Pan that Palette - Update #2

torek, november 27, 2018

Tiste, ki redno berete moj blog, veste, da sem se letos lotila dveh projektov in sicer: projekta porabe različnih ličil in projekta Pan that Palette. V slednjem gre za to, da poskušam porabiti eno od svojih palet za oči. In sicer je to paleta Too Faced Natural Eyes.
Pred nekaj meseci sem že napisala eno objavo, v kateri sem vam pokazala svoj napredek. Danes sledi še en del, saj sem od takrat uspela narediti še dodaten napredek pri porabi teh senčil. Obenem pa želim omeniti še, da bo letos to zadnja objava o tem projektu, saj sem pred meseci začasno prekinila z uporabo te palete.
Danes vam bom tako pokazala moj napredek od zadnje objave (vključno z zadnjo sliko iz tiste objave) pa vse do trenutka, ko sem se odločila, da paleto začasno dam na stran (konec meseca maja). Namreč, malce sem se naveličala vsak dan posegati po enaki paleti, začele so me mikati bolj barvite palete (med drugimi moja nova čokoladna paleta od I Heart Makeup, ki sem jo prejela od dragega) in sem se zato odločila, da se porabe Too Faced Natural Eyes palete spet lotim v prihajajočem letu.

Kot sem omenila že v prejšnji objavi, sem svojo pozornost namenila petim senčilom: Heaven, Cashmere Bunny, Sexspresso, Silk Teddy in Erotica.

Heaven: belo mat senčilo, ki mi je služilo kot fiksator primerja in sem ga ponavadi nanašala preko celotne veke.
Cashmere Bunny: svetlo rjav mat odtenek, ki je bil en najbolj uporabnih odtenkov v tej paleti senčil. Uporabljala sem ga predvsem v očesnem pregibu. 
PORABILA SEM GA ČISTO DO KONCA.
Sexspresso: temno rjava mat senčka, ki sem jo večino časa uporabljala zabrisano na spodnji veki, redkeje pa v zunanjem kotičku oči ali namesto eyelinerja.
Silk Teddy: šampanjec senčka z roza podtonom in šimrom, ki sem jo ponavadi uporabljala v notranjem kotičku oči ali po celotni veki.
Erotica: temno rjavo bleščičasto senčilo, ki sem ga najpogosteje nanesla v zunanji V kotiček, da sem očem dodala globino. 
PORABILA SEM GA ČISTO DO KONCA.


Tukaj je torej moj napredek od meseca marca do sredine maja.
KONČEN REZULTAT:
Za primerjavo pa še enkrat ''začetna'' in ''končna'' slika.
Odtenka, ki sem ju porabila do konca, sta mi bila zelo všeč, saj sta bila uporabna za vsak dan in sta bila tudi odlične kvalitete (kot večina Too Faced senčil), vendar imam doma že kar nekaj podobnih odtenkov, zato bosta zlahka nadomestljiva.

Kot sem že omenila zgoraj, bom paleta ponovno začela uporabljati po novem letu, ko bom poskušala do konca porabiti še ostala tri senčila ter se obenem vsaj dotakniti dna pri ostalih štiri odtenkih (Push-up, Nudie, Honey Pot in Chocolate Martini).
Se je še morda katera lotila podobnega projekta?



You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3