My Morning Skincare Routine

petek, maj 03, 2019

Zadnje čase sem pri negi obraza zelo pridna in uporabljam kar nekaj stvari, ki moji koži zelo pašejo, zato sem se odločila, da z vami delim svojo trenutno nego obraza. 
Danes vam predstavljam jutranjo nego, naslednjič pa sledi še večerna nega, ki je malo bolj kompleksna, oziroma pri meni ni vsak dan enaka (uporabljam različne aktive-izmenično).
Hada Labo Gokujyun Super Hyaluronic Acid čistilna pena
Čistilne pene so mi bile že v preteklosti všeč, a sem pri nas našla bolj malo učinkovitih, a nežnih pen (najljubša mi je bila CV pena iz Müllerja). Potem pa sem odkrila japonsko znamko Hada Labo, ki so jo v FB skupini o kozmetiki zelo pohvalile punce, ki se navdušujejo nad azijsko kozmetiko. Tudi mene je Hada Labo penica zelo pozitivno presenetila. Je namreč izredno prijetne, bogate, a nežne teksture. Kar je najpomembnejše je, da lepo očisti obraz, brez, da bi ga izsušila. Punce pravijo, da je občutek tak, kot da bi se umival z oblačkom, in sama se ne bi mogla bolj strinjati z njimi. Pena je res izredno prijetna, puhasta in dejansko je to moj najljubši del nege obraza. Ima super sestavine (vsebuje tudi hialuronsko kislino) in je na pumpico, ki omogoča enostaven nanos. Za eno umivanje sta dovolj maksimalno dve pumpici.

Cezanne Skin Conditioner High Moist tonik
Po čiščenju obraza vedno uporabim tonik, da kožo navlažim in pripravim na kremo. Trenutno uporabljam tonik japonske znamke Cezanne (imela sem tester-thanks to Mateja, pred kratkim kupila še full-size), ki naredi res veliko spremembo v moji dnevni rutini. Že prej sem sicer uporabljala tonike, ampak me noben ni tako impresioniral (razen Melvitine cvetne vodice), saj niso bili tako zelo vlažilni in včasih so mi kožo celo izsušili. Cezanne tonik se hitro vpije in kožo zelo dobro navlaži brez zategovanja ali neprijetnega občutka. Koža je po uporabi res zelo mehka in gladka. Vsebuje tudi odlične sestavine, ki jih ''naši'' toniki ne, to so: tri vrste hialuronske kisline, kolagen, aminokisline. Opomba: zadnje čase dobivam občutek, da mi ob redni uporabi maši pore, zato sem se odločila, da ga za kakšen teden dam na stran in ga nato počasi vključim nazaj, da vidim, če je res krivec on ali je kaj drugega.

Eveline Expert C serum za obraz z vitaminom C (12%)
Pred kratkim sem v svojo rutino dodala tudi serum z vitaminom C (vsak drug dan), ki je odličen antioksidant in koži da dodaten sijaj, odpravlja pigmentne madeže, kožo posvetli in jo naredi veliko lepšo (na dolgi rok pa deluje tudi proti staranju). Trenutno uporabljam Evelinov serum, ki je cenejši in sicer sestavinsko ni najbolj idealen, a za začetno spoznavanje z vitaminom C se mi zdi dober (večina izdelkov z vitaminom C je veliko dražjih). Serum ima rahlo oljnato teksturo, ki pa se izredno hitro vpije v kožo in ne pušča mastnega sloja. Moja koža je po redni uporabi videti bolj sijoča in gladka, prav tako sem opazila, da mi je rahlo zbledel en madež, ki se ga že nekaj časa ne morem rešiti. Bom videla, kako bo še na daljši rok. Zaenkrat nisem opazila nobenega draženja, ki je sicer pri izdelkih z vitaminom C možno. Tako, da ko porabim tega, zagotovo preizkusim kakšnega še boljšega/dražjega. Še zanimivost: za razliko od ostalih aktivnih izdelkov, je vitamin C smiselno uporabljati v jutranji rutini, saj le-ta učinkuje kot dodatna zaščita pred soncem.

