The Body Shop Haul & First Impressions

četrtek, avgust 02, 2018

The Body Shop ima končno tudi pri nas v Sloveniji fizično trgovino, kar pomeni, da sedaj lahko tudi v živo povonjamo stvari in jih preizkusimo (za vsak izdelek v trgovini imajo tudi testerje, zato lahko vse tudi preizkusite na roki). Sama sem malo po odprtju fizične trgovine kar dvakrat dobila priložnost za obisk Ljubljane in seveda njihove prodajalne. Tako sem si morala nujno privoščiti nekaj dišečih produktov.
Priznam, da mi je všeč res ogromno njihovih stvari (občudovala sem jih že v preteklosti na tuji spletni strani), a sem seveda kupila le delček tistega, kar si želim preizkusiti (lista želja je iz dneva v dan daljša).
Danes vam torej predstavljam moj The Body Shop nakup in tudi moje prve vtise o posameznih izdelkih.
The Body Shop geli za tuširanje
Prvi izdelek, ki sem si ga želela kupiti so bili geli za tuširanje. Namreč všeč so mi vonji njihovih gelov, poleg tega pa sem bila ravno v iskanju novih poletnih gelov za tuširanje, a me v naših drogerijah noben vonj ni prepričal. Zato sem bila odločena, da vzamem nekaj The Body Shop-ovih. No, za piko na i, pa je TBS kmalu v ponudbo za kratek čas dal nekaj omejenih vonjev, ki drugače čez celo leto niso na voljo. Tako sem kupila kar 5 vonjev iz omejene izdaje, zraven pa še Banano (ki sem jo že od začetka imela na listi želja) in jumbo velikost Manga (istočasno, kot omejene vonje so v ponudbo dali še nekaj klasičnih vonjev izdelkov v večjih velikostih - geli za tuširanje, masla za telo). Ni mi žal, da sem vzela toliko gelov za tuširanje, saj sem tako ali tako potrebovala nove, pa še The Body Shop geli so mi res všeč. Imajo prijetno, malo gostejšo gel teksturo, ki se odlično speni, zato za prhanje potrebuješ že majhno količino. Formula ni izsušujoča, vonji pa so fantastični in prijetno odišavijo kožo ter kopalnico.
Pinita Colada (vonj iz omejene izdaje) - kar poskakovala sem od veselja, ko sem odkrila, da imajo v omejeni ponudbi spet na voljo kolekcijo Pinita Colada. Ta vonj je bil v tujini na voljo kakšni dve leti nazaj, tudi v času poletja. Takrat sem dobila priložnost za nakup in sem si privoščila gel za tuširanje in sorbet za telo. Vonj me je takrat res precej navdušil, saj sem velika ljubiteljica Pina Colade in vonja po kokosu ter ananasu. Seveda sem bila takrat hkrati tudi žalostna, saj sem bila prepričana, da tega vonja nikoli več ne bodo dali v prodajo. Na srečo sem se motila. Tako sta letos začasno pri nas na voljo Pinita Colada tuš gel in pa maslo za telo. Žal pa nimajo sorbeta za telo, ki je meni fantastičen (ravno pred kratkim sem ga porabila - sem ga malce varčevala, priznam!). Vseeno sem vesela, da sem spet dobila priložnost za nakup tega tuš gela in upam, da bo sedaj na voljo vsako poletje. Linija diši, kot že ime pove, po koktejlu Pina Colada. Vonj je nevsiljiv, a zelo omamen, sočen in tropski - po ta pravem kokosu in ananasu.
Virgin Mojito (vonj iz omejene izdaje) - tudi za tale vonj sem skoraj prepričana, da je v preteklosti že bil v prodaji (seveda v tujini). Gre še za en poleten vonj, kjer so ponovno inspiracijo za vonj našli še v enem precej popularnem koktelju. Vonj med tuširanjem je sprva zelo osvežilen in poživljajoč; diši predvsem po limeti z rahlim in nežnim pridihom mete, oziroma po koktejlu ''Mojito''. Malo kasneje pa kislasta in osvežujoča nota limete izgine in v ospredje pride meta, tako da potem ostane le še vonj po meti, ki je precej močan in zeliščen. Moram priznati, da sem bila malo razočarana nad to spremembo vonja, saj mi je bil začetni vonj (kjer je izstopala limeta) veliko boljši in bolj osvežujoč. Če bi ostal prvotni vonj, bi bil ta gel moj zvesti spremljevalec v vročih dneh, saj je na začetku deloval res izredno ''hladilno'' in osvežujoče, tako pa bom ga verjetno uporabljala le občasno (močan vonj po meti me res ne prepriča).
