Project Empties 2021

četrtek, april 29, 2021

 Že dolgo se nisem oglasila tukaj, tako da je to praktično moja prva objava letos. :)

Nekako nisem imela prave motivacije za pisanje in fotografiranje. Odločila sem se, da končno malo spet obudim svoj blog, predvsem me je k temu spodbudila ekstra velika vreča lepotnih smeti. 

Danes sicer z vami ne bom delila mojih porabljenih izdelkov, bi pa želela na kratko napisati nekaj o mojem projektu empties, ki sem se ga lotila letos.

Že prejšnje leto spomladi sem začela beležiti mojo porabo izdelkov po mesecih, letos pa sem se tega lotila še bolj redno, oziroma striktno. Lotila sem se namreč tudi ''low buya'' za makeup, oziroma ''no buya'' za negovalno kozmetiko (razen, če mi kaj zmanjka, seveda). Imam namreč velike zaloge vsega (cca. minimalno 15 krem za telo, 15 tuš gelov, 10 pilingov za telo, 10 čistilnih gelov za obraz,....). Vse skupaj mi je postalo malo ''prenasičeno'' in enostavno več nimam prostora. Zato bi rada letos aktivno zmanjšala zbirko negovalne kozmetike.

Pri makeupu nisem tako pridna, saj sem letos kupila kar nekaj stvari. Predvsem paletke za oči so zadnje leto nekako moja ''obsesija''. Vseeno pa se strogo držim moje liste želje, ki sem jo sestavila na začetku leta in se ne pustim premamiti novostim, ki jih je letos kar veliko. Predvsem pri Indie znamkah, nad katerimi sem zadnje leto zelo navdušena, saj je kvaliteta neprimerljivo boljša, kot pri ''mainstream'' znamkah.

Skratka, da se vrnem k mojemu ''Empties projektu''.

Se mi zdi, da se moja zbirka že pridno manjša (počasi, a vztrajno), saj sem v zadnjih mesecih porabila kar veliko stvari, nisem pa kupila nobenih nenujnih stvari. Letos bi se res rada strogo izognila nakupom krem za obraz in telo, pilingom, parfumom, itd. Tako si lahko kupim samo kakšne nujne stvari, ki jih redno (u)porabljam, a jih nimam na ''zalogi'': sončne kreme, suhe šampone, odstranjevalce ličil, barvno masko za lase, itd.

Za konec pa bi rada z vami delila številke, oziroma število izdelkov, ki sem jo porabila v prvih štirih mesecih letošnjega leta. 


JANUAR: 17 porabljenih izdelkov (od tega 2 makeup kosa)

FEBRUAR: 14 porabljenih izdelkov (od tega 5 makeup kosov)

MAREC: 10 porabljenih izdelkov (od tega 2 makeup kosa)

APRIL: 24 porabljenih izdelkov (od tega 5 makeup kosov)


Na prvi pogled se verjetno zdi, kot da sem se obsedeno mazala s temi kremami, samo, da bi jih porabila, a ni tako. :P Enostavno dajem poudarek na to, da imam istočasno odprto eno kremo za telo, en gel za tuširanje, itd. Tako je poraba veliko hitrejša.

Upam, da se vam je zdela objava zanimiva. Mene osebno pisanje o tem še bolj motivira pri mojem projektu.

V kratkem pridejo na blog tudi klasične Empties objave, saj imam res ogromno stvari, ki vam jih želim pokazati. Obenem že komaj čakam, da se znebim teh embalaž. :) 


Imejte lep dan!




You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3