Bath and Body Works: Champagne Apple & Honey Body Mist

sobota, november 17, 2018

Verjamem, da vse moje bralke že veste, da obožujem znamko Bath and Body Works, predvsem njihove antibakterijske gele za roke, meglice za telo, losjone in svečke. 
Pred kratkim sem si privoščila njihovo meglico za telo iz ene izmed jesenskih omejenih izdaj. Pravzaprav je na voljo več različnih jesenskih linij, sama pa sem izbrala vonj Champagne Apple & Honey.
Nasplošno nekaj o njihovih meglicah: zdijo se mi precej dobre kvalitete, saj lepo dišijo, se počasi porabljajo, za svojo ceno dobiš veliko količino izdelka, vsaka izdaja pa je po svoje zanimiva in privlačna na pogled.
Vonj Champagne Apple & Honey: Sprva, ko meglico popršim po koži je vonj precej močan, malce alkoholen. Kasneje, čez nekaj minut, pa se vonj malce umiri in postane veliko bolj subtilen. Vonj je zelo prijeten in pristen. Diši namreč po pravih sočnih jabolkah - gre za mešanico rahlo kislih, ostrejših not jabolk, ki pa jim je dodana še nota medu (slednja da dišavi več sladkobe). Gre torej za krasno mešanico sladko-kislih not. Vonj se mi zdi popoln za tale letni čas, saj je svež. Mene vonj meglice spominja predvsem na sprehod po svežem jesenskem zraku v sadovnjaku, polnem sočnih jabolk. Poleg jabolka, medu jasmina pa meglica vsebuje še noti jesenskih gozdov in penečega se vina.
Obstojnost meglice je precej dobra, na moji koži se obdrži okoli 2-3 ure, kar je za meglico veliko (nekatere se razdišijo že po par minutah). Na laseh in oblačilih se meglica obdrži še nekoliko dlje.

Obstajata dve verziji meglic - z bleščicami (146ml) in brez bleščic (236ml). 
Moja vsebuje bleščice, saj jih sama obožujem. Bleščice so majhne in so srebrne barve.
Koži dajo lep, a diskreten sijaj. Ne izgledajo preveč sijoče in niso preveč na gosto razporejene, kar mi je všeč. 
Sama meglica pa je rdeče barve, zato kombinacija s srebrnimi bleščicami deluje precej glamurozno in privlačno.
Kot že rečeno, je vonj meglice božanski in idealen za jesenske mesece. Meni je meglica takoj prirasela k srcu, zato jo uporabljam skoraj vsakodnevno. Včasih namesto dišave, včasih pa kar tako za osvežitev kože ali odišavljanje sobe. Mikajo me še ostali izdelki iz te linije.
Meglico sem kupila na spletni strani Notino - tukaj. Cena: 15,60€ / 146ml.
Ste že preizkusile kakšno meglico od Bath and Body Works?


You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3