Banana (vonj iz omejene izdaje) - zanimiva edicija, ki sem se je zelo razveselila, saj obožujem banane. Se mi zdi, da je pri nas zelo malo kozmetičnih izdelkov z vonjem po bananah, pa še takrat je ponavadi vonj precej umeten in pocukran. 
Tale verzija ima za razliko od ostalih TBS tuš gelov, občutneje gostejšo in bolj kremno teksturo. Vonj po bananah je na mojo veselje zelo prijeten - je precej pristen (ne diši po tistih tipičnih Casali čokoladnih bananicah) in je nežno sladek ter nevsiljiv. Meni diši po sveže pretlačenih (?) zrelejših bananah. Vonj se nekaj časa obdrži, a ne dolgo, zato ga ''plastim'' tako, da po prhanju nanesem še jogurt za telo z banano (več malo nižje). Tale gel za tuširanje je zaradi pravega vonja po bananah in goste kremne teksture postal moj daleč najljubši gel za tuširanje.
Malina (vonj iz omejene izdaje) - Še ena vrsta sadja, ki ga obožujem in zato sem bila zelo vesela, ko sem med omejenimi vonji našla tudi vonj maline. Sicer ne diši po sveže pobranih malinah, saj je vonj malo bolj sladkoben, kot pri pravih malinah. Vseeno pa me po tuširanju zamikajo sveže maline. Vonj gela me sicer najbolj spominja na pijačo moje mladosti - diši po malinovcu, oziroma malinovem sirupu, ki se meša z vodo. Takšni vonji me vedno vrnejo v srečno in brezskrbno otroštvo, zato jih imam rada. Podoben vonj ima Bath & Body Works božična linija Merry Berry Kiss, ki sem jo že pohvalila nekje na blogu (imela sem milo za roke in antibakterijski gel za roke). Ob malinah pa se vedno spomnim še na en meni zelo ljub sadež - to so borovnice, zato si želim, da bi The Body Shop kdaj v ponudbo dodal tudi vonj borovnice (morda zgolj kot ideja ;)).
Vinogradniška breskev (vonj iz omejene izdaje) - en mojih najljubših The Body Shop vonjev. Je najbolj pristen, oziroma neumeten. Diši namreč po pravih, sveže narezanih breskvah. Me po tuširanju kar zamika, da bi res pojedla kakšno domačo breskev. Vonj je sočen in ravno prav sladek. Zdi se mi, da še nikoli prej nisem povohala tako pristnega kozmetičnega izdelka z breskvami - ponavadi so vsi bolj umetni. 
V njihovi trgovini sem povonjala tudi istoimensko maslo za telo in dejansko lahko rečem, da je to najbolj dišeča kolekcija, ki obstaja. Ko povonjaš maslo je kot da bi vonjal sveže narezane breskve - vonj ni niti malo umeten (je še bolj pristen, kot pri tuš gelu). Sedaj mi je jasno, zakaj Mateja vedno tako hvali njihovo maslo za telo z vinogradniško breskvijo. Me zelo mika, da bi si ga privoščila, da bi se vonj po tuširanju tako še dlje časa obdržal na moji koži, a trenutno imam res preveč krem za telo. Zelo si želim, da bi tole kolekcijo The Body Shop dal v redno prodajo (žal je na voljo le omejeni čas).
Mandelj (vonj iz omejene izdaje) - Edini tuš gel v tem kupčku, ki ima bolj zimski vonj, saj je precej sladek, oziroma malo močnejši. Vzela sem ga, ker na splošno obožujem kozmetične izdelke z vonjem po mandljih. Sedaj so mi sicer ljubši drugi (sadni) vonji, ker so bolj osvežilni, zato bom tega začasno pospravila in ga na plano spet privlekla pozno v jeseni, ko se mi navadno začnejo luštati malce bolj topli, sladki vonji. 
