Makeup Wishlist Tag

sreda, november 14, 2018

Že dolgo nisem naredila nobenega TAG-a, zato sem se z veseljem lotila Makeup Wishlist Taga, v katerem me je označila blogerka Diana (tukaj si lahko preberete njeno objavo). Vprašanja se mi zdijo zelo zanimiva, zato upam, da vam bo TAG všeč. 
Če želite, lahko spodaj v komentar tudi ve odgovorite na zastavljena vprašanja.


#1: Kaj je naslednji MU izdelek, ki ga želiš kupiti?
Trenutno nimam prevelikih luštov po novem makeupu, želim pa kupiti moje najljubše tekoče črtalo za oči - Bourjois Slim, saj mi gre že proti koncu, vendar še nisem našla časa za nakup novega. Nakup bom verjetno opravila v kratkem, saj si brez tega črtala skorajda ne predstavljam svoje rutine ličenja.
#2: Če bi lahko danes vkorakala v Sephoro in kupila eno stvar (brez omejitve denarja), katero stvar bi kupila? Verjetno bi kupila kakšno high-end paleto za oči, saj so le-te moja najljubša pregreha (zraven izdelkov za ustnice), poleg tega pa sem opazila, da dražje palete dejansko res naredijo OGROMNO razliko, predvsem kar se tiče daljše obstojnosti senčil in boljše pigmentiranosti. Morda pa bi kupila tudi kakšen dražji puder, ki ne da učinek ''maske'' in je primeren za mastno kožo (Dior Forever me zelo zanima). Iskreno, se mi za puder zdi škoda odšteti veliko denarja, saj nisem ravno ljubiteljica podlag (velikokrat pudra niti ne uporabim) - če bi imela neomejen ''budget'' pa bi to mogoče vseeno storila. :P
#3: Kaj je najstarejši izdelek na tvojem Sephora Loves seznamu?
Ne delam Sephora Loves seznama, saj Sephore nimam nikjer v bližini in tako brezveze sama sebe ''mučim'' z nedosegljivimi stvarmi. Si pa recimo že dolgo želim Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance paleto, o koli katere je bilo toliko govora in so jo vsi tako hvalili. Vem, da se je tale popularnost sedaj že malo polegla, saj vedno izhajajo kakšne nove palete, a mene ta še vedno mika (ni pa to najbolj zaželjena paleta iz mojega seznama-o tisti malo kasneje).
#4: Kaj je najnovejši izdelek na tvojem Sephora Loves seznamu?
Kot že rečeno, nimam Sephora Loves seznama, pa vendar je trenutno najvišje na moji listi želja Too Faced Sweet Smell of Christmas set tekočih mat šmink, ki dišijo zelo praznično. Obožujem šminke, hkrati pa je božič tudi moj najljubši čas v letu, zato bi bila zelo vesela tega seta. Verjetno bo vse ostalo le pri željah, saj dvomim, da mi bo uspelo pravočasno priti do tega seta (Too Faced se ne dobi pri nas).

#5: Kateri parfum je na vrhu tvoje liste želja?
Že nekaj let je to Lancome La Vie Est Belle, ki je čisto po mojem okusu (vonj, obstojnost, embalaža), vendar si ga nikoli ne privoščim zaradi previsoke cene. Zelo rada imam dišave, vendar iskreno, mi je škoda zapraviti večjo vsoto na njih. Si potem raje kupim kaj drugega. Drugače pa se ne bi branila še ene stekleničke Paco Rabanne Olympea Intense parfumske vode, ki je moja najljubša dišava, ki jo imam. Jo varčujem, saj nočem ostati brez nje, poleg tega pa je predraga, da bi si lahko večkrat privoščila. Všeč so mi tudi Fragonard dišave, saj gre za zelo kakovostne in obstojne PARFUME (dejansko so parfumi in ne parfumske vode, kot so večinoma pri nas).


