Empties #17

petek, marec 29, 2019

Čisto preveč časa je že minilo od zadnje Empties objave. Sem pa spet porabila veliko zanimivih izdelkov, ki so vsekakor vredni omembe.
Ombia dvofazni odstranjevalec očesnih ličil: Edini odstranjevalec ličil za oči, ki ga redno kupujem. Je nežen, hitro odstrani tudi vodoodporen makeup, ni preveč masten, pa še poceni je.
Ponovni nakup: Že opravljen.

Nivea čistilna krema za obraz Creme Care: Tale čistilna krema mi je bila izjemno všeč. Po vonju in teksturi je spominjala na njihovo klasično kremo, le v drugačnem pakiranju. Bila je gosta, kremna ter se je lepo penila. Kožo je dobro očistila in mi je ni zategovala. Bila je odlična predvsem za vsakodnevno uporabo, saj je bila izjemno nežna in je ustrezala tudi moji občutljivi koži. Super izdelek in poceni.
Ponovni nakup: Da, imam pa še dva zelo dobra (a draga) čistilna produkta za porabit. Poleg tega sem ravno naročila famozno Hada Labo peno za čiščenje.
The Ordinary salicilna (2%) in azelaična (10%) kislina: O tema dvema izdelkoma sem v preteklosti že pisala. Oba sta pripomogla k bolj čisti koži. Zadnje čase ju več nisem uporabljala na dnevni ravni, ker tega nisem potrebovala (večinoma moja koža izgleda kar dobro), ampak le ob dnevih, ko se je moji koži ''zmešalo''. Takrat sta bila to moja najboljša prijatelja, saj sta pospešila sušenje mozoljčkov, obenem pa sta preprečila nastanek novih. Azelaična mi je za piko na i še kožo naredila enakomernejšo in jo tudi malce posvetlila. Opazila sem, da izdelka izredno pašeta moji koži in jo naredita res lepo. Nič je ne izsušita, ne povzročata rdečice, vbistvu je moja koža po uporabi res mehka in brez sijaja. Salicilno sem ponavadi nanašala zjutraj (po celem obrazu ali točkovno na mozoljčke), zvečer pa obe.
Ponovni nakup: Definitivno.

The Body Shop krema za obraz Vitamin C (ZF30): Porabila sem tudi mojo najljubšo dnevno/sončno kremo za obraz. Krema je imela gostejšo teksturo, v kožo pa se je vpila hitro in jo je vlažila. Koži je dala tudi zdrav sijaj, ni pa izgledala mastno. Prav tako ni delovala težka na obrazu. Imela je zaščitni faktor 30, zato sem jo uporabljala tudi kot sončno kremo. Imela je krasen vonj po sočnih pomarančah. Podrobno oceno najdeš tukaj.
Ponovni nakup: Že opravljen, vendar bom, ko jo porabim, uporabljala kreme z višjim faktorjem, saj mi je ZF30 za poletje premalo. Sem ravno naročila nekaj azijskih sončnih krem.

Melvita krema za okrog oči: Krema je imela lahkotno gel teksturo in se je hitro vpila v kožo. Žal pa ni imela nobenega efekta in je predel pod očmi definitivno premalo navlažila, včasih me je po nanosu koža celo zategovala in pekla. Prav tako nisem opazila nič posebnega pri odpravljanju zabuhlosti (kot obljublja). Tako slabe kreme še nisem imela. Slabo se je obnesla tudi pri makeupu, saj se mi je primer za oči svaljkal, za kar krivim tole kremico, saj se mi drugače to nikoli ne dogaja.
Ponovni nakup: Ne. Želim kupiti nekaj bolj hranljivega. Kakšni predlogi?

Lush piling za ustnice Sugar Plum Fairy: 
Piling je bil podoben ostalim Lush pilingom, le da je šlo za vonj iz omejene, božične izdaje. Šlo je torej za sladkorni piling. Najraje sem ga uporabljala, ko sem imela suhe ustnice in ko sem jih želela pripraviti na nanos mat šminke. Piling mi je ustnice res lepo zmehča in je tudi odstrani suhe predele. Sicer si tudi doma lahko narediš piling, a meni so ti od Lusha res super za uporabo, pa še vonji so tako prijetni. Ta je dišal sadno in malo sveže, po črnem ribezu s kančkom mentola.
Ponovni nakup: Že opravljen, tokrat v Bubblegum različici. 
Soap & Glory mini gel za tuširanje Clean on Me: To pa je pomoje najbolj dišeč gel za tuširanje vseh časov. Dišal je zelo močno, sladko, malo cvetlično, kot kakšen parfum. Vonj je bil res zelo prijeten in se je tudi dobro obdržal na koži. Všeč pa mi je bil tudi sam gel, ki je imel gosto, kremno teksturo, zato se je lepo penil.
Ponovni nakup: Ja, zelo rada bi kupila tale gel v ''full-size'' velikosti, vendar ga trenutno nikjer ne morem dobiti. Ta moj je bil iz spletne trgovine Boots International, ki pa več ne obstaja. :(

