Project Pan 2.0 2020

sreda, julij 01, 2020

''Project Pan'' ali ''projekt zmanjšaj svoje kozmetične zaloge''. Prepričana sem, da je večina od vas že slišala za tale projekt. Na Youtube-u lahko najdete ogromno videov na to temo. Na kratko o projektu: izbereš si določeno število produktov - ličil, izdelkov za nego telesa, obraza, itd.; skratka karkoli si pač želiš porabiti čisto DO KONCA. Hkrati pa določiš datum in se lotiš porabljanja. Namen projekta je, da zmanjšaš svojo zbirko in porabiš izdelke, preden se pokvarijo.
Moj zadnji tovrstni projekt je bil predlani spomladi, ko sva se ga lotili s soblogerko Mašo. V projektu sva bili precej uspešni, zato sva se odločili, da zadeva ponoviva in se lotiva novega projekta ''Project Pan''. 
Tokrat sva izbrali 10 produktov, ki bi jih radi porabili do konca leta 2020.
Njeno objavo najdeš tukaj. Nujno si jo preberi in pusti kak komentar, saj je izbrala precej zahtevne produkte! :)
Spodaj pa vam predstavljam produkte, na katere se bom tokrat fokusirala jaz.
1. Alpecin tretma za lasišče
Tale tretma za lasišče imam v svoji zbirki že kar nekaj časa, a ga preprosto pozabim redno uporabljati, zato sem ga morala nujno vključiti v tale projekt, saj bom le tako ostala motivirana in dosledna pri uporabi. Gre za tekočino, ki vsebuje kofein, le-ta naj bi ob redni uporabi pomagal spodbuditi rast las ter hkrati zmanjšal izpadanje. Sama imam precej redke lase, zato upam, da bodo ob redni uporabi rezultati dobri. Uporablja se zjutraj in po vsakem pranju las. Cilj je, da tale izdelek porabim čisto do konca.

2. Madara Smart Anti-pollution in Filorga Meso maski za obraz
Sama imam zelo rada maske za obraz, a jih zadnje čase nekako pozabim uporabljati na tedenski bazi. Tokrat bi rada porabila dve maski, ki sta še čisto novi, dobila pa sem ju v Look Fantastic beauty boxu. Prva je Madara čistilna maska za obraz (z glino in ogljem), druga pa je Filorga (vlažilna in antiaging). Obe delujeta zelo zanimivo, predvsem, ker gre za znamki, ki imata precej dobre izdelke in spadata v malo višji rang, kar se tiče kvalitete in cene. Se že veselim uporabe, saj izjemno rada preizkušam deluxe vzorce takšnih dražjih znamk. Vsaka ima le okoli 15ml, zato sem obe štela kot en izdelek. Cilj je, da obe maski porabim do konca. Če bom obe porabila pred koncem leta, pa bom v projekt dodala še kakšen bonus izdelek. Isto velja za ostale izdelke iz projekta - če mi torej kakšen produkt uspe prej porabiti, bom ga zamenjala z drugim (dodaten porabljen izdelek ni nikoli odveč, kajne? ;)). 
3. The Body Shop maslo za telo Vanilla Pumpkin
Naslednje mesece bom poskušala tudi pridno uporabljati The Body Shop maslo za telo. Obožujem njihova masla za telo, a ker sama večino leta nimam suhe kože (izjema so stopala), jih večino časa uporabljam bolj za razvajanje kože. Jih torej ne uporabljam redno vsak dan. Kar pomeni, da potrebujem kar nekaj časa, da masla porabim do konca, predvsem, ker so tako gosta in negovalna (trajajo celo večnost). :) Še posebej obožujem vonj te jesenske linije Vanilla Pumpkin (diši po vaniljevih piškotkih v kombinaciji z lešnikovim pudingom), zato si želim porabiti maslo do konca, preden spremeni vonj/teksturo.

4. Yves Rocher toaletna voda Kokos
Pred leti sem oboževala Yves Rocher toaletno vodo z vonjem po kokosu (ima zelo topel, gurmanski vonj po kokosu). Ta vonj mi je še vedno všeč, a odkar imam Bath and Body Works meglice v krasnih poletnih vonjih (imam okoli 8 različnih poletnih vonjev), ta toaletna voda skorajda ne pride več na vrsto, oziroma se nanjo spomnim le redko. Enostavno so mi bolj všeč B&BW meglice, ker so mešanica različnih not in so vonji tudi bolj posebni. Glede na to, da je poletje, bom se v naslednjih dveh mesecih zagotovo bolj posvetila uporabi te kokosove toaletne vode. Predvsem samostojno bo odlična izbira za morje, ko obožujem vonj po čistem kokosu. Nameravam pa jo tudi ''mešati'' z drugimi vonji. Želim si jo porabiti čisto do konca.
5. Max Factor tekoča podlaga Lasting Performance
Tiste, ki me poznate, veste, da puder pri meni ni na dnevnem meniju. Ponavadi ga uporabim približno 9x na mesec. Enostavno se boljše počutim brez, pa še všeč mi je, ker koža ''diha''. Imam pa vseeno nekaj pudrov, s katerimi se res dobro počutim. En takih je Max Factorjev Lasting Performance. Lepo prekriva nepravilnosti, a mi ne poudarja por, niti ni maskast. Ima torej precej naraven, lahek finiš (je dewy). Je pa malce pretemen za mojo svetlo polt. Imam pa končno The Body Shop posvetlitvene kapljice, ki so res dobre in ne spremenijo formule pudra (ostale kapljice niso tako učinkovite), zato bi ga sedaj rada porabila do konca, preden se pokvari.

