L'Occitane Foaming Cleanser

nedelja, april 21, 2019

Že nekaj časa nisem objave namenila L'Occitane izdelkom, čeprav sem v preteklosti kar veliko govorila o njih in imam tudi nekaj favoritov (ki vam jih pokažem kmalu).
Danes bi tako rada z vami delila moje mnenje o njihovi peneči se kremi za čiščenje obraza, ki sem jo uporabljala praktično celo zimo.
Embalaža: Gel, oziroma peneča krema za čiščenje obraza se nahaja v preprosti plastični tubici s pokrovčkom na navoj. Embalaža je lepa, preprosta in minimalistična. Nimam večjih pripomb, edino ljubše bi mi bilo, če bi imela čistilna krema malo drugačen pokrovček. Pokrovček bi lahko bil na ''klik'' ali bi na sredini pokrovčka imel manjšo odprtinico, ki bi jo zaprl/odprl z zasukom v levo/desno, tako kot jo imajo nekateri njihovi izdelki (npr. mandljev piling za telo). Se mi zdi, da je na ta način uporaba lažja, saj sedaj težko zapreš embalažo s čistilno kremo v eni roki, če pa je ne zapreš, pa lahko krema malce steče iz embalaže.
Tekstura in občutek na koži: Tekstura pri tej čistilni kremi je res izredno prijetna. Ima namreč bogato, kremno teksturo, ki se v stiku z vodo krasno speni. Dejansko potrebuješ zelo majhno količino kreme za eno umivanje. Sama ponavadi v dlan iztisnem čistilno kremo v velikosti graha, dodam ji malce vode in dlani podrgnem skupaj. Tako dobim bogato peno, ki jo nežno nanesem na obraz in vmasiram. Občutek na koži, ko peno masiram po obrazu je res božanski in deluje zelo luksuzno. Prav uživam v umivanju obraza in ponavadi si tako privoščim eno daljšo, sproščujočo masažo obraza. 
Čistilna krema se z obraza lepo spere, mojo kožo pa naredi izjemno mehko in gladko. Dejansko je moja koža po umivanju navlažena in zmehčana (vsebuje 5% karitejevega masla). Krema na moji koži ne pusti suhega občutka in mi je ne zateguje. Tako da mi izredno prija v zimskih dneh, ko imam malce bolj izsušeno povrhnjico. Sicer po umivanju še vedno potrebujem vlažilno kremico ali olje, a je moja koža definitivno že z uporabo te čistilne kreme manj suha.
Prav tako pri uporabi nisem opazila nobenih iritacij in rdečice, kljub občutljivi koži.
Čistilna krema dobro odstrani tudi ostanke ličil (uporabljam jo za drugo čiščenje).
Vonj: Čistilna krema ima zelo blag in nevsiljiv vonj.

Cena: 19,30€ / 125ml, dobi se v L'Occitane trgovinah in na spletu.
Krasna bogata čistilna pena, ki ustvari nežno peno in lepo očisti mojo kožo brez izsuševanja. Je super predvsem za hladnejše mesece, saj zmehča mojo suho povrhnjico in obenem lepo odstrani tudi ostanke ličil. 
Poraba je zelo majhna, saj se že manjša količina v stiku z vodo precej speni. 
Umivanje z njo je zelo prijetno in skorajda luksuzno. Moji občutljivi koži zelo paše, saj je ne iritira in ne da občutka zategnjenosti.
Ste že preizkusili tole čistilno peno od L'Occitana?



You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3