L'angelica gel za tuširanje Arganovo olje: Gel za tuširanje, ki je imel prijetno oljnato teksturo (vsebuje arganovo olje). Sicer ni bil tako goste konsistence, kot L'Occitanovo olje, pa vendar se je v stiku z vodo spremeni v podobno gosto peno. Bil je zelo prijeten za uporabo, kožo pa je naredil mehko in prijetno na otip. Imel je prijeten, sladek vonj. Odličen tuš gel za zimski čas. Če vas ne moti manj gosta tekstura, je lahko tale gel odličen nadomestek L'Occitane mandljevemu olju.
Ponovni nakup: Da, zagotovo. Trenutno pa uporabljam verzijo z makadamijo.

Palmolive gel za tuširanje Coconut Joy: Tuš gel je imel kremno teksturo, ki je bila nežna in ne izsušujoča. Dobro se je penil in je imel vonj po kokosu, a sama sem poleg kokosa zaznala še vonj po neki mešanici sadja, morda manga in ananasa. Vonj je bil prijeten, ni pa bil to moj najljubši tuš gel z vonjem kokosa. Palmolive geli so mi všeč, moj najljubši vonj je Berry Delight, ki diši kot jogurt z jagodičevjem.
Ponovni nakup: Že opravljen.
Soap & Glory piling (''buffer'') za telo Scrub of your Life: Piling je imel gostejšo gel teksturo, z manjšimi roza kroglicami in finimi transparentnimi zrnci. Tekstura je bila res zanimiva, saj je piling lepo zdrgnil kožo in jo naredil mehko, vendar na bolj nežen način. Ni bil kot večina pilingov, ki imajo bolj grobo teksturo, temveč je bil bolj nežen, a hkrati precej učinkovit. Vonj je bil močan, kar je pri Soap & Glory izdelkih čisto normalno. Dišal je sadno-cvetlično.
Ponovni nakup: Mogoče, a Soap & Glory je pri nas nedostopen.

Balea piling za telo Icy Berry: Porabila sem še en piling za telo, ki mi je bil izjemno všeč, vendar mi o njem ni uspelo pisati na blogu. V primerjavi z Soap & Glory pilingom je imel Balein piling bolj grobo teksturo, bila je podobna sladkornemu pilingu. Piling je lepo zdrgnil mojo kožo, imel pa je tudi dodana olja, zato je bila moja koža po uporabi navlažena in pogosto nisem niti potrebovala kreme za telo. Piling je namreč pustil rahel (oljnat) vlažilen sloj na koži, podobno, kot L'Occitane medeni piling. Vonj je bil prijeten, sladek, po bonbonih z malino.
Ponovni nakup: Da, bi ponovno kupila, vendar ne vem, če se še sploh da dobiti.

Bath and Body Works losjon za telo Gingerbread Latte: Končno sem začela porabljati svojo zbirko Bath and Body Works losjonov za telo. Njihovi losjoni so mi zelo všeč, saj zelo dišijo (vonj zjutraj še vedno vonjam na koži) in obenem dobro vlažijo mojo kožo. Tako, kot vsi B&BW losjoni do sedaj, se je tudi tale hitro vpil v mojo kožo, na njej pa je pustil rahlo vlažilen/sijoč sloj. Zame je večino leta tak losjon dovolj negovalen (razen pozimi imam raje The Body Shop masla). Dišal naj bi po medenjakih in chai latte-ju, ampak je bil daleč od tega. Meni je dišal podobno kot Vanilla Bean Noel, torej po maslenih piškotih z vanilijo, a z malce pikantne note zraven. Ta losjon sem kupila na ''slepo'', zato sem bila kar malce razočarana nad njim, saj sem upala, da bo dišal po medenjakih (obožujem medenjake). Vonj je bil prijeten, a nič posebnega.
Ponovni nakup: Imam še kar nekaj drugih vonjev za porabit. Tega pa več ne bi kupila, kljub prijetnemu vonju.

Lush losjon za telo Sleepy: Imel je malenkost gostejšo, kremno teksturo, ki je bila precej hranilna na koži (vseboval je kakavovo maslo, jojobino in mandljevo olje). Potreboval je kar nekaj časa, da se je vpil v kožo in je na njej pustil oljnat sloj. Zato je bil primeren zgolj za mazanje pred odhodom v posteljo. Sem pa imela naslednji dan vedno ekstra mehko in gladko kožo. Imel je prijeten, nežen in pomirjajoč vonj po sivki, ki se je zjutraj na koži še vedno vonjal. Odličen izdelek za suho kožo, a The Body Shop masla so še vseeno malenkost boljša, ker ne pustijo tako oljnatega sloja in kožo kljub temu še bolj nahranijo.
Ponovni nakup: Mogoče, bil pa je del božične izdaje kakšno leto nazaj.

