črto' pod celotno oceno - Green Line micelarna vodica me je zeloo pozitivno presenetila, sploh ker je PRVA, ki ni niti izsušila mojih oči, niti jih naredila pekoče oz. rdeče. Vonj je meni osebno res prijeten, niti malo moteč. Tudi makeup odstrani zelo učinkovito - nič slabše kot Garnierjeva, ki jo imam res vedno na kozmetični polički. Zdi se mi, da sta si tidve po kvaliteti zelo blizu. Želim si le, da bi GL imela pokrovček na poklop. 
Ker je torej Green Line-ova zelo 'prijazna' do mojih oči, bom jo še verjetno kupila. Mi je pa za odstranjevanja pudra (katerega sicer redko uporabljam) veliko ljubša Garnierjeva, ker ni odišavljena in mi ni niti enkrat razdražila preostalega obraza.
Se pa mi zdi pomembno, da čimbolj podpiramo slovenske izdelke!

Green Line-ova micelarna vodica je že na voljo v DMih, prav tako pa na spletni strani Click2chic.
Stane okoli 4€

Ocena Green Line kreme za obraz sledi tekom meseca.


*Izdelek mi je bil poslan v oceno, napisano pa je izključno moje osebno mnenje, ki je resnično!




S.


You Might Also Like

4 komentarji

  1. Super si napisala, se res vidi, da si vložila dosti časa, to mi je všeč! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :) se trudim,da vedno napišem čimbolj podrobno oceno.:)

      Izbriši
  2. Malo izven konteksta - nisem mogla nehati gledati ozadja pri 2. sliki :D kaj imaš to od MuLondon? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D to mam pa vrtnično kremo za obraz in pa kremo za komolce,stopala in kolena z belo čokolado,mmm.:P super izdelka! :)

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3