Products I've been loving lately #6

sreda, maj 08, 2019

Nov šopek izdelkov, nad katerimi sem bila v zadnjih tednih najbolj navdušena. Tokrat sem našla največ favoritov pri izdelkih za nego telesa in obraza, medtem, ko sem pri dekorativni kozmetiki večinoma uporabljale podobne produkte, kot v prejšnjih mesecih.
Natura Siberica krema za okrog oči Caviar
Trenutno moja najljubša krema za okrog oči, ki me je navdušila s svojo gostejšo, negovalno teksturo, saj tako lepo nahrani mojo kožo okrog oči. Čeprav ima gostejšo teksturo, pa se lepo vpije v kožo, ne pusti mastnega občutka in kožo naredi gladko ter mehko. Glede na to, da sem prej imela kremo za okrog oči (Melvita, I'm looking at you :( ), ki je po nanosu mojo kožo še bolj zategovala in me je le-ta pekla, sem sedaj še toliko bolj pozitivno presenečena in navdušena. Sem si namreč že dlje časa želela kupiti neko dobro in hranilno kremo. Krema ima luštno embalažo, v srebrno črnih detajlih in s pumpico za doziranje, zaradi česar izgleda zelo luksuzno. Dobro se obnese tudi pod ličili.

KoKo krema za obraz za občutljivo kožo s kozjim mlekom
Izdelek za obraz, ki se je že kar hitro uspel uvrstiti med moje zadnje favorite. Krema za obraz ima bolj tekočo teksturo, ki mojo mastno kožo ravno prav navlaži in se hitro vpije. Kože sicer ne matira, ji pa podari tak naraven, zdrav sijaj, ki ni masten. Koža je po nanosu mehka in navlažena. Nisem opazila, da bi mi krema v zadnjih tednih mašila pore, prav tako ne iritira moje vedno občutljive kože. Torej zagotovo drži, da je primerna za občutljivo kožo. Uporabljam jo kot dnevno kremo. Vsebuje naravne sestavine, med drugim tudi kozje mleko. Podrobno oceno najdete tukaj.

MySpirit parfum Rebeka št. 3.
Skoraj edini parfum, po katerem sem zadnje čase posegala. Vonj je cvetličen, sladek, skoraj gurmanski in rahlo pudrast. Meni se zdi zelo ženstven in ravno dovolj vpadljiv ter celo - energičen. Imam občutek, da mi avtomatično da več energije, oziroma me nekako ''dvigne gor''. Vonj je poseben in v moji zbirki zagotovo nimam podobnega vonja, zato ga še toliko raje uporabljam. Je močnejši in zelo obstojen na moji koži. Dišava je v aluminijasti embalaži, ki je super za potovanja, obenem pa v njej parfum obdrži tisto pravo parfumsko noto in se dlje časa ne pokvari. Več o njem sem že napisala tukaj.
Balea krema za roke Urea 5%
Priznam, da bolj redko uporabljam kremo za roke, ker nasplošno nimam preveč suhih rok. V zadnjih tednih so bile moje roke malo bolj suhe in razpokane, zato sem uporabljala Balea kremo, ki sem jo imela že nekaj časa v svoji zbirki, a še do sedaj ni prišla na vrsto. Kremica me je izredno pozitivno presenetila, saj je zelo negovalna. Ima srednje gosto teksturo, hitro se vpije v kožo, a kar mi je najboljše je, da na njej pusti zaščitni sloj. Ta sloj sicer ni masten, je pa zelo vlažilen in dejansko imaš občutek, da krema tudi nekaj naredi. Roke mi je navlažila za dlje časa, tako da pogosta uporaba niti ni bila potrebna. Poceni krema, ki zelo hitro pomaga pri suhosti in razpokanosti. 

Aldo Vandini losjon za telo Ingver
Čeprav v preteklosti nisem prav veliko uporabljala krem za telo, pa zadnje mesece to pridno počnem. Zadnje tedne sem najraje uporabljala Aldo Vandini losjon za telo, ki je zame v tem letnem času ravno prav negovalen. Ima teksturo mleko, se lepo razmaže in se hitro vpije v kožo. Koža je mehka in gladka, občuti pa se tudi zelo rahel nelepljiv sloj, ki pa ni tako maslen, oziroma hranilen, kot npr. pri The Body Shop maslih. Je pa čisto dovolj za tale čas in všeč mi je, da se po uporabi lahko hitro oblečem. Mleko ima krasen in poseben, skorajda poživljajoč vonj. Zaznam predvsem začinjenost ingverja in še nečesa slajšega.

Rituals piling za telo Himalaya
Za konec pa še en izdelek za telo, s katerim sem kar malce obsedena že odkar sem ga dobila. Kot že veste, obožujem bolj grobe pilinge za telo, ki dobro zdrgnejo mojo kožo in odstranijo odmrle celice. No, tudi tale ima zelo prijetno, grobo teksturo, ki je čisto po mojem okusu. Gre za solni piling, ki vsebuje himalajsko sol. Piling dobro zdrgne mojo kožo in jo naredi mehko ter gladko na otip. Ne zdi se mi agresiven. Vsebuje tudi olja, zato je koža po uporabi še toliko bolj mehka in kar malo navlažena. K sreči pa koža po uporabi ni premastna ali oljnata, kot npr. pri Afroditinem pilingu, po katerem imaš prav moteče mastno kožo. Piling je torej zelo učinkovit, hkrati pa izjemno negovalen. Tuširanje z njim mi je pravi luksuz. Diši sveže in mogoče premalo sladko za moj okus, a je vonj vseeno prijeten.
Kateri izdelki pa so vas v zadnjem času najbolj navdušili?



You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3