Empties #21

sobota, maj 08, 2021

Empties je moja najljubša vrsta objav za pisanje in branje, zato sem jo prav z užitkom spisala, čeprav sem se že malce odvadila pisanja objav.

Moram priznati, da sem vmes veliko porabljenih lepotnih izdelkov vrgla stran, saj se jih je od zadnje objave (lani - maja) nabralo res ogromno in se mi ni zdelo smiselno vsega shranjevati. Ponavadi se namreč na koncu leta lotim čiščenja navlake, zato sem zavrgla vse embalaže, ki so se nabrale od maja do konca leta. 

Tako bom z vami delila porabljene izdelke od letošnjega leta. 
Upam, da bom tokrat pri objavljanju bolj dosledna, da se mi ponovno ne nabere preveč embalaž. :)

Ombia odstranjevalec očesnih ličil: Odstranjevalec ličil za oči, o katerem sem že neštetokrat pisala v empties objavah. Moj najljubši odstranjevalec, saj učinkovito odstrani tudi najbolj trdovratno maskaro in eyeliner. Je nežen, pa tudi cena je ugodna, zato drugih več ne kupujem. Uporabljam pa ga samo za očesnih makeup, ostalo odstranim s čistilnim oljem.
Ponovni nakup: Seveda, že neštetokrat opravljen.

L'Occitane mini čistilno olje: Končno sem porabila tole mini čistilno olje, ki sem ga vedno varčevala za kakšna potovanja, a sem ga nazadnje porabila doma. :) Bilo je ok. Hitro je odstranilo spf kremo in ličila, ni mi mašilo por. Sta mi pa ljubši Hada Labo in Skintegra olji, ki sta boljši za ''masažo'' obraza ter lepše stopita trdovratnejšo spf kremo (Australian Gold!).
Ponovni nakup: Ne. Če pa kdaj dobim še kakšno mini verzijo, jo bom pa z veseljem porabila.

Missha sončna krema aqua sun gel spf50: Tudi o tem produktu sem že toliko pisala, da se ne bom preveč ponavljala. Lahka sončna krema, ki se super obnese na moji mastni koži. Hitro se vpije, pusti ''dry touch'' finiš, vrhunsko se obnese pod makeupom, mi ne maši por, niti ne draži kože. Je z razlogom moja najljubša spf krema in boljše še nisem našla.                                           
Ponovni nakup: Vedno. Imam sicer še tri na zalogi, drugače pa bom vsekakor ponovila nakup. Takoj, ko dobijo novo zalogo na Misshini strani.. 

A'pieu sončna krema Aqua Sun gel spf50: A'pieu sončna krema v rumeni tubici mi je ena boljših sončnih krem, ki sem jih preizkusila. Žal pa se s tole njeno sestrico v modri tubici (Aqua verzija) nisem razumela. Imela je sicer lahko teksturo, na koži je bila rahlo sijoča, ampak mi kože ni zmastila. So me pa po njej grozno dražile oči - bile so pekoče in utrujene. Vem, da se nekaterim to pogosto dogaja pri kremah s kemičnimi filtri, vendar imam sama k sreči le redko takšne težave. Pri tej sem žal imela slabo izkušnjo, zato sem jo porabila na vratu in dekolteju.
Ponovni nakup: Ne.
Kiehl's krema za okrog oči Avocado: Moja najljubša krema za okrog oči za zimske mesece, ko imam bolj suho kožo pod očmi. Je zelo hranljiva in potrebuje nekaj časa, da se vpije, kar mi je všeč, ker tako vem, da krema dejansko nekaj naredi. Čeprav je bolj hranljiva, pa jo lahko brez težav uporabljam tudi podnevi, pod korektorjem. Je malce dražja, a se res zelo počasi porablja. Sama sem imela tole manjšo verzijo čez celotno jesen in zimo, čeprav sem jo uporabljala redno, dvakrat dnevno.
Ponovni nakup: Da, v jeseni spet ponovim. Trenutno imam še dve drugi kremici za porabiti.

ROC anti-wrinkle concentrate (intensive) retinol: Tole je bil že moj drugi ROC izdelek z retinolom. Prejšnji je bil manj koncentriran, ta pa bi naj bil bolj, a iskreno, pri nobenem nisem opazila razlik. Koža je bila sicer mehka na otip, vendar izdelek ni imel nobenega opaznejšega vpliva na izboljšanje teksture kože, oziroma na same nepravilnosti. Prav tako nisem opazila nobenega ''draženja'', kar je značilno za močnejše aktive. Ti ROC izdelki so malce dražji, a na srečo sem jaz oba izdelka z retinolom kupila, ko sta bila znižana za polovico cene. Zdaj imam en drugi retinol (od Alpha-H) in pri tistem definitivno opazim razliko.
Ponovni nakup: Ne.

