Favorite Spring Fragrances

ponedeljek, julij 06, 2020

Sicer smo že krepko zakorakali v poletje, pa vendar bi vam vseeno rada predstavila tri dišave, ki sem jih najraje uporabljala to pomlad. Moja zbirka dišav je sicer kar velika in redko posežem po kateri dišavi večkrat zapored (rada jih menjujem na dnevni bazi), a vseeno sem tri določene vonje uporabljala konstantno CELOTNO pomlad.
Hugo Boss parfumska voda The Scent
Krasen pomladen vonj, ki je mešanica cvetličnih in sadnih not. V Hugo Boss The Scent dišavi prevladuje predvsem nota breskve, ki da dišavi tisti pravi ''spring vibe''. Se pa poleg breskve prepletajo še note frezije in kakava. Izjemno mi je všeč tudi steklenička, ki izgleda minimalistično, a luksuzno (zaradi zlatih detajlov). Krasna dišava, ki je všeč večini žensk, saj je zelo elegantna in ženstvena.

Yves Saint Laurent parfumska voda Mon Paris

Tole dišavo imam šele nekaj mesecev, a je že postala ena mojih najljubših, saj v moji zbirki precej izstopa. Je zelo igriva dišava, v njej se namreč prepletajo sadne in cvetlične note. Dišava je sveža, a hkrati sladka in opojna. Kljub igrivost pa je dišava izjemno ženstvena in sexy. Če želite biti bolj opazne, je YSL Mon Paris dišava definitivno prava izbira. Sama za to dišavo prejmem daleč največ komplimentov, pa uporabljam kar nekaj različnih vonjev. Obstojnost je vrhunska, na moji koži zdrži čisto ves dan. 
YSL dišave so bomba in me sploh ne preseneča, zakaj so tako pohvaljene in priljubljene. Do sedaj me je navdušilo kar nekaj njihovih vonjev - Mon Paris, Black Opium, Libre.

Giorgio Armani parfumska voda Si Fiori
Armani Si linija dišav je krasna - zelo mi je všeč njihova toaletna voda (prozorna steklenička z roza pokrovčkom), kot tudi bolj znana klasična Si parfumska voda. Slednja je ena mojih ljubših za hladne, zimske dni (zelo izstopa nota ciprese). Za pomlad in poletje pa raje posežem po Si Fiori dišavi. Tale je v primerjavi s klasično Si dišavo veliko bolj topla in hkrati gurmanska. Vonj je saden, kremast in malo pudrast. Najbolj izstopajo note nerolija, črnega ribeza in mošusa. Res krasna dišava za bolj romantične dušice. Je tudi zelo obstojna in meni se zdi popolna za neveste.


To so torej dišave, ki so bile pri meni v uporabi celotno pomlad. Trenutno pa uporabljam bolj lahkotne in sveže dišave, ki vam jih predstavim prihodnjič.


Me pa zelo zanima, katere dišave ste ve uporabljale letošnjo pomlad in kaj je vaša TOP izbira za vroče poletje?



You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3