Nega mastne kože: Melvitino olje črne kumine

sreda, april 03, 2019

Zadnje tedne v svoji večerni rutini pridno uporabljam tudi olje za obraz. Uporabljam Melvitino olje črne kumine, ki je primerno za nego mastne, ja, prav ste prebrali, MASTNE kože. 
Priznam, da tudi sama prvo nisem mogla razumeti, zakaj bi kožo, ki je že tako ali tako mastna, negovali z oljnatimi produkti. Hmmm, saj si konec koncev nihče ne želi imeti še bolj mastne kože, kot jo ima že v osnovi. 
Potem sem začela vedno pogosteje brati, da so olja za obraz primerna tudi za mastno kožo, saj naj bi ob uporabi koža dobila ''znak'', da se zadosti masti in tako posledično zmanjšala izločanje odvečnega sebuma. Zveni kar logično, zato sem se opogumila in tudi sama preizkusila olje. Sicer sem že prej pozimi uporabljala Nuxe suho olje, ki mi je lepo navlažilo izsušeno povrhnjico, pa sem se vseeno bala uporabe ''pravega olja''.
Moja koža: Preden nadaljujem z vtisi, bi rada omenila, da je moja koža nasplošno precej mastna (predvsem na T coni), občutljiva in nagnjena k nastanku nepravilnosti (v puberteti sem imela velike težave z mozolji). Prav tako imam široke pore. 
V tem letnem času pa se soočam še z izsušeno povrhnjico na ličkih in ob obrvih.
Embalaža: Olje se nahaja v luštni stekleni embalaži na pumpico, kar je zelo priročno za uporabo. Embalaža je sicer malce težja, drugače pa kljub občasnemu prenašanju v kovčku, do sedaj nisem imela nobenih težav z razlivanjem olje. Tako bi rekla, da je embalaža kvalitetna in varna.
Vonj: Olje ima malce močnejši, a meni nevsiljiv, zeliščni vonj, ki po nekaj minutah izgine, oziroma postane komaj nezaznaven. Olje je zelenkasto rumene barve.
Za kakšno olje torej gre in kako se obnese na moji koži? Gre za olje črne kumine, ki deluje očiščevalno in antiseptično. Zaradi tega je olje idealno za nego mastne in aknaste kože. Olje je 100% naravno, ekološko in hladno stiskano.
Olje ima bolj tekočo, oljnato teksturo, ki se lepo razmaže po koži. Za obraz in vrat je potrebna zelo majhna količina, približno tri kapljice. Olje se začuda v mojo mastno kožo lepo vpije in ne pusti mastnega, oljnatega sloja. Koža naredi rahlo sijočo, a na zdrav način. Koža je na otip mehka, gladka in nahranjena. Všeč mi je, da občutek na koži ni masten in da olje moje kože ne zmasti še bolj, a kljub temu odlično nahrani izsušeno povrhnjico. 
Odkar olje uporabljam, nisem opazila, da bi se mi pore mašile, oziroma da bi mi nastali kakršnikoli mozoljčki. Tudi pore so bolj čiste, je pa res, da zadnje čase v večerni negi delam še dvojno čiščenje (oljni odstranjevalec + čistilni gel), tako da verjetno tudi zaradi tega (čistilna olja naj bi odstranila nečistočo iz por). V vsakem primeru mi zdi, da olje da kar ''instantne'' rezultate, saj koža že po nekaj dneh izgleda dosti lepša in enakomernejša.
Opazila sem tudi, da se mi koža veliko hitreje celi. Sem namreč imela nekaj drobnih ranic in so izginile/se posušile hitreje, kot običajno.
Nanašam ga zvečer, kot zadnji korak v večerni negi obraza. Občutek olja na koži je res zelo prijeten in pomirjajoč, predvsem po čiščenju obraza, ki zna včasih biti malce izsušujoče. Kar mi je pri tem olju najbolj zanimivo je, da se kljub nahranjeni koži, zjutraj sploh ne zbudim z mastno kožo, kot se ponavadi po skoraj vsaki nočni kremi. Tako da se olje skozi noč lepo vpije v kožoKoža pa je zjutraj še vedno mehka, nahranjena, a brez sijaja.
Olje se lahko uporablja samostojno po čiščenju obraza/toniziranju, po nanosu kreme ali se celo primeša v kremo. Sama ga uporabljam samostojno, ker mi je ponavadi čisto dovolj ali pa ga nanesem po uporabi kislin (salicilna, azelaična), s katerimi se olje dobro ujema (nisem opazila nobene iritacije).
Zdi se mi super tudi za občutljivčke, saj meni ne povzroča nobene rdečice, oziroma mi ne draži kože.
Cena: 17,50€ / 50ml, dobi se v Müllerju in v Melvitini spletni trgovini.
Olje je izredno prijetno za uporabo, saj je lahkotno, a hkrati kožo dobro nahrani. Ne maši por, zmanjša nastanek nepravilnosti in kože ne zmasti še dodatno. Tako ga lahko brez strahu uporabljajo vsi, ki imajo težave z mastno kožo in aknami.
Na voljo pa so še druga hladno stiskana olja, za različne tipe kože.
Kaj pa vi, ste že preizkusili kakšno olje za obraz?



You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3