Natura Siberica krema za okrog oči Caviar Royal
Kreme za oči sem začela redno uporabljati šele pred meseci, čeprav sem se že prej tu pa tam kupila kakšno, a jih nisem uporabljala vsakodnevno. Zadnje čase pa tako kremo za predel okrog oči redno uporabljam, sploh, ker imam včasih suho kožo na tem predelu, plus, želim si eno preventivo proti gubicam. Trenutno uporabljam od Nature Siberice, ki me je do sedaj precej navdušila in jo prav rada uporabljam. Je gostejša in hranilna, kar mi je všeč, saj lepo nahrani kožo in jo zgladi. Se hitro vpije v kožo, zato je idealna za pod ličila. Poleg tega pa še korektor pod očmi lepše izgleda. Embalaža je čudovita in izgleda res luksuzno. Doziranje je na pumpico.
KoKo kozmetika krema za občutljivo kožo Madame Chamomile
Po nanosu tonika in kreme za okrog oči vedno sledi tudi vlažilna krema za obraz. Trenutno uporabljam kremo za občutljivo kožo slovenske znamke KoKo. Krema je zelo prijetna za uporabo, saj je lahka in vlažilna. Koži da malce zdravega sijaja, a je ne zmasti. Kožo naredi mehko in sama nisem opazila nobenih iritacij, pa imam zelo občutljivo kožo. Ima čudovite sestavine, ki so naravne. Najbolj všeč mi je, da vsebuje kozje mleko, ki na kožo deluje zelo blagodejno in obnavlja povrhnjico. V kozjem mleku pa je tudi vitamin A, ki je ena sestavin glavnih pri preprečevanju nastanka prvih gubic. Podrobno oceno najdete tukaj.

Zaščita pred soncem (kremi Biore in A'pieu)
Ker zelo pogosto uporabljam različne kisline za obraz, je pri meni vedno nujna tudi zaščita pred soncem. Poleg tega je zaščita pred soncem odlična prevenetiva proti prezgodnjem staranju, oziroma gubicam. Uporaba sončne zaščite je sedaj spomladi in poleti še bolj pomembna, saj so sončni žarki vedno močnejši. Seveda pa sončne kreme ne smemo zanemarjati tudi pozimi in v grdem vremenu, saj škodljivi UV žarki vseeno prodrejo skozi oblake, oziroma so tukaj tudi, če sonca ni. Mene do sedaj sončne kreme niso prav navdušile, saj so ''naše'' preveč težke, mastne na obrazu. Sem se pa letos odločila, da preizkusim azijske, ki naj bi bile lažje po teksturi in tako bolj prijetne za uporabo. Trenutno imam v rotaciji dve azijski, nekaj pa jih je še na poti k meni. Od neazijskih pa kmalu preizkusim še Neostrato in Clinique. O drugih kremah bom poročala v posebej objavi, ko jih dobim in seveda preizkusim.
Biore Aqua Rich Watery Essence (SPF50): tale se mi zdi od obeh najlažja. Je lepo mazljiva, tekstura ni pregosta, prav tako ni preveč tekoča. Se pa res lepo maže in je zelo lahkotna, kar mi je izredno všeč, sploh, ker imam bolj mastno kožo. Tako jo lahko brez težav nanesem v polni količini (za dolžino dveh prstov/pol čajne žličke), ne da bi na meni izgledala mastno. Ni popolnoma mat, pusti bolj satenasto mat finiš. Odlična je za pod makeup. Je pa res, da vsebuje kar veliko alkohola, zato za redno uporabo ni preveč primerna.
A'pieu Pure Block Daily Sun Cream (SPF45): tale mi je prav tako zelo všeč. Je sicer malo gostejša v primerjavi z Biore, a vseeno ni mastna, oziroma težka na obrazu. Je pa precej bela, a se jo da lepo razmazati. Prvih nekaj minutk pusti zelo rahel lepljiv in bolj sijoč sloj, ko se dokončno vpije, pa postane popolnoma nemoteča. Finiš je satenast. Ima izredno prijeten vonj po citrusih. Ne maši mi por, niti ob redni uporabi.


Me pa zelo zanima, kako izgleda vaša jutranja rutina obraza.



You Might Also Like

6 komentarji

  1. Si deliva dva izdelka v jutranji rutini - Cezanne in Biore. Cezanne uporabljam vsako jutro brez izjeme že kar nekaj časa. Kikuumasamune ima identičen učinek na meni in je isto na voljo v 500 ml embalaži, ampak imam pa jaz pri njem občutek, da mi ob daljši uporabi maši pore. Morda, če se izkaže, da ti Cezanne res 100% ne paše, lahko poskusiš s njim.