P.S.: Po tem, ko sem objavo že napisala in sestavila ''kolaž'' liste želja, pa sem se na prvi vonj zaljubila še v eno dišavo (sem jo omenila na svojem IG storyu). In sicer v Paco Rabanne Pure XS dišavo, ki je novost. Vonj je božanski - meni diši precej močno in sladko. Po vaniliji, sandolovini, začimbah. Popoln vonj za zimo. Ima tudi zelo privlačno embalažo (prilagam sliko spodaj).
#6: Katere novosti se najbolj veseliš?
Trenutno ni nobene novosti, ki bi se je ekstra veselila. Pri makeupu je itak tako, da dosti stvari pri nas v Sloveniji sploh ne dobimo, tiste, ki pa jih, pa me nikoli zares ne pritegnejo. Morda se trenutno najbolj veselim kakšnih adventnih koledarjev (npr. The Body Shop-vse tri verzije so mi všeč), a verjetno letos ne bom kupila nobenega.
#7: Ali obstajajo kakšni drogerijski izdelki, ki si jih želiš, pa jih še nisi kupila?
Iskreno, niti ne. Morda bi si kupila le kakšno tekočo Rimmel šminko (satin ali mat), saj so precej pohvaljene, jaz pa kot že veste, obožujem različne tekoče šminke.
#8: Paleta senčil, ki si jo najbolj želiš?
Če bi me to vprašali pred kakšnimi šestimi meseci, bi brez oklevanja rekla Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance paleta. No, od kar je poleti na trg prišla Urban Decay Born to Run paleta, pa se je to spremenilo. Urban Decay paleta me je namreč čisto očarala, saj ima prekrasno poletno embalažo (fotografije počitniških destinacij) in čudovit nabor odtenkov, ki so zelo vsestranski in lahko z njimi ustvariš različne videze. Paleta je kot že rečeno zelo priročna, saj v eni paleti najdeš vse odtenke, ki jih potrebuješ. Vsaj meni je izbira odtenkov zelo všeč in vem, da bi večino odtenkov tudi zares uporabljala. Vem pa tudi, da je kvaliteta senčk dobra, saj me do sedaj ni razočaral še noben njihov makeup produkt. Skratka popolna paleta - tako z vidika odtenkov, kot tudi iz estetskega vidika (kot oboževalka potovanj se takšne palete pač ne bi branila).
#9: Izdelek, ki si ga boš zaželela za naslednji božič/rojstni dan?
Trenutno si od makeup stvari želim le MAC Studio Fix Fluid tekočo podlago, saj sem o njej prebrala že veliko pohval (naj bi bila idealna za mastno kožo) ali Too Faced božični set štirih tekočih mat šmink v čudovitih zimsko-prazničnih odtenkih. Šminke poleg tega še lepo dišijo (npr. Cinnamon Bear odtenek diši po cimetu, itd.).
#10: Za kateri izdelek si želiš, da bi bil dostopen v tvoji državi?
Želim si, da bi pri nas v Sloveniji bila dostopna Benefit maskara Roller Lashes, ki je moja najljubša maskara vseh časov (nekaj o njej sem že zapisala tukaj). Zelo pa si želim, da bi se dalo dobiti tudi znamko Too Faced, ki me vedno pritegne s svojimi izdelki (predvsem embalaže so zelo privlačne, kot tudi kakovost). Vedno imajo na voljo tudi zanimive praznične sete.
#11: Kaj si res želiš, pa ne boš nikoli kupila zaradi previsoke cene?
Zelo veliko pohval sem slišala tudi o paletah Natashe Denone (moja najljubša lepotna gurujka Tati veliko govori o njih) in zato bi tudi sama rada preizkusila kakšno, predvsem, ker imajo toliko različnih verzij. Večina palet je zelo dobre kakovosti, vendar je cena čisto preveč zasoljena, zato verjetno nikoli ne bom nobene kupila. Sem pa tudi že na splošno zelo zadovoljna z drugimi high-end paletami (Urban Decay, Too Faced), ki dejansko ustrezajo vsem mojim kriterijem, zato še dražje palete v svoji zbirki ne potrebujem.
#12: Če bi ti lepotni duhec lahko izpolnil eno željo, kaj bi si zaželela?
Želim, da bi obstajala tekoča podlaga, ki bi izgledala kot moja druga ''koža'' - da bi se ujemala z mojo barvo polti (pri nas je nemogoče najti pravi odtenek!), da bi izgledala naravno, a še vedno prikrila moje nepravilnosti, ne bi poudarila suhih predelov (imam izjemno mastno kožo, a večina podlag pri meni čudežno poudari suhe predele, ki jih brez nje sploh ne opazim!) in da bi hkrati bila obstojna ves dan - brez enega samega popravka. :)

To je torej moja trenutna makeup lista želja. Iskreno, me zadnje čase ne mika toliko dekorativnih stvari, kot me je mikalo včasih. Trenutno imam bolj druge izdelke na seznamu želja - dišeče sveče, izdelke za nego telesa,...
Kakorkoli, vse lepotne navdušenke vabim, da še same odgovorijo na vprašanja. :) Še posebej rada bi videla makeup wislisto blogerk Mateje, Petre, Ane, Tamare in Jasne