Tony Moly nočna maska Panda sleeping pack: En mojih ljubših izdelkov za vlaženje kože. Lahko se uporablja kot nočna maska za obraz (takrat jo nanesem v debelejšem sloju) ali kot dnevna vlažilna krema. Ima lahko, rahlo hladilno gel teksturo in dobro navlaži kože, brez da bi jo zmastila. Še posebej mi je všeč kot nočna maska, saj se zjutraj zbudim z zelo mehko kožo, rdečica pa je manj opazna.
Ponovni nakup: Že opravljen.

Filorga mini maska za obraz Meso mask: Tole mini masko sem dobila v Look Fantastic Beauty Boxu. Bila je vlažilna, drugače pa nisem opazila nobenih posebnosti. Glede na ceno full-size lončka in pozitivnih ocen, sem pričakovala malce več. Mi je pa všeč, da lahko na tak način sprobam tudi dražje izdelke.
Ponovni nakup: Ne. Bi pa si želela preizkusiti kakšen drugi izdelek od Filorge.
Schwarzkopf professional šampon za lase Volumetry: En mojih najljubših šamponov za lase. Lase dobro očisti, doda malce volumna, lepo se peni, se zelo počasi porablja in mi ne draži lasišča/ne povzroča prhljaja, čeprav si lase perem vsaj 2x na teden. 
Ponovni nakup: Da, imam še enega na zalogi.

Revuelle šampon za lase Morroco Dream: O tem šamponu imam mešane vtise. Po eni strani se mi je zdel hranljiv (vsebuje arganovo olje), las mi ni naredil štrenastih, niso se mi vozlali in nisem niti potrebovala balzama po pranju. Po drugi strani pa me je motilo, da se skorajda ni penil in sem včasih imela občutek, da mi lasišča ni dovolj očistil. Verjetno bi bil bolj primeren le za uporabo na spodnji polovici las.
Ponovni nakup: Verjetno ne.

Syoss suhi šampon za lase: Batiste je moj najljubši suhi šampon in noben se ne more kosati z njim, a ta je bil kar ok v primerjavi z drugimi x suhimi šamponi, ki sem jih preizkusila. Se je sicer bolj čutil v laseh, kot Batiste, a je dokaj dobro odstranil maščobo iz las. Za kakšen dan brez pranja je bil, več pa ne (pri Batistu še lahko zavlečem kak dodaten dan). Je pa bil vonj premočan za moj okus. 
Ponovni nakup: Ne, razen, če ga bom morala kupiti še kdaj za prvo silo (npr. če ne bo Batiste na izbiro).
Lush tuš gel Snow Fairy: En mojih ljubših gelov za tuširanje. Lush ga izda vsako leto okoli božiča in ponavadi si ga vedno privoščim. Ker je vonj zelo sladek, ''bonbončkast'', ga uporabljam le v hladnejših mesecih. Vonj se dolgo obdrži na koži, kar je za tuš gele od Lusha nekaj običajnega, zato so mi zelo ljubi.
Ponovni nakup: Seveda, ko bo spet na voljo. 

Nivea gel za tuširanje Baby it's cold outside: Ta gel za tuširanje je bil na voljo v omejeni izdaji, mislim, da prejšnjo zimo. Imel je sladek, a nežen sproščujoč vonj po kakavu. Gel se je lepo penil in ni izsušil kože. Pač klasičen Nivein gel za tuširanje, nič kaj posebnega. Bil je ok in je opravil svoje delo.
Ponovni nakup: Verjetno ne v tem vonju, ker redko kupim iste vonje.

Bath & Body Works losjon za telo: Super in ravno dovolj vlažilen losjon za mojo ne ravno suho kožo. Imel je lahko, tekočo teksturo, dobro se je vpil, vseeno pa je pustil negovalen, nemasten sloj. Imel je prijeten sladko-svež vonj po bonbonih z mentolom. Mene zelo spominja na vonj Casali mini dražejev.
Ponovni nakup: Ne, imam pa kar nekaj drugih vonjev za porabiti. 

