Review*: Makeup Revolution Products

četrtek, julij 24, 2014

Pozdravljene! :))

Danes bom ocenila še ostale izdelke,ki sem jih prejela od podjetja Ličila.si (hvala!) - prosojen/rahlo obarvan lip gloss, primer za obraz in bronzer.
Lak za nohte pa sem že ocenila - tukaj.


PROSOJEN/RAHLO OBARVAN LIP GLOSS:
Prejela sem obarvani gloss v odtenku Baby Try. Gre za dokaj vibranten roza odtenek, ki že povleče na fuksija barvo.
Kot vsak gloss, je tudi ta bolj lepljive konstinence, a vseeno ne toliko kot kateri drugi gloss (ki sem ga preizkusila). Ker gre za gloss v tubici, sem pričakovala zelo težek nanos. Glede tega me je gloss pozitivno presenetil, saj se s tem aplikatorjem da lepo razmazati in doseči enakomeren nanos, če ga le ne nanesem preveč (tu je manj res več!).
Čeprav produkta na ustnice nanesem malo, da lepo barvo mojim ustnicami in skozi gloss je res minimalno vidna moja naravna barva ustnic. Tudi to me je presenetilo, saj sem pričakovala res slabšo pigmentiranost - na izdelku piše, da gre za bolj prosojen oz. le rahlo obarvan gloss. Kot vsak gloss, tudi ta ustnicam da sijaj, a tisti 'zdrav'!. :) Vseeno pa se pigmentiranost da malo nadgraditi, tako da naravna barva ustnic ni vidna, a je takrat učinek veliko bolj lepljiv.
Obstojnost sicer ni nič posebnega, tam do dve uri, če vmes ne jem/pijem. Takrat postopoma zbledi z ustnic.
Zelo mi je všeč embalaža, ker je tanka in visoka, super za prenašanje, pa še količina izdelka je dobro vidna. Tudi sam izdelek diši zelo slastno in sveže, kot po citrusih. Sama sicer glossov za ustnice ne kupujem (oz. res zelo, zelo redko), ampak tega sem zadnje čase res zelo veliko nosila. Sploh se mi je zdel idealen za pohajkovanje po mestu, kakšno kavico ali 'obisk' plaže. Zdi se mi bolj lahka in nežna varianta Maybelline Fuschia Flash šminke za ustnice, ki jo poleti res veliko nosim in je malce bolj divja barva. Gloss edino ne priporočam za vetrovne razmere (dolgolaske). :P
Cena glossa je zelo nizka (2€), tako da mislim, da je izdelek res vredno preizkusit. Še posebej bi ga priporočala puncam, ki ne nosijo rade težkih šmink in želijo le obarvane in sijoče ustnice.

ULTRA FACE BASE PRIMER ZA OBRAZ:
Izdelek naj bi zgladil kožo in podaljšal obstojnost pudra do kar 24 ur!
Do zdaj sem preizkusila le en primer/bazo za obraz, ki pa me ni preveč navdušila. Zato sem do primerjev postala malo skeptična, sploh ker je moja koža res precej mastna oz. se zelo hitro začne svetiti.
Izdelek je brezbarven, dokaj goste konstinence, čeprav na prvi pogled izgleda rahlo tekoč, ampak ni. Razmaže se zelo lepo in se spremeni v žametno matt efekt.
To mi je pri njem zelo všeč, saj se posledično tudi puder lepše nanaša. Če navežem še na primer, ki sem ga prej uporabljala (Garnier Perfect Blur) se pri njem puder ni lepo nanašal, saj je primer iz tubice prišel v 'kupčkih' in se je na koži svaljkal. To se pri Makeup Revolution primerju ni dogajalo, kar me je pozitivno presenetiloPrimer je tudi podaljšal obstojnost pudra. Ne morem ravno trditi, da za 24 ur, saj pudra ponavadi nimam na obraz ves dan, poleg tega pa je moja koža precej mastna (T cona) in tega od pudra/baze niti ne pričakujem. Kljub temu, pa mi je podaljšal obstojnost za kakšne 2 (BB krema) do 4 (puder) ure. Tudi svetit sem se začela veliko kasneje oz. že proti koncu dneva. Na izdelku sicer ne piše, da naj bi navidezno zožal pore, a sem vseeno opazila minimalno razliko. Primer stane 7€, kar se mi zdi dobra ponudba, glede na to, da odlično opravi svoje delo. Najbolj ga priporočam tistim, ki želijo podaljšati obstojnost svojega pudra/katerekoli tekoče podlage in ki imajo mastno kožo, a jim navidezno 'zoožanje por' ni toliko pomembno.