Žal pa moram povedati, da vonj ni takšen, kot sem pričakovala sprva. Želela sem si čimbolj pristen vonj mandljev, topel in ravno prav sladek. Na moje razočaranje vonj po mandljih pri tem tuš gelu ni pristen, naraven, temveč je precej umeten. Sem upala, da bo vonj podoben L'Occitanovemu mandljevemu olju, vendar ima The Body Shop-ov mandelj precej slajši in manj oreškast vonj (vonj je celo malce preveč ''plastičen'').
Mango (vonj iz stalne ponudbe) - Vzela sem še torej mangov gel za tuširanje v ''jumbo'' velikosti, saj imajo trenutno posebno ponudbo, v kateri so nekateri tuš geli iz stalne ponudbe tokrat na voljo v večjih velikosti - 750ml (mango, jagoda, oliva, roza grenivka, arganovo olje). Sicer so mi vsi omenjeni vonji delovali zelo zanimivo, pa sem se nazadnje odločila za mango, saj sem že imela tudi mangovo maslo za telo, ki je dišalo božansko. Tudi vonj tega gela je božanski in po mojih pričakovanjih - je pristen, sladen, z malce kislo noto (a vseeno ne tako kislo, kot pri Satsumi), kar mi je poleti všeč, saj deluje osvežilno. En boljših stalnih sadnih vonjev iz njihove trgovine - poleg Satsume.
The Body Shop meglica za telo Satsuma
En mojih najljubših The Body Shop nakupov (takoj za Bananino linijo). Odkar sem kupila tole meglico, je ne morem nehati uporabljati (manjka je že približno ena tretjina). Diši zelo sveže, sadno, malce kislasto in poživljajoče. Vonj je zaradi citrusnega vonja zelo poleten, saj ni pretežak/pocukran. Obstojnost sicer res ni najboljša, a za rahlo odišavljanje in osvežitev telesa je super. Poleti se tako ali tako izogibam močnih in zelo obstojnih dišav, zato pa prisegam na nekaj bolj lahkega in osvežilnega - kožo rada le lahno odišavim. Včasih meglico nanesem tudi na oblačila in lase, kjer se precej dobro obdrži. Mislim, da bo tole kar moja najljubša dišava tega poletja. Nekaj časa sem mislila, da na splošno meglic za telo več ne bom kupovala, saj so zame pogosto premalo obstojne, a Mašina pohvala The Body Shop-ovih me je prepričala, zato sem njihovim pač morala dati priložnost, za kar mi ni žal. Je pa to moja prva TBS meglica za telo, a zagotovo ne zadnja - enkrat želim preizkusiti še vonja Pink Grapefruit in Jagoda.


The Body Shop polish/piling za telo Satsuma
Tale piling sem kupila kmalu po mojem prvotnem navdušenju z zgoraj omenjeno meglico (meglico sem kupila v ''prvem'' delu nakupa, piling pa v ''drugem'' - kakšna dva tedna kasneje). Vonj Satsume me je namreč zelo prijetno presenetil. Ko sem prvič šla obiskat The Body Shop, sem vedela, da želim poskusiti eno meglico za telo (Maša jih je precej pohvalila), vendar sem morala prvo povonjati vse kolekcije. No, najbolj me je prepričala meglica z vonjem Satsume (predvsem zaradi sočnega sadno-kislega vonja). Tudi ostali Satsumini produkti me po vonju niso razočarali, zato sem na listo želja dodala še ''polish''/piling, ki sem ga sicer želela preizkusiti že pred leti, ko sem brala ocene drugih blogerk. Sprva sem želela poskusiti jagodo, da bi tako lahko preizkusila več različnih The Body Shop vonjev, vendar me je vonj Satsume tako prevzel, da nisem kaj dosti premišljevala. Kot že rečeno, je tudi vonj pilinga odličen - saden in malo kisel, osvežilen. Sama tekstura pilinga pa je gelasta, z majhnimi piling delčki. Gre za neke vrste gel za tuširanje z majhnimi in nežnimi delčki, ki poskrbijo za nežen piling kože. Kot že rečeno, ne gre za grobo varianto pilinga, a vendar je koža po uporabi vseeno zglajena in zelo mehka. Jaz osebno sicer preferiram bolj grobe pilinge za telo, a tudi ta je zelo prijeten, sploh za takrat, ko ne potrebujem grobega ''drgnjenja'' kože. Včasih piling uporabim tudi namesto gela za tuširanje - tako se z enim izdelkom oprham, hkrati pa še opravim nežen piling, ki lepo zmehča mojo kožo. Super in priročen izdelek. Naslednjič verjetno preizkusim še jagodo.
