Birthday Wishlist 2021: Makeup

ponedeljek, december 28, 2020

Počasi se bliža moj rojstni dan, zato je spet idealen čas za novo listo želja. To listo sestavim bolj za zabavo, čeprav je pogosto v pomoč tudi mojim bližnjimi. :) 

1. Sigma Beauty paleta senčil Cor-de-Rosa

Obožujem senčila, predvsem paletke senčil in čeprav sem jih v zadnjih mesecih kupila kar nekaj, se vedno še najde kakšna, ki si jo zelo želim imeti. Ena od tistih, ki je trenutno v najožjem izboru je Sigma Cor-De-Rosa. Še nikoli nisem preizkusila senčil od njih, čeprav zaenkrat še nisem prebrala negativnih ocen. Tale ima neverjetno lepo ''barvno zgodbo'' - pritegnili so me tile topli, nežni, romantični toni. Najbolj si želim preizkusiti njihove šimre. Tudi embalaža je dih jemajoča.


2. & 3. MAC senčilo Dazzleshadow (Slow/fast/slow) in MAC meglica za fiksacijo makeupa Prep+ Prime fix+

Včasih sem bila navdušena nad MAC znamko, potem pa sem kar malo pozabila nanjo. Sedaj bi spet želela preizkusiti kakšen njihov izdelek, saj je kar nekaj stvari, ki jih imam tudi že več let na listi želja. En takih je na primer njihov slavni fix+, ki naj bi pomagal podaljšati obstojnost makeupa, obenem pa je super tudi za bolj ''moker'' in pigmentiran videz metalik senčk. 

V oči so mi padla tudi njihova bleščičasta mono senčila Dazzleshadows (obožujeeem bleščice na očeh!). Najbolj mikaven mi je Slow/fast/slow odtenek, ki je precej univerzalen in primeren za vsakodnevno rabo.


4. Urban Decay fiksirni sprej All nighter

Želim si tudi novo zalogo mojega najljubšega fiksirnega spreja Urban Decay All Nighter (mi gre počasi h koncu), ki me nikoli ne pusti na cedilu. Res opazno podaljša obstojnost pudra, hkrati pa odpravi tisti ''pudrast'' videz, ki ga pustijo ličila. Je malce dražji, a glede na to, da mi ena 118ml plastenka zdrži nekje eno leto, se vsekakor splača.


5. Physicians Formula bronzer Murumuru Butter (Light bronzer)

O Physicians Formula Murumuru Butter bronzer pa sem že slišala toliko hvalospevov, pa še vedno zavlačujem z nakupom, čeprav ima res vse lastnosti, ki jih iščem pri bronzerju: topel odtenek, ki ni oranžen, na voljo je dovolj svetel odtenek tudi za bledolične, mehka tekstura in za piko na i ima bronzer še vonj po kokosu! Glede na to, da tale bronzer ne stane celo premoženje, bom si ga verjetno omislila že zelo kmalu.


6. Wet'n'Wild osvetljevalec Megaglo (Blossom Glow)

Pa še en cenejši izdelek, ki je prav tako izjemno popularen med ljubiteljicami ličil. Gre za osvetljevalec od Wet'n'Wild, ki naj bi bil noro pigmentiran, mehke teksture in s krasnim metalik finišem. Zadnje čase zelo rada uporabljam različne osvetljevalce, a ker moja zbirka ni prav velika (imam jih manj kot 10), si želim privoščiti kakšnega novega, da bo še malce popestril mojo zbirko. 




You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3