Wishlist: Bath & Body Works Candles #2

torek, december 04, 2018

Sama sem letošnjo jesen in zimo izjemno navdušena nad različnimi dišečimi svečkami, še posebej me mikajo Bath & Body Works svečke, saj obstaja veliko zanimivih vonjev, poleg tega pa vem, da so njihove sveče zelo kvalitetne in močno dišijo - tudi, če jih kurite v velikem prostoru. Od kar nas je jesen zaradi mrazu in prvih (kratkotrajnih) snežink zapustila, so me začeli zanimati malce bolj sveži, zimski vonji. Tudi Notino je pred nekaj dnevi dobil veliko izbiro vonjev, ki so mi všeč, zato sem se odločila, da pripravim še zimsko obarvano listo želja sveč, ki me trenutno najbolj mikajo. Morda pa komu dam idejo za božično darilo. ;)
Priznam, da je meni všečnih še več svečk, a sem se odločila, da vam predstavim le nekaj od njih.
Bath & Body Works sveče imajo večinoma tri ''stenje'' in le-te so tudi najbolj znane, vendar vam bom sama sedaj predstavila sveče, ki imajo le en ''stenj''. Sveče z enim stenjem so kljub ne tako veliki prepoznavnosti vseeno zelo pohvaljene (manjša embalaža je precej priročna in luštna), vonji pa naj bi bili omamni, plus tudi sama embalaža zelo luštna. Te sveče so iz eteričnih olj.

1. Campfire Donut
V mojem izboru se je najprej znašel vonj Campfire Donut, ki je kot že ime pove, kombinacija krofka (''donut-a'') in tabornega ognja. Gre za sladko-dimno mešanico. Morda se kombinacija sliši smešno, vendar pa sem prebrala, da naj bi svečka dišala božansko - po toplih in sladkih krofkih s sladkorno glazuro. Vonj, ki bi zagotovo ugajal vsem sladkosnedom. Note: sladkor v prahu, krofki, cedrovina.

2. Frosted Cranberry
Še en vonj, ki je zelo pohvaljen med Bath & Body Works uporabniki svečk. Gre za vonj Frosted Cranberry, ki je opisan kot en najboljših zimsko-prazničnih vonjev. Sveča naj bi dišala zelo sadno - po zamrznjenih brusnicah in sočnih rdečih jabolkih. Vonj naj bi bil topel, močan, a nevsiljiv. Ljubitelji sadnih vonjev zagotovo ne bi zgrešili s tole svečko. Note: zamrznjene brusnice, lesne note, rdeča jabolka.

3. Fresh Balsam
Sledi vonj Fresh Balsam, ki je zelo prazničen in svež, saj naj bi dišal po pravem, svežem božičnem drevescu. Tale sveča je zelo visoko na moji listi želja, saj doma nimamo pravega drevesca, si pa želim, da bi v hiši kljub temu dišalo, kot da ga imamo. Gre za popolno mešanico gozdnega borovca, svežega evkaliptusa in cedrovine. Vonj, ki je popoln za vse ljubitelje svežih, zeliščnih vonjev.

4. Spiced Apple Toddy
Naslednji vonj je Spiced Apple Toddy, ki je na prvi pogled malce podoben vonju Frosted Cranberry (oba vsebujeta jabolko), pa vendar sta si vonja precej različna. Spiced Apple Toddy diši zelo toplo, začinjeno, po viskiju in cimetu z dodatkom jabolk. Definitivno zelo poseben in slasten, prazničen vonj. Sveča bi bila pisana na kožo vsem, ki obožujete močno noto cimeta in radi srkate vroč vinjak. Note: cimet, klinčki, jabolčni vinjak.

5. Winter
Med mojim petimi najbolj zaželjenimi svečkami (vonj zelo hvalijo tudi drugi uporabniki B&BW sveč) se je znašla tudi svečka Winter, ki naj bi, kot že ime pove, dišala zelo zimsko - kot zasnežena pokrajina. Vonj naj bi bil zelo čist, svež, nevsiljiv, s pridihom sladkih citrusov. Opis te sveče me je pritegnil predvsem zato, ker je vonj nekaj posebnega in je malce drugačen napram vsem drugim klasičnim, oziroma ''tipično'' prazničnim vonjem. Po opisih drugih uporabnikov sodeč, je sveča primerna za vse, ki imate bolj ''občutljiv nos'', oziroma ne marate premočnih vonjev. Note sveče: smrekove iglice, klinčki in pomaranča.

Tukaj je torej le nekaj od zimskih Bath & Body Works svečk, ki so me pritegnile. Seveda se ne bi branila še ostalih vonjev, kot so: Flannel, Blue Winter Sky, Crisp Morning Air,....


Ste že preizkusile kakšno Bath & Body Works svečo?
Katera vas je po opisu najbolj pritegnila?




You Might Also Like

2 komentarji

  1. Joj, obožujem svečke! Ampak letos imam prepoved kupovanja, je treba najprej zalogo porabit, haha ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svečke so res zakon! :) Katere svečke pa drugače kaj imaš?

      Izbriši

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3