The Body Shop jogurt za telo Banana
Izdelek, ki sem ga dala na svojo listo želja takoj, ko je prišel v prodajo in za katerega sem tudi vedela, da ga bom ob obisku prodajalne zagotovo kupila. Izdelek me je naprej pritegnil zaradi sama teksture. Že tako ali tako nimam zelo suhe kože (izjemoma na stopalih - na tistem področju mi najbolj pomagajo ravno The Body Shop masla), zato ponavadi ne potrebujem zelo hranilnih krem, še najmanj pa poleti, ko je moja koža normalna. Sicer jo tudi takrat vlažim, a najraje s čim bolj lahkotnimi in hitro vpijajočimi vlažilnimi izdelki. Tale jogurt naj bi imel lahkotno, gel teksturo, ki se v kožo vpije v zgolj nekaj sekundah, zato se priporoča za uporabo takrat, ko se vam mudi. Kljub hitri vpojnosti in lahki teksturi, pa naj bi jogurt kožo tudi dobro navlažil. Poleg teksture, pa me je pritegnila še izdaja z bananami, saj obožujem tako vonj, kot tudi okus banan, vendar se mi zdi, da se pri nas dobi le malo kozmetičnih izdelkov z vonjem po bananah. Ravno zaradi tega sem hotela ravno jogurt z banano, čeprav imajo na voljo tudi nekaj drugih vonjev jogurtov (po ''prevohavanju'' me mikata še jagoda in mango). Pa je jogurt resnično tako super, kot pravijo? Sama sem ga kmalu po nakupu že morala preizkusiti, tako da sem ga do te objave že kar dobro potestirala in lahko povem, da je jogurt presegel vsa moja pričakovanja. Tekstura je res božanska - lahkotna, v gel obliki; lepo se maže, saj kar drsi po koži, res se hitro vpije v kožo (pri meni v okoli ene minute do minute in pol), obenem pa pusti kožo gladko in navlaženo. Vonj banan je OMAMEN - sladkoben, a še vedno precej naraven. Diši podobno kot kremni tuš gel - po pravih, pretlačenih zrelejših bananah (vonj se na koži nekaj časa tudi obrži). Božansko. Se kar ne morem odločiti, kaj mi je bolj všeč pri tem izdelku - vlažilna, hitro vpijajoča tekstura, mehak občutek na koži po nanosu ali pa vonj po pravih bananah, ki tako lepo odišavi mojo kožo? Perfekten izdelek. Brez dvoma lahko povem, da je to moj najljubši izdelek iz tega The Body Shop nakupa.
P.S.: Jogurt z banano, oziroma celotna linija za telo z banano (v trgovini sta na voljo še kremni gel za tuširanje in maslo za telo) je žal na voljo le v omejeni izdaji.
The Body Shop matirna meglica za obraz Meta
Izdelkov za obraz imam trenutno doma veliko, zato se v njihove izdelke za obraz zaenkrat še nisem toliko poglabljala, čeprav sem slišala veliko pohval. Vseeno pa sem vzela eno meglico za obraz (je trenutno novost med The Body Shop izdelki za obraz), saj mi tovrstne meglice/vodice za obraz vedno pridejo prav, oziroma jih redno uporabljam. Imajo več zanimivih različic, ki so namenjene za različne tipe kože, a za moj tip (masten) je najbolj primerna matirna verzija z meto. Sicer sem meglico do sedaj uporabila le nekajkrat, pa že lahko povem, da se v teh vročih dneh izjemno dobro obnese na moji mastni in hkrati občutljivi koži. Meglica ima fino razpršilo, kar pomeni, da se lepo razprši, tako da moj obraz lepo navlaži, vseeno pa ga ne ''zmoči'' tako, da bi bil moker od meglice, oziroma da bi vodica kar tekla po mojem obrazu.