    Sama pa že kar nekaj let zjutraj ne uporabljam nobenih čistilcev, ampak le vodo. Tako ohranjam normalen pH in ne odstranjujem preveč naravnih olj - nekaj kar sem se naučila iz skin care forumov. Se mi zdi, da je to naredilo veliko razliko na moji suhi koži in tudi kar se breakoutov. Ampak, če bi imela mešano ali mastno kožo, ne vem,če bi bila voda dovolj.

    Biore je izjemna sončna krema in res ne vem, zakaj nimamo kaj tako lahkega pri nas in zakaj so pri nas vse spodobne sončne kreme tako drage.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cezanne je res fajn, ampak vedno bolj imam občutek, da mi ob redni uporabi maši pore. Če ga ne uporabljam predolgo časa zapored ali ga uporabim samo tu in tam, je ok. Bom ga probala še enkrat vpeljat nazaj in če ugotovim, da je 100% to krivec, kot sumim, bom ga verjetno umaknila iz rutine. Sedaj ko je topleje itak toliko več ne rabim vlažilnih tonikov. So mi poleti bolj kot ne le dodaten korak v negi.

      Za jutranje čiščenje zgolj z vodo sem že slišala mnenja in sem tudi probala. :) Pozimi mi je ok, ampak v ostalih letnih časih mi to dejansko ne paše, kar se začne kazati z novimi nepravilnostmi. :/ Ta Hada Labo pena je odlična, ker je res ekstra nežna in za zjutraj ravno prav očiščevalna.

      Biore je prva azijska krema, ki sem jo preizkusila in je dejansko v meni vzpodbudila željo po raziskovanju njihovih sončnih krem. :) Je res ekstra lahka in popolno nasprotje našim evropskim. Sem že naročila novo. :D Moti me le, da je alkoholna bomba in je čisto vsak dan ne morem uporabljat, niti na mojo mastni koži..

      Izbriši
  2. Cezanne je super. Jaz ga tudi imam v moji rutini, samo trenutno sem ga dala na stran, ker testiram nekaj drugega. Vedno me preseneti kako lahek je, ampak hkrati vlaži.

    A'Pieu je moja stalnica odkar sem dobila tester in kupila prvo tubico. Vedno jo uporabljam in se super nosi pod makeupom. Tudi vonj je tak res prijeten. Biore me straši zaradi alkohola. Dvomim, da bi bilo to za mojo občutljivo kožo. Na koncu vedno ostanem pri A'Pieu in kaj dosti ne eksperimentiram :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cezanne je res super za vlažitev. :) Edino res imam občutek, da mi ob redni uporabi dela mozoljčke. Trenutno ga ne uporabljam, pa mam res čisto kožo. Moram mu dati še eno priložnost, ker za navlažitev je bomba. :) Mi je kar pomagal pri suhih luskicah, ki se mi včasih naredijo ob obrveh in čelu.

      A'pieu kremo ste vse tako hvalile, da sem jo morala tudi jaz vzeti. Odlična je. Tako lepo se vpije. Sem že kaj kmalu naročila novo tubico, pa še gel verzija (ki naj bi bila še malenkost lažja) je na poti k meni. :)
      Biore je res zelo alkoholna. Sama imam sicer tudi zelo občutljivo kožo, pa mi ne dela težav. Verjetno tudi za to, ker mam precej mastno kožo. Edino čisto vsak dan je ne morem uporabljat, ker čutim, da mi potem malce začne sušiti kožo. Verjetno res ne bi bila za tebe, glede na to, da nimaš tako zelo mastne kože. Če si z A'pieu najbolj zadovoljna, je itak brezveze, da preveč eksperimentiraš. :D

      Izbriši
  3. Še ena zadovoljna uporabnica tonika Cezanne tukaj. :) Na srečo mi ne maši por, tako kot mi jih je Kiku (vsaj sklepam, da mi jih je), pa kožo mi dobro navlaži. Pene Hada Labo mi je zmanjkalo, bo treba dokupit. 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz še kar ne upam nazaj uvesti Cezanne tonike, ker mam zdaj tako čisto kožo. :) Čeprav ga ful pogrešam, ker mi je tako fajn vlažil kožo.
      Hada Labo pena pa je perfect za zjutraj. Zvečer raje uporabim čistilni gel (poleg olja) zaradi makeupa, ampak za zjutraj mi je pena ravno dovolj. :)) Moram tudi jaz počasi naročiti novo na zalogo.

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3