Najljubša dišava te pomladi: MySpirit Rebeka št. 3

nedelja, marec 24, 2019

Pa je pomlad tudi uradno tukaj, čeprav smo že od konca februarja večinoma imeli zelo lepo, sončno in suho vreme.
Današnja objava bo precej pomladno obarvana, oziroma dišeča. Predstavljam vam namreč mojo najljubšo spomladansko dišavo.
Gre za dišavo znamke MySpirit. Verjetno vas je večina že slišala za tole znamko. Za tiste, ki pa še je ne poznate: Gre za našo, slovensko znamkoKot zanimivost naj povem, da je to prva parfumarna pri nas in da tudi celotna izdelava njihovih dišav poteka prav pri nas v Sloveniji.
Sama sem se s tole znamko spoznala šele pred meseci, ko sem se odločila, da preizkusim eno njihovih dišav. O njih sem namreč že prej prebrala kar nekaj pohval, zato me je zanimalo, kako bodo všeč meni, kot obsedenki z dišavami. 

MySpirit znamka se mi zdi zelo zanimiva. Najbolj me je pri njihovih dišavah pritegnilo to, da so ene redkih dišav, ki vsebujejo prave parfume. Torej pri njih ne boste našli toaletnih in parfumskih vodic, temveč zgolj in samo parfume. Večina od vas verjetno že ve, da so toaletne vodice od vseh dišav najslabše koncentrirane. Kar pomeni, da ne dišijo tako močno in posledično se tudi hitreje razdišijo/izgine s kože. Toaletnim vodicam ponavadi sledijo parfumske vodice, ki so že boljše koncentrirane. Šele potem na vrsto pridejo pravi parfumi, ki imajo najvišjo koncentracijo. To pomeni, da so parfumi najbolj kvalitetni, saj tudi močneje dišijo in se veliko dlje obdržijo na sami koži. Zaradi tega so pravi parfumi zelo cenjeni in od vseh dišav običajno najdražji. Slednje velja predvsem, kadar gre za parfume, ki jih najdete v drogerijah. Le-ti so namreč veliko dražji, saj zraven plačaš še lepo stekleničko, oglaševanje in podobno. 
Na srečo pa je MySpirit ena redkih znamk, ki ponuja prave parfume po normalni ceni. Resda jih ne boste našli v najbolj ''fancy'' steklenih embalažah, a vas bo zato njihova dišava stala manj, kot če bi kupili podobno koncentrirano dišavo, kakšnega bolj znanega proizvajalca z privlačnejšo (stekleno) embalažo. 
Embalaža: MySpirit dišave torej nimajo luksuzne, steklene embalaže, pa vendar imajo zato veliko bolj praktično pakiranje z minimalističnim izgledom. Njihovi parfumčki se tako nahajajo v lahki aluminijasti embalaži, ki je izjemno praktična, predvsem za tiste, ki veliko potujejo, oziroma imajo radi dišavo vedno pri sebi v torbici. Embalaža je izredno lahka, a vendar trpežna. Dobra lastnost embalaže je tudi, da se v takšni obliki dišave dlje časa ne pokvarijo, oziroma dlje časa ohranijo svoj pravi vonj. Znano je namreč, da se dišave v stekleni embalaži veliko hitreje pokvarijo, še posebej, če jih nimamo v temnem prostoru, saj do njih pride svetloba. Tukaj bi rada poudarila še, da MySpirit parfumi NISO točeni, temveč so v neprodušno zaprti embalaži. Že zaradi tega dlje časa obdržijo svojo pravo noto. Sama sem recimo že imela tudi točene parfume in so po približno enem letu in pol spremenili vonj.
Kljub temu, da gre za aluminijaste embalaže, pa so meni te flaške vseeno zelo simpatične. Še posebej ta Rebekina verzija št. 3. je zelo privlačna na pogled. Mene asociira na pomlad in topel spomladanski sonček. Flaška je v belo roza kombinaciji in deluje zelo prefinjeno. Prava paša za oči je tudi sama škatlica, v kateri je pakirana flaška, saj ima lep, cvetlični dizajn. Skratka, popolna dišava za tale letni čas.
Parfum Rebeka št. 3.: Dišava me je pritegnila že ob prvem vonjanju. 
Na začetku, ko dišavo popršim po koži, je vonj dokaj močan, saden in rahlo začinjen (breskev, poprova zrna). Že čez nekaj minut, pa sadne note in začimbe izginejo ter se razvijejo v nežen, orientalsko lesni vonj (jasmin, les kašmirja, sandalovina). Na koncu dišava dobi še sladkobo, malce pudrastega pridiha ter celo postane malce gurmanska (note pralin in belega mošusa). Meni je definitivno najbolj všeč vonj, ki se na moji koži razvije na koncu, saj obožujem sladke pudraste, že skoraj gurmanske vonje
Dišavo bi opisala kot sladko, cvetlično-lesno dišavo z rahlo pudrastim in gurmanskim pridihom. Vonj je res privlačen, vpadljiv, gurmanski, a vseeno ni preveč osladen. Ravno dovolj, da ga opazijo tudi drugi.
Sama imam zelo rada takšne vrste dišav, zato to dišavo uporabljam ne glede na letni čas in del dneva. Vseeno pa mi je malenkost ljubša za pomladni čas, predvsem zaradi cvetlično pudrastih not.
Parfum Rebeka št. 3 je nastal v sodelovanju z Rebeko Dremelj. Obstajata še dve verziji od nje - klasik in Summer.
Obstojnost dišave je na meni vrhunska. Sicer se na meni že nasplošno večina dišav dobro obdrži, a to je definitivno najbolj obstojna dišava v moji zbirki. Na meni brez težav zdrži celoten dan. Uporabim pa zelo majhno količino - eno pršilo na zapestje (ki ju ''podrgnem'' skupaj in prenesem še na predel za ušesi) in eno na vrat; kar je zame čisto dovolj, saj je dišava res močno koncentrirana.
Dišava me je res pozitivno presenetila, predvsem s posebnim vonjem, pa tudi s privlačno pomladno embalažo in s samo koncentracijo. Parfum je namreč precej močno koncentriran, o čemer priča tudi vrhunska obstojnost. Zadnje čase je to edina dišava po kateri posegam. Se mi zdi, da super paše k temu spomladanskemu, sončkastemu vremenu.
Sama rada podpiram slovenske produkte in sem zelo vesela, da imamo tudi pri nas kvalitetne znamke in da tako ne rabimo dobre stvari kupovati zgolj od tujih proizvajalcev. 

Dišavo lahko dobite na njihovi spletni strani, v Tuš drogeriji, od jutri naprej pa bo začasno na voljo tudi v Lidlu.
Ste že preizkusile kakšno dišavo od MySpirit?



You Might Also Like

2 komentarji

  1. Čudoviti parfumi in čudovita objava.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :)
      Parfum je res top, brez pretiravanja, nisem pričakovala, da bom tako zadovoljna. :D Se ga splača povonjati - imajo ga naprimer tudi v Tuš drogeriji in če se ne motim v DMu.

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3