The Body Shop: My Current Favorites (Matte Lipstick, Face Cream, Body Butter)

četrtek, november 08, 2018

Odkar je končno pri nas trgovini The Body Shop, se tudi sama zelo navdušujem nad njihovimi izdelki (en moj večji nakup in prve vtise najdete tukaj). Njihove izdelke sem pravzaprav poznala že veliko prej, vendar jih nisem preizkusila kaj dosti, saj pri nas niso bili zlahka dostopni. 
Današnjo objavo bi rada posvetila trem The Body Shop izdelkom, ki jih trenutno obožujem in jih torej uporabljam na dnevni ravni. 
Namig: izdelki so obenem tudi odlično darilo za praznike, ki prihajajo.
The Body Shop tekoča šminka za ustnice Matte Lip Liquid
Sem velika ljubiteljica tekočih šmink za ustnice, a le za redko katero lahko rečem, da je med mojimi ljubšimi. Nekatere so premalo obstojne, druge preveč izsušujoče, tretje se ne nanašajo lepo, itd. 
Kljub moji ogromno kolekciji tekočih šmink, pa je The Body Shop tekoča šminka ena mojih najljubših. Dejansko se ji je uspelo uvrstiti med top 5 tekočih šmink (tudi takšna objava kmalu pride na blog). Všeč mi je že sama formula, ki je na ustnicah noro lahkotna. Tekstura šminke je kremna in kar drsi po mojih ustnicah. Nanos je izredno enostaven in hiter (aplikator je majhen in natančen).
Šminka za popolno prekrivnost potrebuje dva tanjša sloja, a mene to ne moti, saj tudi pri drugih šminkah le redko uporabim en sam sloj. Šminka potrebuje nekaj minut, da se posuši, vendar se potem tudi posuši v tisti pravi mat finiš. 
Kar mi je poleg hitrega nanosa najbolj všeč je, da je šminka na ustnicah izredno lahkotna in nemoteča. Mojih ustnicah niti malo ne izsuši, niti po daljšem času nošenja. Dejansko se je na ustnicah niti ne čuti, kot da sploh ničesar ne bi imela gor. Zaradi tega jo zelo rada nosim. Tudi v teh hladnejših mesecih ni preveč suha, zato je ena redkih tekočih mat šmink, ki jo nosim v tem času. Šminka bi ustrezala tudi tistim, ki imate že na splošno bolj suhe ustnice, a želite vseeno nositi tekoče mat šminke. Priporočala bi le, da prej ustnice dobro pripravite s kakšnim pilingom in balzamom za ustnice.
Obstojnost je za takšno lahkotno formulo precej dobra - na meni se šminka obdrži približno 5 ur. Zlahka preživi pitje, medtem, ko po uživanju hrane počasi začne bledeti (enakomerno in brez ''luščenja''). Sama takrat običajno nanos obnovim (nanesem eno zelo tanko plast). Tukaj bi rada še poudarila, da šminka ne izgleda nič ''cakey'', če nanos obnovim ali če že v štartu dodam kakšno plast več.
Sama imam odtenek Tokyo Lotus, ki je čisto po mojem okusu, saj lepo poživi moj obraz. Odtenek je svetlejši, vpadljiv, skoraj neonsko roza in je najbolj primeren za toplejše mesece, a ga sama nosim tudi sedaj v jeseni. 
Vonj: imajo prijeten vonj po žvečilnih bombonih.
Cena: 8,90€ / 8ml.
Šminke najdete tukaj, na voljo je veliko število odtenkov.
The Body Shop dnevna krema za obraz z vitaminom C
Pred približno mesecem in pol sem v svojo dnevno rutino obraza dodala tudi The Body Shop kremo za obraz z vitaminom C. Gre za dnevno kremo, ki je pravzaprav lahko tudi sončna krema (ima ZF30) in se torej nanaša kot zadnji korak v dnevni rutini nege obraza (pri meni je to takoj za tonikom). Krema ima malo gostejšo teksturo, a se kljub temu lepo maže. V kožo se vpije precej hitro (v približno eni minuti), kar mi je zelo všeč, saj ne maram krem, ki se dolgo ne vpijejo. Koža je po nanosu zelo mehka, gladka in navlažena. Čeprav imam sama bolj mastno kožo (z izsušeno povrhnjico), pa nisem opazila, da bi mi krema obraz še bolj mastila ali da bi mi celo zamašila pore. Krema pravzaprav koži da zdrav sijaj, brez mastenja ali lepljivosti. Zaradi tega se mi krema zdi še posebej primerna za ljudi, ki imajo pusto kožo in si želijo naravno sijoče kože. Tiste, ki imate rade le strogo matirajoče kreme, pa tale ne bo za vas. 