You Might Also Like

4 komentarji

  1. Hvala za tag. Sem ga napisala. Po dolgem času en tag, ki mi je bil res zanimiv :D.

    Se vsekakor strinjam s tabo za popolno podlago. To je verjetno želja večine. Nemogoče je najti perfektno formulo in odtenek v enem :).

    urban Decay Bor To Run paleta je tudi meni všeč. Se mi zdi ravno dovolj osnovna in hkrati barvita, da imaš res skoraj vse odtenke, ki jih rabiš. Nimam pa nobene njihove palete, tako da ne vem kakšna je kvaliteta. Ta Too Faced set je zelo popularen. Baje že večinoma razprodan. Izgleda ful luškano in še dišati mora odlično :).

    Natasha Denona palete sem tudi jaz uvrstila pod isto vprašanje. Absurdna cena in verjetno ne bom nikoli kupila. Me pa mika, da bi lahko vsaj kdaj swatchala, da vidim v čem je "čar" :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala in res sem vesela, da si ga napisala ter da ti je bil zanimiv. :)

      Oh, ja.. predvsem je žalostno, da pri enih znamkah celo obstajajo svetli odtenki, ampak ne za naš trg. Kje je tu logika? :(

      Born to Run paleta pa je ena redkih palet, ki je me zadnje čase prepriča. Se mi zdi, da se druge pri odtenkih bolj kot ne ponavljajo, ta pa je res posebna in zelo vsestranska. Jaz mam dve njihovi paleti (Naked 1 in Basics2) in sta res zelo dobri. Ravno zaradi tega me tale še toliko bolj mika. :)
      Oh, kaj bi dala, da bi bil Too Faced pri nas. Da bi dejansko lahko šla v fizično trgovino in tam kupila tale set. Verjamem, da je precej popularen, takšne praznične edicije s kjut embalažo vedno palijo. :D Priznam, da me mika predvsem zaradi embalaže in vonja. Sem slišala, da baje res noro lepo dišijo, sploh vonj Hot Buttered Rum vsi zelo hvalijo. :D

      Se popolnoma strinjam za Natasho Denono - nikoli nobena ne bo moja, ampak bi tudi jaz rada vsaj ''potipala'' te opevane senčke. :D

      Izbriši
  2. Jaz tudi ne morem brez črnega eyelinerja :) Imam rezervnega Catrice vedno na zalogi.

    Sem verjetno edina. ki je Modern Renaissance niti malo ne zanima. Ne maram vse teh novih rdečkastih paletk, meni taki odtenki ne pašejo. Moram zase iskat samo med starejšimi izdajami, ker nove so vse v tem stilu.

    Sem preizkusila Pure xs na koži in na meni se ne razvije dobro. Prvo uro so samo kokice, oz. malo čudna kislo solna nota, nato postane zelo šibek vanilijev vonj. Ta osnova je praktično identična kot pri black xs. Škoda, ker večini tako všeč. Ampak Olympea Intense je pa perfect.

    Roller lash sem pa tudi zaradi tebe dala na wishlisto. Čeprav dvomim, da si jo bom kdaj privoščila. Morda mini verzijo, če mi še kdaj v življenju uspe priti do Sephore.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Catricovega pa že dolgo nisem kupila, je precej dober. Bom mogoče vzela tudi tega, ker iskreno, mi je veliko dati okoli 15€ za Bourjois, kljub kvaliteti. :)

      Tile rdeči odtenki so se zadnje čase res razpasli vsepovsod, jih je že malce preveč. Jaz sicer še vedno najbolj prisegam na nevtralne odtenke, bolj hladne taupe variante.

      Škoda. Očitno je res odvisno od kože do kože, oziroma pH-ja, kako se vonj razvije. Olympea Intense pa je res en boljših parfumov, sladek in mislim, da večini paše.

      Super, me veseli, da sem malce pripomogla pri podaljšanju liste želja. :P Jaz kar velikokrat kupim kaj po tvojem predlogu, ali vsaj dodam na listo želja.
      Jaz si verjetno tudi kaj kmalu ne bom kupila Roller Lash, ker je pri nas ne mogoče priti do nje, v Sephoro pa tudi nikoli nič ne grem.. Upam, da ti vseeno kdaj uspe jo dobit, sem prepričana, da bi ti bila zelo všeč, sploh, ker iščeš nekaj, kar drži privihanost trepalnic. :)

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3