The Body Shop maslo za telo Berry Bon Bon: Moja najljubša krema za telo. Šlo je pravzaprav za maslo za telo, ki je imelo gosto, kompaktno masleno teksturo, ki se je pod toploto prstov zmehčala. Po nanosu maslo na koži pusti hranilen sloj, zato je najbolj primerno za pred spanjem. Maslo je bilo odlično za nego suhe kože, sploh za trdo kožo na stopalih. Je edini izdelek, ki mi res pomaga zmehčati kožo na tem predelu. Ta verzija je zelo lepo dišala - po sočnih gozdnih sadežih (božična izdaja). Imela sem že več vonjev njihov masel. Do sedaj sta mi bila najljubša vonja kokosa in manga.
Ponovni nakup: Bila je omejena božična izdaja, bom pa zagotovo kupila tudi letošnje vonje (vedno imajo zanimive omejene, božične izdaje).
Bath and Body Works PocketBac antibakterijski gel za roke Perfect Beach Day: O Bath and Body Works antibakterijski gelih pa sem res pisala že neštetokrat. Zame so must have. Razkužijo roke, brez da bi kožo izsušili ali na njej pustili lepljiv film, se hitro vpijejo in roke še zelooo lepo odišavijo. Vonj se tudi dolgo obdrži na rokah. Tokrat sem porabila poletni vonj Perfect Beach Day, ki je imel bolj svež, sadni vonj - kombinacijo bergamotke in melone.
Ponovni nakup: PocketBace imam vedno na zalogi, tako da, ja. Vendar pa kak drugi vonj, saj imajo še veliko različnih.

Nivea deodorant za telo Pearl & Beauty in Winter Moment: Včasih so Nivea deodoranti bili moji najljubši. Vmes pa sem zamenjala za Garnier in Rexona, ki so mi še malo ljubši, a tudi Niveini so mi še vedno odlični. Vedno poskušam malce menjavat, ker nočem, da bi se koža preveč navadila na določen deodorant in le-ta potem na meni več ne bi deloval. Kakorkoli, po dolgem času sem tako uporabila Nivea deodorante in sem bila, kot že v preteklosti, zadovoljna. Deodorant je odlično preprečil potenje, ni puščal sledi na oblačilih in po njem sem še ob koncu dneva vedno dišala. Porabila sem vonja Pearl & Beauty (moj naj Nivea vonj - pudrast ženstven) in Winter Moment (rahlo pudrast vonj z ostro noto mošusa, ki je običajno v moških dišavah).
Ponovni nakup: Da, definitivno.
Alterna Anti-aging balzam za lase Caviar Volume (manjka na sliki, ker je po pomoti pristal v smeteh): Končno mi je uspelo porabiti balzam za lase od Alterne. Alterna je znana kot vrhunska znamka lasne kozmetike, a je mene pustila hladno, vsaj s tole Anti-aging Caviar Volume linijo. Balzam je imel srednje gosto teksturo, lase je lepo zmehčal, navlažil in jih razvozlal, da so se lažje razčesali, to pa je bilo tudi vse. Vse to dosežem tudi s pocenim balzamom za lase. Po uporabi nisem opazila nobenega volumna, kot ga izdelek obljublja. Škoda denarja.
Ponovni nakup: Ne. 

Batiste suhi šampon za lase: Le-ta se znajde v čisto vsaki moji empties objavi, enostavno ne morem brez njega. Imam zelo masten tip las, zato je to edina stvar, ki mi prestavi pranje las vsaj za dan ali dva. Izdelek dobro razmasti lasišče, iz las se zlahka odstrani, lasem pa da veliko volumna, pa še odišavi jih. Porabila sem različne vonje, vsi so mi bili všeč, najboljši iz tega kupčka pa mi je še vedno Blush, ki ima sladek, cvetlično pudrast vonj.
Ponovni nakup: Že opravljen.

Kozmetika Afrodita šampon proti izpadanju las Česen: Šampon, s katerim sem imela ''love-hate'' razmerje. Enkrat mi je naredil neverjetno lepe, mehke lase z veliko volumna, spet drugič so bili lase po umivanju obteženi, so se hitro zmastili in se vozlali. Vedno sem jih umivala na enak način, dala enako količino šampona, ampak enostavno nikoli po umivanju nisem vedela, ali bodo lasje tokrat lepi ali spet ne. Ko je končno kazalo dobro, se je situacija spet poslabšala in obratno. Tudi drugače nisem opazila, da bi mi lasje kaj manj izpadali, kot šampon obljublja (+drugi ga precej hvalijo). Mi je pa všeč sama ideja teh Afroditinih šamponov, ker dobiš res veliko količino za nizko ceno, zato bom preizkusila še kakšnega drugega.
Ponovni nakup: Ne, bom pa vzela kakšno drugo različico.
Kaj pa ste ve porabile nazadnje?



You Might Also Like

2 komentarji

  1. Pridna si pri porabljanju svojih izdekov. Tudi jaz se zelo trudim, da vse porabim. :)*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. <3 a ne, kako je lep občutek, ko nekaj porabiš? :))

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3