6. Max Factor rdečilo za lice Creme Puff
Moje najljubše rdečilo za lice ever in skorajda edino, ki ga redno uporabljam (ponavadi rotiram med njim in Zoevinim iz mini paletke z osvetljevalcem). Obožujem predvsem to, kako izgleda na moji koži - ličkam da tak lep glowy videz (vsebuje majhen zlat šimer) in prav poživi obraz (pogosto osvetljevalec kar izpustim). Odtenek Lovely Pink je topel roza in paše moji svetli polti. Cilj je, da se vsaj dotaknem dna, oziroma naredim eno fajno ''vdolbino'' v rdečilo. Bo kar izziv doseči tale cilj, saj izgleda kot, da je v embalaži še precej izdelka.
7. KIKO kremno senčilo za oči v stiku
V tale projekt sem želela vključiti tudi eno senčilo za oči. Odločila sem se za Kiko senčilo v stiku, saj mi je zelo všeč formula teh senčil. Bi ga res rada porabila do konca, saj sem v preteklosti že imela tole senčilo, pa se mi je žal pokvarilo. Gre namreč za kremno senčilo, ki ima rok trajanja le dve leti. Ker bosta kmalu pretekli dve leti od nakupa, si ga želim porabiti v celoti. Senčilo je izjemno pigmentirano, se zlahka nanaša (je moja top izbira, ko se mi mudi) in na vekah zdrži ves dan (vedno pa uporabim primer). Odtenek je krasen - nevtralen taupe z majhnim zlato-zelenim šimrom. 

8. Max Factor tekoča mat šminka Lipfinity Velvet Matte

Še en mojih najljubših izdelkov, ki se je znašel v tem projektu. Moja zbirka šmink za ustnice je kar velika in le redko katero uporabljam na dnevni bazi, a tale od Max Factorja je zagotovo moja najljubša za vsak dan. Šminka ima lahko, mousse teksturo, je dobro prekrivna in se hitro posuši v mat efekt. Ko se posuši se ne premika, oziroma nima nobenega transferja. Prav tako ni niti malo lepljiva in ustnic ne izsuši. Odtenek Coco Creme je čudovit in primeren tudi za službo (topel, umazano roza odtenek), zato mislim, da poraba ne bi smela biti pretežka. Cilj pa je, da šminko porabim do konca.

9. Sephora tekoča mat šminka Cream Lip Stain

Izbrala sem še eno šminko za ustnice, tokrat v bolj vpadljivem odtenku. Je pa še to ena šminka, ki je res obožujem. Najbolj mi je všeč njen toplo rdečkast odtenek (imam 03 Strawberry Kissed), ki res paše moji polti (sem dobila kar nekaj pohval), kot tudi udobna in obstojna formula. Sem jo v preteklosti res ogromno nosila, zadnje čase pa jo zanemarjam, zato sem se odločila, da jo vključim v tale projekt. Če dobro pogledate sliko, lahko vidite, da je ni več prav veliko, a glede na to, da zadnje čase nosim bolj nevtralne odtenke, bom jo verjetno imela do konca tega izziva (šminko želim porabiti do konca).

10. Avon lak za nohte Nailwear Pro+

Za konec pa še lak za nohte. Večinoma čez leto nosim zgolj štiri ali pet odtenkov, medtem, ko ostali žalostno ždijo na moji polički in nikoli ne pridejo na vrsto. Odločila sem se, da izberem Avonov lak v pastelno mentolnem odtenku, saj so mi takšne barve zelo všeč in se jih ne naveličam tako hitro, kot tistih klasičnih (rjavih, rdečih). V zbirki imam še en podoben mint odtenek (tisti je malo bolj ''živ'' in turkizen), ki je moj najljubši, a ker mi tistega zmanjkuje, sem se odločila, da začnem malo bolj uporabljat tega od Avona. Do sedaj je namreč bil ''zasenčen'' in je redko prišel na vrsto. Trenutno ga manjka do zgornjega roba napisa AVON, cilj pa je, da ga v celoti porabim.
To je torej moj nabor lepotnih bonbončkov, na katere se bom osredotočila v naslednjih šestih mesecih. Seveda pa to nikakor ne pomeni, da ne bom testirala in uporabljala tudi drugih izdelkov. Poleg tega, da v naslednjih mesecih želim porabiti čimveč zgoraj omenjenih produktov, pa hkrati želim začeti s t.i. ''low buy-om'', torej, da bom poskušala res minimalno zapravljati, oziroma kupiti res le nujne stvari. Izjemoma si bom dovolila kakšen ''priboljšek'', prav tako bom zaenkrat še obdržala naročnino na Beauty Box. Imam naslednje leto cilj bolj redno zaštartati s pravim ''no buy'' projektom.

Ne pozabite spremljati najinega napredka z Mašo, se vam oglasiva čez kakšna dva meseca s prvim ''update-om''. Spremljate naju lahko tudi na Instagramu (Mašin profil, moj profil).


Kako se vam zdi moj nabor izdelkov? Sem si zadala dosegljive cilje?



You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3