BRONZER:
Prejela sem bronzer v odtenku Bronzed. Gre za srednje rjav matte odtenek.
Bronzer je v zelo priročni, zanimivi in kompaktni embalaži, ki se odpre polkrožno. Vsebuje tudi gobico za nanašanje.
Sama je sicer nisem uporabljala, saj za nanašanje bronzerja vedno uporabljam čopič, ker se z njim bronzer bolj natančno nanese in zabriše, se pa mi zdi primerna za potovanja, da ne vlačiš toliko kozmetičnih pripomočkov s seboj in za manjše popravke (to zadnje sem preizkusila in se je ok obnesla). Na zadnji strani vsebuje tudi manjše ogledalce, da tudi tega ne rabiš vlačit s seboj. Skratka bronzer vsebuje vse potrebno.
Žal me je pri bronzerju razočarala pigmentacija, ki ni najboljša. Pričakovala sem malo bolj pigmentiran bronzer, ki se na koži pozna že z enim samim nanosom. Na srečo se pigmentiranost da nadgrajevati.
Po drugi strani pa mi je slabša pigmentiranost kar všeč, saj sem še začetnica pri uporabi bronzerja in tako nanosa ne morem 'zgrešiti' oz. narediti preveč umetnega videza. Bronzer se zlahka zabriše in da lep zagorel videz. Sama sem precej bleda in ta odtenek mi kar ok odgovarja - ni prevelikega kontrasta med mojo poltjo in bronzerjem, poleg tega pa ni ravno oranžen. Obstojnost je ok, po nekaj urah malo zbledi, tako da le malo 'osvežim' nanos s priloženo gobico. Cena bronzerja je presenetljivo nizka (3€) in je super za vse začetnice uporabe bronzerja. 


Povzetek: Vsi izdelki so me pozitivno presenetili. Še posebej bronzer, ki je res enostaven za (začetno) uporabo in primer za puder, ki je res super za mastno kožo in podaljšanje obstojnosti tekoče podlage. Tudi gloss je zelo lepe barve, ampak je malo nepriročen zaradi lepljivosti (vetrovne razmere!).
Makeup Revolution izdelki so res vredni nakupa, saj dobiš za nizko ceno dober izdelek. Če pa ti kateri izdelek vseeno ni všeč, vsaj veš, da zanj nisi odštel preveč denarja. ;)


Ste že preizkusili kateri MR izdelek? Kakšno je vaše mnenje o teh izdelkih?

*Izdelek mi je bil poslan v oceno, napisano pa je izključno moje osebno mnenje, ki je resnično!

S.




You Might Also Like

12 komentarji

  1. Gloss <3 Tega bom pa naročila, prav zaljubila sem se haha :D Primer tudi izgleda obetavno, ampak pri tej ceni bom ostala pri Garnier Perfect Blur :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D Res je zelo lepe barve, sploh pa za to ceno..maš dražje glosse, ki so iste kvalitete. :) sporoči, kak ti bo všeč. :)
      Ja, cena je dokaj podobna, ampak meni je ta boljši..Garnierjev se mi res grozno svaljka na koži. :/ je pa res, da enim zelo odgovarja, enim pa ne. :)

      Izbriši
  2. Ocena primerja me je najbolj zanimala, ampak ga verjetno ne bom kupila, ker sem pred kratkim vzela L'Orealovega, ki me je čisto navdušil. Bronzer mi pa deluje pretemen, tako da je super, če je slabo pigmentiran, ker drugače na svetlih puncah ne bi lepo izgledal.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za L'orealovega sem slišala že kar nekaj pohval. :) Ampak ga verjetno ne bom kupila, ker itak redko uporabljam puder/kakršnokoli tekočo podlago in mi je za takrat tale čisto super. :)
      To se pa strinjam. Meni zdaj čisto ok ustreza, pa še malo temnejša sem v toplejših mesecih, tak da je super za ta poletne dneve za malo bolj zagorel pridih.

      Izbriši
  3. Gloss je res ful lep. Tudi zame bi biu bronzer malo pretemen, ker imam ful svetlo kožo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, mene je gloss prav presenetil. :) Barva bronzerja je res kar temna, ampak na srečo ni tako pigmentiran in izpade čisto ok. :D

      Izbriši
  4. Bronzer sem že dolgo gledala, pa se nisem vedela odločiti, če je oranžkast ali ni. Sicer pa je super, da je slabše pigmentiran, ker včasih res lahko daš preveč naenkrat, potem pa je problem:) Lip gloss mi je tudi zelo všeč, predvsem ta pigmenitranost, odtenek resda ni moj. Res zanimivo:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni oranžkast, čeprav ne manjka dosti. :) Ja, ravno to je meni všeč, ker še niti nisem tako navajena na bronzer. :)
      Gloss je res fajn pigmentiran, jaz sem pričakovala res minimalno obarvanost. :)

      Izbriši
  5. Poizkusila sem paleto iconic 2, ki mi je zelo všeč. Pa tut enega od njihovih matt glosov-res super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S tole Makeup Revolution znamko so res zadeli v polno. :) Sploh ker je kar nekaj dupe-jev za high-end znamke - Too Faced itd. :)

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3