Meglica ravno prav navlaži mojo kožo, se hitro vpije in za seboj pusti malce matirajoč efekt - ni sijaja na koži, obenem pa kože po uporabi ne zateguje. Pogosto jo uporabljam za osvežitev obraza v teh vročih dneh, saj deluje malce hladilno in osvežujoče ali pa v dnevni rutini kot tonik (takrat jo nanesem na vatno blazinico in si z njo obrišem obraz). V nobenem primeru pa meglica moje kože ne draži ali izsušujoče. Odlično se obnese tudi kot fiksirni sprej za ličila, saj odstrani pudrast videz in naredi puder malce mat, a na naraven način (ne naredi cakey videza). Vonj meglice je malce močan, a svež in zato je prava osvežitev v teh vročih poletnih dneh. Zaradi lahke in majhne embalaže je moja zvesta sopotnica, saj jo pogosto prenašam kar v torbici.
Fotografija ni moja - je iz spletne strani The Body Shop.com
Tester: The Body Shop Vitamin C tekoči piling za obraz
Ob nakupu v njihovi prodajalni pa sem prejela še mini tester njihovega tekočega pilinga za obraz, ki ga je predhodno prodajalka preizkusila na moji roki. Deluje mi zelo zanimivo, saj podobnega pilinga še nisem imela - tekstura je malce nenavadna, oziroma posebna, saj ne vsebuje (''grobih'') delčkov, kot večina pilingov za obraz. Za razliko od drugih pilingov je tale torej v gel-piling obliki, ki je malce tekoča. 
Kako se ga uporablja? Najprej izdelek nanesem na čisto in osušeno kožo, nato pa začnem obraz s krožnimi gibi masirati. Ob masiranju se na koži začnejo delati ''svaljki''. To bi naj bile odmrle celice in nečistoče, ki so bile predhodno na koži. Potem s prsti odstranim te svaljke, dodam še nekaj vode in spiram tako dolgo, dokler koža ni čista. Po uporabi je koža mehka in gladka. Piling naj bi po uporabi torej odpravil pusto kožo in obenem razkril zdravo in sijočo polt. Zaradi dodanega vitamina C, bi naj koža na daljši rok bila tudi malce posvetljena. Težko govorim o tem, saj sem imela piling za mogoče 3-4 uporabe, sem pa vseeno opazila, da je bila po pilingu moja koža mehka, sijoča in je izgledala malce lepše, bolj enakomerno. Izdelek ima malo močnejši vonj po citrusih, a meni ni moteč. 
Nisem prepričana, če sem za piling pripravljena odšteti 20€, a vendar se mi zdi, da izdelek kot tak veliko obeta. Zdi se mi res inovativen izdelek. Vsekakor bom še poskusila kak tester in si morda kasneje v prihodnosti vseeno privoščila ''full-size'' produkt. Če ima katera kakšne izkušnje s tem pilingom, naj jih prosim deli z mano.
To so torej izdelki, ki sem si jih za ''prvič'' privoščila. Z izdelki sem super zadovoljna, edino mandljev in Mojito gel za tuširanje sta me razočarala. Sem pa prepričana, da bom v bližnji prihodnosti opravila še kakšen nakup, saj so mi njihovi izdelki zelo všeč. Predvsem imajo zanimive izdelke za obraz, ličila (naslednjič moram nujno preizkusiti kaj iz kozmetične linije - tekoča mat šminka is calling my name!) in seveda razturajo pri izdelkih za nego telesa. Vonji so fantastični, prav tako teksture izdelkov. Sploh pri maslih, jogurtih in sorbetih za telo nikakor ne morete zgrešiti!
Ste tudi ve že obiskale The Body Shop trgovino? Ste si kaj privoščile?



You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3