The Body Shop mini maslo za telo Vanilija in Rdeče jagodičevje: The Body Shop masla so nekaj najboljšega za suho kožo. Jaz sicer težav s suho kožo nimam, so mi pa super za mehčanje trde kože na stopalih. Masla imajo negovalno masleno teksturo, ki se v stiku s kožo stopi. Ta dva vonja sta bila iz njihove zadnje božične kolekcije. Oba vonja sta mi bila všeč, saj sta bila bolj sladkobna. Eno maslo je imelo vonj po topli vaniliji, drugo pa po jagodičevju. Pogosto kupim mini TBS masla, ker večja pakiranja ne uspem tako hitro porabiti, saj nimam ravno težav s suho kožo.
Ponovni nakup: Zaenkrat ne. Imam še dve njihovi veliki masli za porabiti. Morda pa si privoščim spet kakšno mini maslo proti koncu leta (ko bo na voljo božična kolekcija).
Balea piling za telo Kokos: Ta piling je bil zelo nežen, imel je namreč majhne in ne ravno grobe delčke. Kožo je sicer nežno zdrgnil in le-ta je bila po uporabi mehka, a sama osebno prisegam na malo bolj ''grobe'' pilinge. Vonj je bil nežen, kremast, nepocukran, po kokosu.
Ponovni nakup: Če se ne motim, je bil na voljo v omejeni izdaji. Tudi drugače nakupila ne bi ponovila, ker so mi ljubši grobi pilingi.

Oriflame roll-on deodorant: Ta roll-on deodorant je bil učinkovit, preprečil je potenje in je imel lep, parfumiran vonj. Ni puščal sledi na oblačilih, vendar sama prisegam na deodorante v spreju, ker ne rabim čakati, da se ''vpijejo'', poleg tega nimam ravno težav s potenjem in mi je varianta v spreju čisto dovolj.
Ponovni nakup: Verjetno ne.

Dove deodorant Kakav & hibiskus: Dove deodoranti so mi zelo všeč in jih poleg Nivee, Rexone, Garnier najpogosteje kupujem. Učinkovito ščitijo pred potenjem in neprijetnim vonjem. Po njih vedno dišim cel dan! Ta vonj sem imela prvič (mislim, da je novejši?) in mi je bil en boljših. Imel je prijeten, zelo nežen topel vonj po kakavu, ki ni bil vsiljiv in se ni ''kregal'' z mojim parfumom.
Ponovni nakup: Seveda, zagotovo.

OC Floral Beaute meglica za telo Potonika: To meglico sem dobila v enem darilnem setu skupaj z gelom za tuširanje, kopalno soljo, itd. Žal me vonj ni preveč navdušil. Za moj okus je bil preveč močan, umeten in cvetličen. Uporabljala sem ga bolj kot dišavo za prostor.
Ponovni nakup: Ne.

Giorgio Armani toaletna voda Si: Celotna linija Si dišav mi je vrhunska in tudi tale verzija (toaletna voda) ni nobene izjema. Tale dišava ni zelo podobna klasični Si EDP dišavi. Si toaletna voda je v primerjavi z parfumsko vodo bolj sadna, cvetlična (frezija) in ''soapy'', oziroma čista. Čeprav je lažja od originalne Si dišave, je tudi tale verzija kar ''močna'' in za toaletno vodo kar dolgo obstojna na koži. 
Ponovni nakup: Bi, a imam zaenkrat preveč dišav.
Bath & Body Works antibakterijski gel Marshmallow Pumpkin Latte: Moji najljubši antibakterijski geli za roke že nekaj let! So zelo lepo odišavljeni, niso preveč ''alkoholni'' in vonj se zelo dolgo obdrži na rokah. Kljub redni uporabi ne izsušijo kožo rok. Tale vonj je moj najljubši od B&BW. Diši toplo, sladko, po kapučinu in buči. Na žalost moja zbirka Bath & Body Works antibakterijskih gelov kopni, zato bom žal morala najti drugo alternativo. Te gele sem kupila že pred korono, zdaj jih je praktično nemogoče dobiti na eBayu, poleg tega so dosti dražji tam, kot na njihovi strani (ki ne pošilja v Evropo). 
Zaenkrat žal nisem našla nič tako dobrega. Baleini so tudi odišavljeni in so ok, a niso tako posebni, kot tile.
Ponovni nakup: Seveda, če bo možno.

Lush piling za roke Salted Coconut: Tale piling za roke mi je bil nekaj najboljšega od Lusha! Imel je kremno teksturo, delčki so bili drobni, a ravno dovolj grobi, da je dobro zdrgnil kožo rok. Koža je bila po uporabi EKSTRA mehka (brez pretiravanja) in navlažena. Vsebuje namreč glicerin, arganovo, kokosovo olje in olje cupuacu. Roke so bile kot prenovljene. Tudi mojemu dragemu, ki ima bolj suhe roke je odgovarjal in mu ni bil ''dražeč'' ali pregrob. Piling je imel krasen vonj. Sama nisem vonjala kokosa, mi je pa dišal zelo gurmansko, po marcipanu. 
Ponovni nakup: Mislim, da se več ne dobi. Če bo spet na voljo, pa vsekakor ponovim nakup.

Zelo kmalu sledi še en del objave.


Kaj pa ste ve nazadnje porabile do konca?





You Might Also Like

0 komentarji

HVALA za vse vaše komentarje - predloge, želje, pohvale in kritike! <3