Wishlist: Fragrances

ponedeljek, april 08, 2019

Moja zbirka dišav nikoli ni bila preveč velika, tudi ni vsebovala veliko dražjih dišav. Če bi pogledali v njo, bi tako presenečeni odkrili, da imam večinoma le cenejše dišave in da v svojo zbirko le redko dodam kakšen nov vonj (izjema so meglice, ki jih imam kar nekaj). Obožujem dišave, ampak, iskreno, mi je zanje težko odšteti malce večjo vsoto denarja. No, zadnje čase se igram z idejo, da bi si končno privoščila kakšno novo ''high-end'' dišavo. Ker je življenje kratko in ker že dolgo nisem kupila nobene bolj ''fancy'' dišave. Zato sem sestavila majhno listo želja dišav, ki si jih trenutno res najbolj želim.
Hugo Boss parfumska voda The Scent
To je vonj, ki sem ga odkrila čisto po naključju. Pritegnil me je s svojo elegantno embalažo. Priznam, da bi jo imela že zaradi same stekleničke. Seveda mi je na prvem mestu vedno vonj, a vendar bom kljub božanskemu vonju, le redko kupila dišavo z ''grdo stekleničko''. No, k sreči, ima tale dišava vse, kar si želim. Izgled stekleničke je res lep, malo bolj ''fancy'', pa tudi sam vonj je prijeten. Vonj je sicer pravo nasprotje dišavam, ki jih običajno izberem - večinoma so le-te precej sladke in opazne (večinoma z lesnimi in sadnimi notami). Ta dišava pa je čisto drugačna. Je bolj nežna in primerna tudi za službo - lahko bi jo poimenovala tudi ''office dišava''. Ni vpadljiva in premočna za poslovne zadeve. Vonj je sadno-cvetličen. Diši predvsem po sočni breskvi s pridihom kakava. Dišava je tako sladko sveža. Všeč bi bila predvsem tistim, ki ne marajo preveč močnih in sladkih dišav, kot tudi tistim, ki imajo vseeno radi nekaj sladkobe v dišavah. Zgornje note: breskev, frezija; srednje note: osmanthus; spodnje note: kakav. 

Armani Emporio parfumska voda Because It's You
Dišavo Because It's You sem odkrila šele pred nekaj meseci, a me je že po prvem vonju čisto navdušila. Je čisto moj tip dišave - torej sladka, močnejša in definitivno izstopa. Vonj je zelo saden, meni diši predvsem po sladkih malinah, s kančkom vanilije, mošusa in vrtnice, nekje v ozadju pa je še malce citrusne note. Sama sicer ne maram vrtničnih vonjev, ker se mi zdijo preveč ''starinski'', a pri tej dišavi vrtnica ni tako močna, je bolj nežna in ne izstopa preveč. Kot sem že napisala, precej sladek saden vonj, malce spominja celo na malinin sirup z medeno noto. Vonj je res močen, zato je dovolj že ena šprica. Dišava je zaradi svoje sladkobe in intenzivnosti primerna bolj za večerne izhode. Zgornje note: malina, neroli, limona; srednje note: vrtnica; spodnje note: vanilija, mošus, jantarjev les.
Steklenička je minimalistična, a lepa za razstavit na polički, saj ni preveč kičasta in ''živa''.

Lancome parfumska voda La Vie Est Belle
Seveda je na seznamu tudi dišava, ki je že nekaj let moja najljubša dišava vseh časov. Pravzaprav imam to dišavo na seznamu že odkar je prišla na trg (in takrat še sploh ni bila tako popularna). In kljub temu, da mi je tako všeč, je še nikoli nisem kupila, no vsaj originala ne. Enostavno se mi je vedno zdela predraga za moj žep. Večkrat sem kupila že kakšno dražjo stvar, a za parfume mi je vedno bilo težko odšteti malce več denarja. Vseeno pa je La Vie Est Belle dišava vsa ta leta vedno ostala nekje v mojih mislih, zato sem se odločila, da končno temu naredim konec in si jo privoščim, ne glede na ceno. Sicer je v zadnjih letih postala zelo popularna in jo ima zagotovo že vsaka četrta ženska, a mi je zato čisto vseeno, saj je vonj enostavno popoln. Vmes so seveda izšle tudi druge verzije. Kakorkoli, tale dišava bo zagotovo prva iz te liste želja, ki si jo bom privoščila. Vonj je božanski, sladek in močnejši. Enostavno se ga ne morem naveličati. Je zelo gurmanski, diši po pralinah s sadnim polnilom, ki se meša s cvetličnimi notami (iris, jasmin, cvetovi pomarančevca) in pačulijem. Vonj se mi zaradi intenzivnosti zdi izjemno obstojen. Zgornje note: črni ribez, hruška; srednje note: iris, jasmin, cvetovi pomarančevca; spodnje note: pačuli, semena tonke, vanilija, praline. Pika na i je tudi elegantna steklenička.

Paco Rabanne parfumska voda Pure XS
Za konec pa še najnovejša dišava iz tega seznama: Paco Rabanne Pure XS. Na trg je prišla pred nekaj meseci, leta 2018, v jesensko-zimskem času. Moj pogled je pritegnila predvsem prečudovita embalaža. Všeč mi je roza barva in zlat dodatek v obliki kače (čeprav res ne maram kač). Tudi vonj je všečen in tako kot večina iz moje liste želja, sladkoben in močnejši. Dišava je malce bolj posebna, saj vsebuje note kokic, čeprav jih ne vonjam, vseeno pa vonjam nekaj rahlo slanega, v kombinaciji s sladkim (vanilijo). Se mi zdi, da se šele sčasoma na moji koži razvije pravi vonj. Slana nota izgine, vonj pa postane bolj topel, lesni in rahlo cvetlični  - vonjajo se cvetovi pomarančevca, ylang ylang, vanilija in mošus. Note: ylang ylang, vanilija, kokice, sandalovina, cvetovi pomarančevca, breskev, mošus, jantarjev les, kokos.  Definitivno zelo drugačna dišava od večine, ravno zaradi slane note. Meni se zdi zelo zapeljiva, seksi in ženstvena dišava, ki pa verjetno vsem ne bi bila všeč.


Katera dišava pa je trenutno na vaši listi želja?



You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3