Krema je odlična tudi za vse, ki se, tako kot jaz borite z izsušeno povrhnjico, saj krema lepo navlaži izsušene predele, ki so še posebej radi opazni pri tekoči podlagi. Je idealna za pod makeup. 
Po daljšem času redne uporabe sem opazila še, da krema malce posvetli mojo kožo, oziroma jo naredi bolj enakomerno (moja koža je nagnjena k rdečici). 
Krema vsebuje, kot sem že omenila, zaščitni faktor 30, zato je super tudi za zaščito pred soncem in škodljivim UV žarki (v najhujši vročini vseeno priporočam nekaj s faktorjem 50). Sama jo uporabljam hkrati kot dnevno in sončno kremo, saj je ravno prav vlažilna, hkrati pa me zaščiti pred soncem.
Kot zanimivost: glavna sestavine kreme so jagode camu camu, v katerih je veliko vitamina C (ki sam po sebi svetli kožo) - le-ta pa je 60 krat močnejši od vitamina C, ki ga najdemo v pomarančah.
Vonj: je meni osebno zelo prijeten, saj diši po sočnih pomarančah.
Cena: 17,50€ / 50ml. Kremo najdete na tej povezavi.
The Body Shop maslo za telo Berry Bon Bon
Izdelek, ki sem ga v svojo zbirko dodala pred kratkim, a, ker gre za takšne vrste produkt, ki ga vzljubiš takoj, sem ga morala dodati zraven. 
Gre za maslo za telo, ki je The Body Shop-ov kultni, oziroma najbolj popularen izdelek za nego telesa. Sem prepričana, da ga vsi že poznate. 
Tokrat gre za vonj iz praznične kolekcije, ki je mene navdušila že pred prazniki :). 
The Body Shop namreč vsako leto v začetku novembra izda kolekcijo prazničnih vonjev. Tokrat so nam postregli s tremi različnimi vonji: Vanilla Marshmallow (linija naj bi dišala po na ognju zapečenih sladkih penicah marshmallow), Peppermint Candy Cane (linija, ki te popelje na zasnežene poljane ob škripanju snega pod nogami) in Berry Bon Bon (asociacija na zasnežen gozd poln rdečega, sočnega jagodičevja).
Sama sem že uspela v trgovini povonjati vse tri kolekcije in moram reči, da so vse tri zelo dišeče in praznične. Meni osebno najljubša pa je kolekcija Berry Bon Bon, zato sem si za začetek morala privoščiti (pravzaprav je za to kriv moj dragi) eno majhno verzijo masla za telo, da bom lažje počakala na praznični čas, ki je pred nami. 
Berry Bon Bon diši zelo sadno, predvsem po jagodičevju, pa tudi po gardeniji in vaniliji, ki da celotni liniji nekaj sladkobe. Ko povonjam tole maslo za telo, dejansko dobim občutek, kot da vonjam zamrznjeno gozdno jagodičevje. Vonj je sočen, a rahlo ''zamrznjen'', osvežilen. Kar se tiče teksture masla - je podobna, kot pri ostalih The Body Shop maslih za telo. Izjemno hranilna, maslena tekstura, ki se nežno topi pod toploto prstov, na koži pusti noro hranljiv sloj, zmehča suhe predele in kožo odišavi. Kulten izdelek, ki nikoli ne razočara. The Body Shop masla so res pravi balzam za dušo, oziroma za suho kožo. 
Izdelek s katerim preprosto ne morete zgrešiti, četudi, še niste nikoli preizkusili njihovih izdelkov. Primerna so namreč za vse tipe kože, tudi za tiste bolj zahtevne. Popolno darilo za prihajajoče božične praznike!
Cena za majhno verzijo: 6,90€ / 50ml, dobi se tukaj. Na voljo je še večja velikost. V tem vonju so na voljo še drugih izdelki (gel za tuširanje, piling za telo, itd.).
Njihovi izdelki se dobijo na spletu, v nakupovalnem centru Supernova na Rudniku (Ljubljana) in od jutri naprej tudi v Europarku v Mariboru (končno tudi v meni najbližjem kraju).
Kateri The Body Shop izdelki pa so vam najbolj všeč? 
Ste že preizkusile kakšen prazničen vonj?



You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3